Farmi´s Treffpunkt

I bin a a Vögelfreundin🤣

des laß ma jetzn afoch amoi unkommentiert so stehn :smuggrin:


mein Gott Madl, jetz glaub ma des afoch amoi und net imma wieso und warum fragen :verneigung: - mir ham heut in da Fruah eh scho die Weiba mit genau soichane Fragen des Hirnkastl vadraht - dagegen is mei Job jo die reinste intellektuelle Wellnessoase, und des wü wirklich was haßn Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.
 
mein Gott Madl, glaub ma des afoch amoi und net imma wieso und warum fragen :verneigung: - mir ham heut in da Fruah eh scho die Weiba mit genau soichane Fragen des Hirnkastl vadraht - dagegen is mei Job jo die reinste intellektuelle Wellnessoase, und des wü wirklich was haßn Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.
OmG scho wieda ana der ned amoi a Frog aushoit 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
 
mein Gott Madl, jetz glaub ma des afoch amoi und net imma wieso und warum fragen :verneigung: - mir ham heut in da Fruah eh scho die Weiba mit genau soichane Fragen des Hirnkastl vadraht - dagegen is mei Job jo die reinste intellektuelle Wellnessoase, und des wü wirklich was haßn Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.
Du host an Job?:oops: Und i hob ma denkt du duast an ganzenTag Opferstöck aufbohrn :smuggrin:
 
Zurück
Oben