"s´kaffeetratscherl zwischendurch"

@pickats
waunn host gsog,d kumman de pipihendi :klatsch: :klatsch:
(i muass ma an terrischntrichta kaufn i heas ned :mauer: )

na franzl brauchst ned :cool: i habs ´knebelt, und sobald MEINE Backpipi fertig san wirds a no gfesselt :mrgreen: (aughängt neman kodan am balkon :mrgreen: )

Brauchst kan Trichta, gib ma lieber an Tipp wie i de gaunzn Knoten wieder aufkrieg wenn´s Zeit für´n Kaffee wird :cool:
(i hab a Hoserl au, WEISST? :mrgreen: )
O.K., :confused: ............eigentlich hab i nur a Geisel.........................und wenns ned spurt :cool: .....................i weiß wo sie wohnt :mrgreen:

......Türen und Fenster verrammelt, zugsperrt, Sessel unterd´Klinken gstellt, Vorhäng zuzogen, Telefon ausgsteckt, Goschi aufghusst, Tantchen eingschüchtert,................passt :daumen:

so der glaubt a zuagschberrte tia hoid an wia mi auf :mauer: des poppndeckllaberl kennt i jo mid,n z. oiso mid de kro... :shock: i hob aan dittrich so und jetzd wo ah do woat a bissl hasibutzischatzimausibärli i nimm da in fetzn oba dees is liab das,d ma de pipi fiad roxane und mi glei mitgibs,d
und du *zum vaweigara umeplärr* kaunsd ruhig undan bett firekumma vua mi brauchsd di ned fiachdn - waunn i wos zum essn hob (ibahaupt pipis) bin i da friedlichste mensch
pfiat eich siech eich im kaffeetratscherl ah hasibutzischatzimausibärli du gehst glei mit ok

naa naa :nono: pickats brauchst ka aungst haum i sog denan kibara eh nix :nono: naa naa i bin do ka wammsa brauchsd da kane suang mochn jo i waas woa a kuazschlusshaundlung :mauer:

is jo quasi nix passiat :daumen: passt scho :mrgreen:

Hallo, da bin i wieder. Jetzt hab i do ned anders können, i hab
dem Robbi no a Abschiedswatschen geben miaßn. Eigentlich hat
er si söba ... wias hoid mei Ort is :mrgreen:

19 Stund' no :daumen:

:mrgreen: mmmmmmmmm woa deees a guades pipihendi gö roxane :daumen:

danke hasibutzischatzimausibärlidees häd i ned bessa kenna :nono:

nau hasibutzischatzimausibärlihosd di beruigt? nau hosd a grauchd wia de vö....uups jetzr war ma beinoh wos ... hosd a fühh zfühh graucht :mauer:

do moch i glei a bissl des fensta auf :nono: naaa do griaggsd ka sauastoffvagiftung des is frische luft de lossd ma maunchmoi eine :mrgreen:

nau do kaunn i bei der gelegenheit glei a bissl zaumrama,tischohwischn,zaumkhean und in mistkibe aussetrong
so s,fensta wieda zua perfettelmente oda so :daumen:

@steira
i had a dream :mrgreen:

Also bei mir ist noch kein Hendl angekommen und pickats ist so verdächtig ruhig... :confused: jaja, selber essen macht fett...
Ich habe da noch einen Fertigauflauf im Kühlschrank. Der ist neu und den muß ich mal probieren.
Franzl, danke, daß Du für mich gekämpft hast wie ein Mann. :bussal:
Übrigens sieht dieser Smilie hier eklig aus: :oral: (jaja und nun keine Rückschlüsse auf das wirkliche Leben :mrgreen: )

PS Ach ja Franzl...der Postbote war da. ;)

Also bei mir ist noch kein Hendl angekommen und pickats ist so verdächtig ruhig... :confused:
??????????????????????????????
Franzl, danke, daß Du für mich gekämpft hast wie ein Mann. :bussal:

eben fürs pipihendi :daumen: hosd des scho wieda vagessn :mrgreen:dabei hosd no de kochkünste von pickats gelobt (zurecht ) :mrgreen:

Schönen guten Morgen an alle!
Kleines Frühstück gefällig, bevor ich mich auf den Weg mache? :)

Kaffee, Tee, GauGau fürs Katzenaugal,
Orangensaft, frisch gepreßt,
so a g'spaßiges Flascherl für Pickats

Wurst, Käse, Eier im Glas
Semmeln, Kürbiskern-Laibchen, Kornspitz

Das muß reichen heute!

So, schnell noch ein Semmerl für Pickats aufschneid, noch ein paar
Zeitungen herleg, ein Vaserl mit Bleameln herstell -

Frühstück ist fertig !!

Und jetzt geht's los !! :mrgreen:
Wünsch' Euch allen noch einen schönen Samstag !

noch ein paar
Zeitungen herleg, ein Vaserl mit Bleameln herstell

:daumen: mmmhhh riachn de guad :daumen:

kurier an kaffee und an ehschowissnsoft eischenk
( :) entschuidige pickats is eh no gnua do oba wos wasma wos aun so aan tog ois passian kau :mrgreen: wia de pfadfinder allzeit bereit :mrgreen: )
mi in mei eckal setz und ......seufz....de zeidung les.......

Nanu? :fragezeichen:
Wo seids denn alle?? Ist Erotikmesse heute??
Na, egal. Ich stell mal einen Kasten Weizenbier rein für Wochenende...
und vorsichtshalber einen Flaschenöffner, man weiß ja nie!

Zum Wohl!

reinmarschier....licht aufdrah...umschau :shock: ...aha.... neamd da.....

mi ins eckerl setz und nervös am steira wart....

mi ins eckerl setz und nervös am steira wart....

oba hasibutzischatzimausibärli :mrgreen: brauchsd jo ned neavös sei bin jo i ah no do :daumen: oba du hosd recht jetzd miassd a boid auftauchn :fragezeichen: mi dazuasetz und neavös aum ehschowissnsoft nipp

jössas franzlschnuckibärli hast du mi jetztn erschreckt :shock: ..... na des dauert no a wengl, aber boid solltert er eintrudeln da steira....was machstn mit mein manweissjanie-saft ??? :oops:

jojo i weiss scho was er bewirkt, i wollt di nur ned direkt fragen was du heut oder murgen vor hast, weilst da jetzt den geschmacksverbesserer einehaust :cool:

na so a glück dass du erst am abend essen warst..... :mrgreen:
:mrgreen:

woan heid eiglond bei freind und de frau kochd umklassn bessa wia i und i bin scho ned schlecht :mrgreen: oba de beste kennt in an haubenlokal aufaunga is wos gaunz wos feines waun de auftischt na jo in 6 - 8 wochn sans daunn bei uns daunn kaun i wieda gas gem dass is fawähn ...oiso kochnmässig jetzt :mrgreen: wäu ea is jo a habara :daumen:

Zurück
Oben