1
Gast
(Gelöschter Account)
Jo, dafür überlebst de Pensi ned so longoba vagiß net, wenn ma zig joahre nochtdienst gmocht hot, bist a besser bedient in da pensi ;
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Jo, dafür überlebst de Pensi ned so longoba vagiß net, wenn ma zig joahre nochtdienst gmocht hot, bist a besser bedient in da pensi ;
Brauchst eh, wei vo da stootlichen konnst hextns vahungan
de nochtdienste werdn definitiv dazuar beitrognJo, dafür überlebst de Pensi ned so long
obwoih...kimmt a drauf aun, wos du mochn mechst. i werd am beeg, in mein haus vom papa, mein lebnsobnd vabringa. du wahrscheinlich in bali mit 12 nuttn und an ferrariBrauchst eh, wei vo da stootlichen konnst hextns vahungan
Immobilien ist neben einer Versicherung des sichersteOder vorher schon sparen. Geb mein Geld für eine höhere Pension nicht gerne in fremde Hände
Jepde nochtdienste werdn definitiv dazuar beitrogn
Ich bin in Pensionobwoih...kimmt a drauf aun, wos du mochn mechst. i werd am beeg, in mein haus vom papa, mein lebnsobnd vabringa. du wahrscheinlich in bali mit 12 nuttn und an ferrari
u do host nu zeit fiar uns?Ich bin in Pension
Da Arzt hat noch nicht offenu do host nu zeit fiar uns?
Nojo, fia Bali reichts nedu do host nu zeit fiar uns?
und wos is mit de 12 weibsn?Nojo, fia Bali reichts ned
Richtig, erst um 8.10 hab i PickerlterminDa Arzt hat noch nicht offen
oba de apothekn in 32minDa Arzt hat noch nicht offen
I hob 4e dahoam, reicht ma vollkommen ausund wos is mit de 12 weibsn?
...auf 20% lohn vazichtn u dafiar mehr freizeit hobn, wär des wos fiar di?
vl ka 2tes auto hobn, a klanere whg nehma, net 2x urlaub mochn im joahr.... ?
mir is kloar wordn, dass i net vü brauch im lebn! i würd behauptn, dass i afoch gstrickt bi und mir zeit imma wichtiger wird.
4 frauen? du muasst wiar gott in fraunkreich lebnI hob 4e dahoam, reicht ma vollkommen aus
stimmt! zeit is luxus!Ich finde Zeit ist das Kostbarste was es gibt. Weil das kann dir keiner zurück geben oder mit Geld kaufen.
Jep, fühl mich pudelwohl, wenns manchmal auch recht anstrengend ist4 frauen? du muasst wiar gott in fraunkreich lebn
Brauchst eh, wei vo da stootlichen konnst hextns vahungan
I bin in Pension, i brauch nix mehr rechnen lassenHast das schon ausrechnen lassen? Ich meine nicht von der Bank oder dem Vertriebler von der privaten Vorsorgekasse?
Online-Pensionsrechner der Arbeiterkammer
Der Online-Rechner der Arbeiterkammer hilft Ihnen Ihre Pensionshöhe abzuschätzen. Er gilt für die Alterspension und die Korridorpension auf Basis der Kontogutschrift und stellt eine Orientierungshilfe für Sie dar.pensionsrechner.arbeiterkammer.at
Und falls wer eine billige Zusatzpension braucht:
Mehr Pension mit der Höherversicherung
Sie haben etwas Geld übrig und möchten Ihre Pension auffetten? Freiwillige Beiträge in das öffentliche Pensionssystem machen sich rasch bezahlt.www.arbeiterkammer.at
Hat nur den Haken, dass der Versichrungsmax nix dabei verdient.