- Reaktionen
- 83.791
- Checks
- 14
Verkehrst du schon oder bist haften gebliebenVerkehr
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Verkehrst du schon oder bist haften gebliebenVerkehr
Ich fahre keinen GolfVerkehrst du schon oder bist haften geblieben
D'fiaß eingschloffn..?Hab gerade eine interessante Gespräche über eine Ameisen Kolonie...
die paar Jahre... ... fast irrelevant...
Mich gabs schon als dich nich gab ...ist keine gabe sondern tatsache.
A paar jahre ohne kleinen tod werd ich irr und renn gegen die wanddie paar Jahre... ... fast irrelevant
Hod si bislang ned so aughorcht. Oba i wett, komplizierter ois i bist ned.Brauchst net..
Bi e fü zu kompliziert.
Das klingt ja fast wie a Kompliment?Hod si bislang ned so aughorcht. Oba i wett, komplizierter ois i bist ned.
Woas a...Das klingt ja fast wie a Kompliment?
Naja..Woas a...
Besser kann is ned.Naja..
Was kannst nu net so gut?Besser kann is ned.
I bin eigentli üwaroi mies... kau goa nix richtig geschweige denn gscheit.Was kannst nu net so gut?
na flirten haltWas kannst nu net so gut?
Oiso a hoiwata Arschfick kann owa nix .I bin eigentli üwaroi mies... kau goa nix richtig geschweige denn gscheit.
Das is ja immer Ansichtssachena flirten halt
Moast? Vielleicht schof i jo sogoa 75%. I werd mi bemühen...Oiso a hoiwa Arschfick kann owa nix .
Was beinhaltet 75% Hasilein?Moast? Vielleicht schof i jo sogoa 75%. I werd mi bemühen...
A halber Rausch is auch aussegeschmissenes geldOiso a hoiwa Arschfick kann owa nix .
Und bringt da a nix..A halber Rausch is auch aussegeschmissenes geld
Ohne Eier VermutlichWas beinhaltet 75% Hasilein?