C
Gast
(Gelöschter Account)
I hätt heut 3 Ungarn zum tauschenMog heid kan schoklad
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
I hätt heut 3 Ungarn zum tauschenMog heid kan schoklad
I glaub du bist nu ned gaunz niacht heidI hätt heut 3 Ungarn zum tauschen
Und an alten sack? ggggJo Mädels brauch i ned
Sind uns die liebstenUnd an alten sack? gggg
bin grade am überlegen ob ich heute vorbei schau...Wird wieder einmal Zeit für ein Dosengulasch vielleicht sind ja heute 1-2 Burschen anwesend werden gegen 18 Uhr dort sein
dann werd i schauen ob es auch anderes dosenfutter gibt ggSind uns die liebsten
Wenn du auch einer von den 1-2 bist dann brauch ich mehrdann werd i schauen ob es auch anderes dosenfutter gibt gg
Des San ja wieder omi motivierende Worte, werd mi bemühen gggWenn du auch einer von den 1-2 bist dann brauch ich mehr
Gute Laune war gesternDes San ja wieder omi motivierende Worte, werd mi bemühen ggg
I bin vo Haus aus soI glaub du bist nu ned gaunz niacht heid
Jo Personal ist schwer zu finden, hätte gestern auch jemanden gsuacht der mir an Tee mochtI bin ja Haus aus so
Suachat nua an der stoat mir hakln geht
In Rum hätt i ghoabtJo Personal ist schwer zu finden, hätte gestern auch jemanden gsuacht der mir an Tee mocht
Tauschen möcht i ned ober schicken kaunst dasI hätt heut 3 Ungarn zum tauschen
Geht ned, daun muast i mehr oarbeitnTauschen möcht i ned ober schicken kaunst das
Ober wauns ned kommen, daun muas vielleicht i wos orbeitenGeht ned, daun muast i mehr oarbeitn
Ober wauns ned kommen, daun muas vielleicht i wos orbeiten
Noch a Woche hakln,dann mal lange schlafen und ich überleg ob i dich unterstützen sollteOber wauns ned kommen, daun muas vielleicht i wos orbeiten
Findest nicht her, muas i jetzt Worten ah nu auf die
Wer ist am Samstag im metropolis ?Bin am überlegen ob ich mit meiner süssen hingehe