G
Gast
(Gelöschter Account)
Leider kann ich dir nichts verkaufen, damit ich mitmachen könntei kimm anscheinend wirkli net drum rum
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Leider kann ich dir nichts verkaufen, damit ich mitmachen könntei kimm anscheinend wirkli net drum rum
eh liarb vu dir ...oba des brauchst dein saundwürmchen net zumutnWürde auch kommen, leider viel zu weit ......................
mimi fotos gibts nur fiar bestimmte...oda haklst du auf da st. pötner gmoar?weng da müllobfuhrgebühr wars gwesnZeig uns mal das Foto das du ihm gschickt hast, bin neugierig ob ich auf den Handel eingehen würde...
Hast a Problem ???? Ich würd dir deine Badewanne schon füllen!!!!eh liarb vu dir ...oba des brauchst dein saundwürmchen net zumutn
Wie groß das Sandwürmchen wird liegt immer an der Frau ..........................eh liarb vu dir ...oba des brauchst dein saundwürmchen net zumutn
Najo, zaubern kann a Frau aber in der Hinsicht a net.... Greßa wird er neama, da kann sie tun was sie willWie groß das Sandwürmchen wird liegt immer an der Frau ..........................
Nicht immer, aber Du sprichst aus Erfahrung ..................Najo, zaubern kann a Frau aber in der Hinsicht a net.... Greßa wird er neama, da kann sie tun was sie will
do hom beide wos dafonabvöglmietvertrag
schau i so aus?und hot die @Mitglied #473397 ihren abvöglmietvertrag scho under dach und fach?
Sogt wer?Nicht immer, aber Du sprichst aus Erfahrung ..................
Ist mir wurscht, .................... getroffene Hunde bellen ........................Sogt wer?
Und woher willst wissen dass mein Kommentar dezidiert an dich gerichtet war? Kenn dein würmle ja net...
du brauchst oiso 100 Freiwillige)???i kimm anscheinend wirkli net drum rum
i kenn di jo nedschau i so aus?
I bin gerichtlich beeideter Inspektor für.... alls mögliche, irgendwos werd i scho findn bei dir.... aber mit Muschiphotos kannst mi net abspeisem.mimi fotos gibts nur fiar bestimmte...oda haklst du auf da st. pötner gmoar?weng da müllobfuhrgebühr wars gwesn
uuuh.... heit so streng drauf?I bin gerichtlich beeideter Inspektor für.... alls mögliche, irgendwos werd i scho findn bei dir.... aber mit Muschiphotos kannst mi net abspeisem.
dankeschöni kenn di jo ned
owa deine threads san a wahnsinn , moch weiter so
oda hoit mein genossnschoft heinidu brauchst oiso 100 Freiwillige)???
Bist ma leicht a an Zins schuldig?uuuh.... heit so streng drauf?
du soitast heit fickn!!!
du bist net mei vermieter!!!Bist ma leicht a an Zins schuldig?