- Reaktionen
- 127.623
- Checks
- 31
Mach uns net immer so neugierig!Mei Frau hod ma grod a intressante Frog gstöd. Auf des Problem hob i nu goa ned denkt.
Do muas i hiazd amoi nochforschn.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Mach uns net immer so neugierig!Mei Frau hod ma grod a intressante Frog gstöd. Auf des Problem hob i nu goa ned denkt.
Do muas i hiazd amoi nochforschn.
Na echt, bin voll happy! Monate ohne Backrohr wären nix ..... bbin dir echt voll dankbar!Cool, das freut mich! War ich doch mal zu was nütze.
denk an was Schönes! es sind ja Deine Nerven, die Du strapazierst und nicht jene, dieser TrampelWill alle auf den Mond schießen im Moment.
Mach uns net immer so neugierig!
Sehr gut ... is jo eh koa SeifeNajo sie wui mi im Summa hoid ned dahoam hobn. Damits Zeit hod fian Hausfreund
Sehr gut ... is jo eh koa Seife
Wenn du was wissen willst melde dich einfach@Mitglied #510199
du bist aus der Ecke im Bgld die für mich im Sommer intressant ist. Bräucht nen Lagebericht.
PN?
I bin ned neigierig.Neigierig san ma eh goa ned. Najo typisch Frau hoid
Damit dei Neigierd befriefigt is: sie hod gfrogt, ob i heia im Summa dahoam bleibn muas, weil jo de Grenzn zua san. Oda obs fia uns a Ausnahme gibt, weil systemtelevant.
Bis hiazd hob i nu koa Antwort drauf gfundn.
Hör auf... daran hab ich ja noch gar ned gedacht...Überlegen wo wir auf einmal soviele Masken herhaben
7uhr40 der Lidl sperrt auf
7uhr45 Leute streiten sich um die letzte Maske vor dem Geschäft
Das wird wieder in Chaos enden
Werde heute später noch einkaufen fahren wenns sich ausgeht bzw. bin ich gespannt was es noch gibt
I bin ned neigierig.
I wü nur ois wissen, speziell des, wos mi nix augeht
De Antwort wirst späda finden...
Hör auf... daran hab ich ja noch gar ned gedacht...
I bin ned neigierig.
I wü nur ois wissen, speziell des, wos mi nix augeht
De Antwort wirst späda finden...
denk an was Schönes!
Wenn sich der typ die Maske vor dem Supermarkt anzieht und vorher noch in die Hand hustet und dann im Supermarkt alles angreift, is die Maske sinnlosDie Idee mit den Masken ist ja ok
Nur sollte es halt Millionen von Masken geben
die GF von Spar hat gesagt, 1x Masken um ca 60 Cent. können das, um diesen preis OP Masken sein ?Naja, wir reden nicht von den ffp3 Masken, sondern von nms, den normalen OP Masken...
..hätt i es vorher schon erzählen sollen?Nein, ich hab gar nichts vor.....!!!!.
Ihr beide @Mitglied #513373 und @Mitglied #188176 seid die doofsten Freunde die man sich wünschen kann!!!!!
Hasilein, wegen dir hab i Lulu in die Augen du hast den ehrenvollsten Platz neben meinem Amethyst Herzen und bist immer bei mir
Da hast du rechtWenn sich der typ die Maske vor dem Supermarkt anzieht und vorher noch in die Hand hustet und dann im Supermarkt alles angreift, is die Maske sinnlos