D
Gast
(Gelöschter Account)
Deine Selbstlosigkeit rührt mich zu TränenIn so Notsituationen kunnt I da nur mit Nokat kuschln is lebn retten.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Deine Selbstlosigkeit rührt mich zu TränenIn so Notsituationen kunnt I da nur mit Nokat kuschln is lebn retten.
Deine Selbstlosigkeit rührt mich zu Tränen
klingt guad...
weils sicher mir de schuid gem,dass i eich mitgrissn hob,wirst sehng.
weils sicher mir de schuid gem,dass i eich mitgrissn hob,wirst sehng.
Ich wollte nur helfen
i sogs glei,i woars netSo liabste Eesta, bevor i nochles': kaunst mir jetzt amoi sogn, wieso wir olle do im Mistkübl unterwegs san? Hod uns der Peter entsorgt und si nu immer nix anzogn?
ka surg,i bevorzugt eh spermaHoffantli bist tschwoch dast ma is Bier wegsaufst, da Anton hot ma a bissl a aungst gmocht.
i
i sogs glei,i woars net
schau moi... kinnt i jemois wos goarschtigs mochn???Jo, jo - dann is wieder keiner g'wesen. Immer des gleiche ;-)
schau moi... kinnt i jemois wos goarschtigs mochn???
ka surg,i bevorzugt eh sperma
ksfnoegek.
Wann des da Peter liest, bist im Oarsch.ka surg,i bevorzugt eh sperma
ksfnoegek.
i tipp moi auf schwerhörigkeit
ähm..Ne wer was des schon, wie kummst in de Balance wennst hauptberuflich immer so vü Gutes machst ;-)
Wann des da Peter liest, bist im Oarsch.
schu? i wort schu ständig auf a pn vo ermWann des da Peter liest, bist im Oarsch.
glaub i net. der dirft nur auf de hochdeitschn weibsn stehEr warad aber lieber in ihrem.