J
Gast
(Gelöschter Account)
gute ancht und schlaf gut franzl!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
aber geh..... von aner aus einem kabarett geklauten wuchtl brauchst da nix antunSchnell noch a Glaserl Milch trink bevors mi zreißt.
aber geh..... von aner aus einem kabarett geklauten wuchtl brauchst da nix antun![]()
mir graust nur so vor dem ganzen Schleim.![]()
is des normalerweise net DEI Aufgob ...
![]()
Jo eh, aber es wird und wird ned weniger a wenn i no sooft wisch.Die produzieren einfach zfü davon.![]()
Nur kan Neid aufkumma lossn ...![]()
Manche brauchens halt, und sei do net so, wennst eana soooo afoch a Freid mochn konnst ....![]()
![]()
Nur kan Neid aufkumma lossn ...![]()
Manche brauchens halt, und sei do net so, wennst eana soooo afoch a Freid mochn konnst ....![]()
![]()
A*schnö nachschau*Jo bin i.
i brauchat eh wen fian weihnochtsputz, zoi 5 euro in da stund![]()
ah eh ....![]()
gut spotzl, i gib da 3 euro in da stund, is do es bügeln a dabei oder kost des extra?
Aber ich schäm mich soooo für die - bin jo auch ein Mann*schnö nachschau*Jo bin i.
kummt drauf an wos i bügln soi![]()
De Wäsch natürlich ... mit meiner Nachbarin wirst ka Vergnügen haben, des is mei Omi .....![]()
![]()
![]()
meine damen und herren, wer macht sowas überhaupt, da ma nimma sex gott oder swinger oder sonst heisst?
admin oder moderator? des wollt ich scho immer mal fragen![]()