D
Gast
(Gelöschter Account)
Deine Selbstlosigkeit rührt mich zu TränenIn so Notsituationen kunnt I da nur mit Nokat kuschln is lebn retten.![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Deine Selbstlosigkeit rührt mich zu TränenIn so Notsituationen kunnt I da nur mit Nokat kuschln is lebn retten.![]()
Deine Selbstlosigkeit rührt mich zu Tränen
klingt guad...
weils sicher mir de schuid gem,dass i eich mitgrissn hob,wirst sehng.
weils sicher mir de schuid gem,dass i eich mitgrissn hob,wirst sehng.
Ich wollte nur helfen
i sogs glei,i woars netSo liabste Eesta, bevor i nochles': kaunst mir jetzt amoi sogn, wieso wir olle do im Mistkübl unterwegs san? Hod uns der Peter entsorgt und si nu immer nix anzogn?
![]()
ka surg,i bevorzugt eh spermaHoffantli bist tschwoch dast ma is Bier wegsaufst, da Anton hot ma a bissl a aungst gmocht.
i
i sogs glei,i woars net![]()
Jo, jo - dann is wieder keiner g'wesen. Immer des gleiche ;-)
schau moi... kinnt i jemois wos goarschtigs mochn???
ka surg,i bevorzugt eh sperma![]()
ksfnoegek.
Wann des da Peter liest, bist im Oarsch.ka surg,i bevorzugt eh sperma![]()
ksfnoegek.
i tipp moi auf schwerhörigkeit![]()
ähm..Ne wer was des schon, wie kummst in de Balance wennst hauptberuflich immer so vü Gutes machst ;-)
Wann des da Peter liest, bist im Oarsch.![]()
schu? i wort schu ständig auf a pn vo ermWann des da Peter liest, bist im Oarsch.![]()
glaub i net. der dirft nur auf de hochdeitschn weibsn stehEr warad aber lieber in ihrem.![]()