- Reaktionen
- 48.747
- Checks
- 64
Hallo...es wurde nach Männer gefragt...der Anteil an Männern hier im Forum ist ja sicher bei gut 95%
Nicht schwanzträger
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Hallo...es wurde nach Männer gefragt...der Anteil an Männern hier im Forum ist ja sicher bei gut 95%
gebackene Männer?Ich würde sagen die müssen wir uns wohl backen
Aha. Jetzt bist a Mann. So a richtigerwos woas i wia des bei mi aussieht, zwoa moi hob i´s zum Vater hoit gschafft
Männer tragen dieses Ding halt mit sich. i geb´s zua, i aHallo...es wurde nach Männer gefragt...
Nicht schwanzträger
woas i ned, Papa bin i scho boit 20 JohrAha. Jetzt bist a Mann. So a richtiger
hearst red ned vo wos, wovonst ka Auhnung host ... de gaunzn "eigentlichs" und "Pseudofrauen" wearn da nu zagn, wo und wia da Schniedl hängtIch meine MÄNNER! Net Menschen die halt zufällig an Schniedelwutz dranhängen haben!
Fahr halt zum Hofer wenn dort weniger los isti soitat daunn moi nu zu Billa oda Billa+ foahrn... des wiard sicha a Tschällentsch... i fiacht mi scho
die oanan tragens (nur) mit sich, andere halt auf händen durchs ganze lebenMänner tragen dieses Ding halt mit sich. i geb´s zua, i a
Um die nette Umschreibungen vom @Mitglied #501235 zu benützen.Männer tragen dieses Ding halt mit sich. i geb´s zua, i a
nana, auf Händen tragend is bei mir a verschwindend kleiner Zeitraumdie oanan tragens (nur) mit sich, andere halt auf händen durchs ganze leben
geht leida ned... da Hofa hod de sochn und de Rabatte ned, de i wüFahr halt zum Hofer wenn dort weniger los ist
Würdig war es bei mir nichtGestern getan. Ein würdiges Begräbnis am Kompost ....
i sog liaba des Ding
wäu ma NU NED im 24.Jhd im Wödraum lebn... wieso gibt es eigentlich keine Nahrungsreplikatoren?
Aber gib zu es wäre mega cool wenn wir sowas hättenwäu ma NU NED im 24.Jhd im Wödraum lebn
des wär nixe, dann san wir total überflüssigAber gib zu es wäre mega cool wenn wir sowas hätten
Falscher Thread.OASE Klagenfurt um andere zu befriedigen
... ich wusste gar ned, dass Kärnten eine Wüste is ...OASE Klagenfurt...
i hob mi grod docht, is a bisserl weit für miFalscher Thread.