- Reaktionen
- 20.906
- Checks
- 4
Ans muas i nu saga!!!!! an Chrash mit 13000 Schilling oh wie alt!!!!!! aber der ist gut gegeangen!!!!A C, Kadett Bj irgend wo so um de 80 -83 War a guats döfff
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Ans muas i nu saga!!!!! an Chrash mit 13000 Schilling oh wie alt!!!!!! aber der ist gut gegeangen!!!!A C, Kadett Bj irgend wo so um de 80 -83 War a guats döfff
Des Weise sehen ich meistens mit unter 100 PS.Bledsinn. Wie alt bist du? 17?
mit 130 geht sie die Kurvn eppa no aus, mit 145 nimma. Und mit 150 Ps will er zagn, dass er a no überholn kann, wenn er scho is Weisse im Auge des Entgegenkommenden sieht.
Nau moizeit...oamoi dawischen....den Führerschein oschminkn und ordentlich blechnmocht mei kind a derzeit
im 3ten wird jede billa-mitarbeiterin umkippn vur neidbumm, 1000 euronen im 2 Joah !!!
tjo....du host kane kinder,stimmts?!Nau moizeit...oamoi dawischen....den Führerschein oschminkn und ordentlich blechn
Mia hobn domiis Nu a Floschn vom Kiwara kriegt und die Wahrung ' loß die jo nimma dawischn' ...
Die Zeiten sind vorbei. Das nennt sich heute Polizeigewalt, ergo muss er dich abstrafenNau moizeit...oamoi dawischen....den Führerschein oschminkn und ordentlich blechn
Mia hobn domiis Nu a Floschn vom Kiwara kriegt und die Wahrung ' loß die jo nimma dawischn' ...
Zwatjo....du host kane kinder,stimmts?!
foahrn de schu wos?
im 3ten wird jede billa-mitarbeiterin umkippn vur neid
Meine net. Min Moped hat si kaner derstessen, min Auto einige. Schirch, drei oder vier Tote auf einmal.Net so schlimm....vor 45+ Jahren haben wir unsere Mopeds auffrisiert und sind mit bis zu 110km/h durch die Gegend gebraust...alle damaligen Kumpels leben noch
jodaun is a in da Metoi Branche ?
oba derzeit steht des moped vü. da schiss anscheinend zu groß, dass erm aufhoitn u des erspoarte fiar strofzettl draufgeht
Peugeot 205 GTIMarke? PS?
km-Stand?
Preis?
Vor-&Nachteile?
wan geschrottet?
wir hobn a einige freind durch autounfälle um de 20j valorn.... da schiachste is vo an hirschen domois enthauptet worden, ois er bei an woid vorbeigfoahrn is.Meine net. Min Moped hat si kaner derstessen, min Auto einige. Schirch, drei oder vier Tote auf einmal.
Jo sicha derfma mit 41 und 35 schon fahrenfoahrn de schu wos?
is bei uns a grod soWar bei mir a so, hab die Kraxn mit 17 an an Bam anglant und nimma angschaut. A Jahr lang min Radl gfahrn und aufs Auto gspart.