- Reaktionen
- 89.526
- Checks
- 36
Bist narrisch des hot 40x60 und ibet schu fiar a end
Sie war a bissl übermotiviert.
Noch dazu ein Motiv… so eintönig… nur braun und Sandtöne
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Bist narrisch des hot 40x60 und ibet schu fiar a end
ho i vamutet - woids oba ned wohrhomI hob net nur heimmäßige Perversionen
Fiar di häklt i oba trotzdem gern an zumpferlwärmer.... De 3cm san jo glei ghäkltho i vamutet - woids oba ned wohrhom
Fiar des bin i zu faul... Des dauert jo a eeewigIch hab heute (aus)gemalt. Das ist grad alles was an Hobbies bleibt
I bin a oide Mandala Malerin. Zur Entspannung, wissts?
Anhang anzeigen 10040409
soitest oba wissn, dass i Di beim Wurt nehm soid dann murgn fertig sein - dann ko i endlich wieder unten ohne gehn rot bitte - damit ma siacht, dass da wos sein soid, zwischen meine HaxnFiar di häklt i oba trotzdem gern an zumpferlwärmer.... De 3cm san jo glei ghäklt
Super!! des auf a Figur waratIch hab heute (aus)gemalt. Das ist grad alles was an Hobbies bleibt
Anhang anzeigen 10040409
Fiar des bin i zu faul... Des dauert jo a eeewig
Super!! des auf a Figur warat
a a fesche Figur oba auf Ton oder so - warat des überhaupt machbar?Ich hab’s am Rücken
Cooles Motiv Bei Chamelions schlägt mein Herz immer ganz fest. Mag die Tiere sehr sogar in Natura.Ich hab heute (aus)gemalt. Das ist grad alles was an Hobbies bleibt
Anhang anzeigen 10040409
a a fesche Figur oba auf Ton oder so - warat des überhaupt machbar?
Loss miJa, das stimmt.
Aber wennst dafür schon zu faul bist- was fängst denn dann den schas mit den steinchen an?
Do miassat i zerst moß nehma u mei klanste häklnodl suachnsoitest oba wissn, dass i Di beim Wurt nehm soid dann murgn fertig sein - dann ko i endlich wieder unten ohne gehn rot bitte - damit ma siacht, dass da wos sein soid, zwischen meine Haxn
oba - blöde Frag vielleicht - würdest Du sowas evtl in an Verein mochn woin? mit echt lustigen PensionistInnen?Loss mi
ho i nix dagegen - oba de Nadl suachst erst nochm OmessnDo miassat i zerst moß nehma u mei klanste häklnodl suachn
Wie manstn des jetzt? Wo ma 37 79jährige beim rearn zuarschaun, weil i nu imma net fertig bi mit mein vaf*cktn standerlbüderl?oba - blöde Frag vielleicht - würdest Du sowas evtl in an Verein mochn woin? mit echt lustigen PensionistInnen?
ned lochn bitte mein i ernst
des würds sicha a zum Schmunzln bringan - und dann würdens da a Stückerl Kuchn histelltnWie manstn des jetzt? Wo ma 37 79jährige beim rearn zuarschaun, weil i nu imma net fertig bi mit mein vaf*cktn standerlbüderl?
I ko laung rearn... D. H. De brauchatn vü kuchn um mi zu tröstendes würds sicha a zum Schmunzln bringan - und dann würdens da a Stückerl Kuchn histelltn
oba des warat super fürs Hirn und de FInger oiso - ned da Kuchn und es Schmunzln
wos glaubst, wia vü Kuchn i jeden Mittwoch futtern muass, damits glücklich sand daran wirds ned scheitern - kannst Di amoi so richtig ausreanI ko laung rearn... D. H. De brauchatn vü kuchn um mi zu trösten