- Reaktionen
- 26.495
- Checks
- 1
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Der Spechtler hod an Zuwezahra ........
Bemerkenswerte Eigenart: Midn = Mit den. Man spricht einen falschen Fall absichtlich aus. Ich schätze mal, dass es wegen der leichteren Aussprache so entstanden ist, denn auf Mid spricht sich ein m schwerer als ein n.
bin nächste Wochn eh in Wean ......... dann red ma drüberSteirertor
übaredt und wanns geht a - zwa Flascherl Gösser na ok zur not namat i a a Ottakringada muass i ma a Kernöl ham trogen
na ok zur not namat i a a Ottakringa
Na heit liaba net des letzte vom Saumstog muas wos ghobt hobn , mir wor gestern a wengal komischtrink ich auch grad. gar ned sooo schlecht
los i göltnKompromissvorschlag: Ein Stiegl
A jo .......... und des is im übrigen a Steirische2. Musikinstrument, das abwechselnd gezogen und dann wieder zusammengedrückt (gequetscht) wird.
los i göltn
wer wird des do jetzt ols fia die Nochborn übasetzn ?
khern de no imma zu Deitschlaunddie Bayern miassn des a so verstehn
khern de no imma zu Deitschlaund
Ja do kenntast scho recht hobn , das de Bayern uns oba a imma ols nochmochn miassnMit deren Dialekt gehören sie eigentlich schon eher zu Euch
kau ma des trinken ??ein paar Bonsche vor dem Schlafengehen
Ja do kenntast scho recht hobn , das de Bayern uns oba a imma ols nochmochn miassn
kau ma des trinken ??
lutschen is imma guat ........ oba net beissnNö ... ... lutschen ...
a blone warat ma liaba und .......... Lütten is oba Wuascht solaungs net beisstich lad Dich auf ein Blondes und 'nen Lütten ein
lutschen is imma guat ........ oba net beissn :
a blone warat ma liaba und .......... Lütten is oba Wuascht solaungs net beisst