"s´kaffeetratscherl zwischendurch"

uuuuuuuuuuuuuuuaa.....
guten morgen allerseits...

frühstück schon fertig??..

seh no net ob a gaugau do steht.... :mrgreen:

lg oz

Danke für die Käseplatte! :mrgreen:

nach welchen Kriterien die OÖler "ihre Wiener" aussuchen is mir bis dato unklar :cool:
gö franzl!? :mrgreen:
Tja, mein Gott! Das sind halt Oberösterreicher! :mrgreen: Das sagt mir mittlerweile eigentlich fast alles! :mrgreen: Und auch denen gibt es die berühmten Ausnahmen, die die Regel GsD bestätigen! :mrgreen:

Hier dürfen wir ja wohl ungestraft über die OÖler und ihr schönes Bundesland debatieren! :mrgreen:

@wiz
Der Franzl hat a haaße Schokolad gmocht! :mrgreen: Guter Wille! :daumen: Er weiß noch nicht, dass Ihr ´nen Gau gau bevorzugt! Also entweder selber machen oder halt die Haaße schlürfen! :mrgreen:

bleib da "michansbeinanklammer" :confused: :mrgreen:

ich muss dich leider verlassen :mrgreen:

aber vielleicht kann ich dann nach amsterdam was gscheites berichten übers rotlichtviertel. dann darf ich vielleicht ausm kaffeetratscherl raus und auch im restlichen forum schreiben. dort gehts ja um die wirklich wichtigen themen! :mrgreen:

heee :shock: ? hast du soviel marie ?? leiberl vergiss ned, des brauchst unbedingt, weil ohne leiberl reisst dort nix.... oder gilt des nur für männer, hmmm

"immernoambeinhäng"

*pickats abschüttel*

na, ich werd afoch ins rotlichviertel gehen und amal laut "wer macht's gratis?" schreien. sollt ja ka problem sein :mrgreen:

*Moni nachschrei* Viel Spaß in Amsterdam!

Bring lieber uns was mit! :mrgreen: Der SE-OÖ-Mod hat eh schon was von Mike bekommen! :mrgreen:

Oder wie es Samtex gesagt hätte: Hehehe! :mrgreen:

nach welchen Kriterien die OÖler "ihre Wiener" aussuchen is mir bis dato unklar :cool: gö franzl!? :mrgreen:

moizeid gemeinde!

i bin jo de ruhe in peason oba ois wos recht is - wos waas i wos dea mid mia ghobt hod i hob do drüm amoi a guade adress weidagem draufhin hod mi aana(woswasiwea) bled augred - von wegn spitze homepage :mauer: und so draufhin hob is bleim lossn, is oba sicha scho a poa monad hea und duach zufoi siech i er fäud mi auf a unguade oat au und dees mid an exfavoridna :roll: i hob glaubt i draam und draama mechd i nua vo muang :daumen: drum hob i a klane woatspende ohgem und somid is dea foi fia mi ealedigd

wir sollten alle anderen nicht streitsüchtigen nicht hasserfüllten zu meinungsaustausch, humorweitergabe und diskussion einladen den wie heists so schön jede verallgemeinerung ist falsch(woa des jetzt a a veaoigemeinerung und is a foisch -naa oiso es woa scho ane oba is ned foisch) und daher gibt es in jedem bundesland solche und solche und ich hab halt lieber mit de sochn ztuan
hughhäuptlingforumskochhat gesprochen :daumen: :mrgreen:

er fäud mi auf a unguade oat au und dees mid an exfavoridna :roll:
ja ja mit de ex-favoritner derf ma sich ned spün :cool: :mrgreen:

benno schönes we, schöne träume und so sochn hoit...

blablabla und warum gibts heut ka mittagessen :confused:

:shock: kekserl bist du´s ?? :mrgreen: :mrgreen:

jaaa i mach eh dann wieder mal a backpipi :roll: soll i dann da welche reinstellen, müssts glei sagen, weil ehschowissen....sunst sans weg

Servus allerseits,

hab´ ma gerad´ Kuchen gekauft, aber ich bestell´ ma des Backhendl schon für heute abend, wenn´s geht. :daumen:
Pickats in welchem Bezirk wohnst Du eigentlich?

Zurück
Oben