Ich habe hier im forum scho duzentbfrauen angeschrieben
Doch keine antwort zurück
Jetz schreibe ich schon so ausführlich und nornal doch trotzdem nichts
Aber was alles haben wollen xxl
Sowas von oberflächluch können die frUen heutzutage nur mehr mit sowoas umgehen oder keine ahnung
Wer sagst das man mit einem normal penis keinen spass haben kann?
Und wenn man in der gruppe "mann sucht frau" etwas reinschreibst schreiben dich die männer an
Jung was ist mit euch los lernst mal lesen oder so
Jetzt zu meiner frage gibt es eig noch chatseiten wo man frauen villeicht auch frauen +40 kennen lernen kann
Mfg
heast oida, waunst as net zsaumbringst, dass d doda herin a urndlich schreibst, wos glaubst, wos se de weiba do denkn?
nua wäust scho a boa duzznd augschriebn host, haast des no laung net, dass se do aa wos duad! i maan ... bist seid a boa tog doda augmöödt, wos host da eawoatet? dei brofüü ist lea, do steht nix drin, a büdl von dia, wiast allaa wiar a staa in den bet liegst, na glaubst du, des indressiert irgendwen??
na gloa woins an xxl, wos sunst? wonst kaan host, host aafoch a pech ghobt! bessa, du gwehnst di drau, so is es lebm! von wegen steiramen san veri guud und so hahaha - a greans hiatl aufm schädl is ka kwalifikation!
und des sogt da jezz a weana!
(phuu gar nicht so einfach, wie hat der H.C. ARTMANN!!!! das nur gemacht seinerzeit?)