- Reaktionen
- 21.678
- Checks
- 36
Hut ab!nicht erkennbar? ein osterei aus federn!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Hut ab!nicht erkennbar? ein osterei aus federn!
Ganz lieben DankCoole Arbeit machst du da @Mitglied #574153 !
Du bist offenbar ein sehr leiwander Lehrer!!! Hut abMit den Schülern...Würfel aus rohem Plexiglas. Untergestell ist nur zum Bearbeiten aber auch selber gmacht..
Anhang anzeigen 10062044
Denk i a... Meiner hot ma 37x beim eispaunna vo dem vaf*cktn laubsageblattl zuargschautDu bist offenbar ein sehr leiwander Lehrer!!! Hut ab
wia is ghasst hab - es unnötige Ding. a Flex woid i hom - oba do koa LaubsagDenk i a... Meiner hot ma 37x beim eispaunna vo dem vaf*cktn laubsageblattl zuargschaut
Glaub i da sufurt...wia is ghasst hab - es unnötige Ding. a Flex woid i hom - oba do koa Laubsag
Weiber bei mir ho a olla no so kloanen Fehler dick rot markiert - schwul wor a woi a ned sondern oid, blad, stinkert und noch de jungen Dinger herGlaub i da sufurt...
Mei schwuler GZ lehrer hingegen woar a traum. Bei jeder zeichnung bin i mit meine klimperndn kuahwimpern vor erm gstaundn... Kurzer smalltalk u schu woar mei geometrische figur vu erm fertigzeichnet
Meiner woar daunn a mit im skikurs... I hob nie wieda in mein lebn an maunn in so an engen skiiverall gsehngWeiber bei mir ho a olla no so kloanen Fehler dick rot markiert - schwul wor a woi a ned sondern oid, blad, stinkert und noch de jungen Dinger her
warat i sehr dafür - de FIgurn snad übrigens sehr leiwand !!!
da Gummihaxn steht auf Männer in StrumpfhosnMeiner woar daunn a mit im skikurs... I hob nie wieda in mein lebn an maunn in so an engen skiiverall gsehng
Du bist a fucking Hell Lehrer?Mit den Schülern...Würfel aus rohem Plexiglas. Untergestell ist nur zum Bearbeiten aber auch selber gmacht..
Anhang anzeigen 10062044