- Reaktionen
- 84.297
- Checks
- 8
Ok... I kinnts riskierenwos glaubst, wia vü Kuchn i jeden Mittwoch futtern muass, damits glücklich sand daran wirds ned scheitern - kannst Di amoi so richtig ausrean
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Ok... I kinnts riskierenwos glaubst, wia vü Kuchn i jeden Mittwoch futtern muass, damits glücklich sand daran wirds ned scheitern - kannst Di amoi so richtig ausrean
morgen sans eh wieda olle do - i frog amoi de Chefpensionistin und derf mi bei Dir melden? na sogn, kannst natürlich imma no!Ok... I kinnts riskieren
Hat er aber sehr schön gemacht!Mei bruada gmocht
GenauHat er aber sehr schön gemacht!
Mit einem eigenen Laser?
Wos is des?meine süße war wieder einmal etwas aktiv:
Wos is des?
Oh... I hob de brün net obn, sorrynicht erkennbar? ein osterei aus federn!
Oh... I hob de brün net obn, sorry
Wowwos san de grün dinger?extra für die @Mitglied #473397 - falls unbebrillt: das ist ein kranz mit eierschalen auf einer holztüre:
Wowwos san de grün dinger?
Hübsch
Hübsch
Wowwos san de grün dinger?
U du ois treuherziger ehemaunn host ihr zuatgschaut, gö?!gell?
die wand hat meine süße selber ausgemalt!
U du ois treuherziger ehemaunn host ihr zuatgschaut, gö?!
I moch mas a liarber söber, wenns ordentli sei soi. Egal ob im bett oda aun da waundkennst meine angetraute perfektionistin ned? da legt ned amal an einer wand ein stümper wie meinereins hand an.