euer 1. Auto war...

die 3loch stute von heute steht auf E-Antrieb....

Wo kau i dei findn? I hob so an Elektrohowl, owa iagendwia find i koana Weiwa, dei scho wauns mi und mei Auto segn quasi sofuat ausrinna, si daun gaunz spontan stundenlaung leckn lossn und ma aunschliassend an blosn ois wia wenns an Tennisboin durch an Goatnschlauch lutschen kennatn. Iagandwos stimmd do ned, aun mia kauns ja ned liegn, vialleicht hob is foische Elektroauto, jetzan gibts jo an E-Porsche a, Turbo-S haast dea, do dadat wui wos gein, muass amoi schaun ob ma sie den wo ausbuagn kau. :unsure:

Wo kau i dei findn? I hob so an Elektrohowl, owa iagendwia find i koana Weiwa, dei scho wauns mi und mei Auto segn quasi sofuat ausrinna, si daun gaunz spontan stundenlaung leckn lossn und ma aunschliassend an blosn ois wia wenns an Tennisboin durch an Goatnschlauch lutschen kennatn. Iagandwos stimmd do ned, aun mia kauns ja ned liegn, vialleicht hob is foische Elektroauto, jetzan gibts jo an E-Porsche a, Turbo-S haast dea, do dadat wui wos gein, muass amoi schaun ob ma sie den wo ausbuagn kau. :unsure:

so is es !!
host lei an Tesla kafft ??

Den Führerschein machte ich 1996. ☺️ Mein erstes Auto war ein alter VW Passat von meinem Onkel. Der hatte noch eine richtige Stoßstange, da brauchte man beim einparken nicht so aufpassen. 🤣🤣
Aber damals gab es noch genug Parkplätze.

Schweinisches wurde da drin nichts gemacht 😃☝️
Aber die Fahrten mit 7+ Personen waren legendär. 🙈

Den Führerschein machte ich 1996. ☺ Mein erstes Auto war ein alter VW Passat von meinem Onkel. Der hatte noch eine richtige Stoßstange, da brauchte man beim einparken nicht so aufpassen. 🤣🤣

Schweinisches wurde da drin nichts gemacht 😃
Pfff.... zum Mädcheninternat mit Cabrio.

Alle Mädels hatten von 18 bis 21.00 ausgang.

Volle Party und dann, weil es kane Taxi gab Dach auf und alle 15 rein ins Auto :mrgreen:

LEGENDÄR

2 Tag später hab i gmerkt das alle 4 Federn gebrochen waren... 😅

Den Führerschein machte ich 1996. ☺ Mein erstes Auto war ein alter VW Passat von meinem Onkel. Der hatte noch eine richtige Stoßstange, da brauchte man beim einparken nicht so aufpassen. 🤣🤣

Schweinisches wurde da drin nichts gemacht 😃
😁i bi moi zu siebt (inkl. schiaustüstung) in an panda 4x4 gsessn....noch dem da skilift eigaunga is am annaberg😅

Renault 16 TS
85 PS
Bj. 1972
80.000 km
mit Schiebedach
gekauft 1978 um 10.000 Schilling
1. Besitz
a geile Kistn
Verkauft 1980 mit 100.000 km um 10.000 Schilling :)

Zurück
Oben