- Reaktionen
- 4.912
Du scho duIch schon hab ja sonderbeziehung zum Vorstand .quasi premium
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Du scho duIch schon hab ja sonderbeziehung zum Vorstand .quasi premium
I woar moi für ihn Hosn kafa.Klor, er mit seine laungan Haxn
Wie alt worst do Ich frog für herrn bindegewebeI woar moi für ihn Hosn kafa.
De Verkäuferin hod bled g'schaut, wie i den Hosenbund in Höhe meiner Brustwarzen gehalten hab (Hosensaum stand bei meinen Füßen auf) und meinte: "De passn mein' Mau."
Naa.... mei Buttermilch, die i beim heuen mithob is noch ana Viertl Stund scho ganz woarm♀Du ned?
I hob Hosn, do gehn die Träger über die SchulternI woar moi für ihn Hosn kafa.
De Verkäuferin hod bled g'schaut, wie i den Hosenbund in Höhe meiner Brustwarzen gehalten hab (Hosensaum stand bei meinen Füßen auf) und meinte: "De passn mein' Mau."
A latzinga? John boyI hob Hosn, do gehn die Träger über die Schultern
Jetzt bringst mi auf a IdeeNaa.... mei Buttermilch, die i beim heuen mithob is noch ana Viertl Stund scho ganz woarm♀
Klor a LatzhosnA latzinga? John boy
Wos is des für oane?Schnellfeierhosn host kane
Wos is des für oane?
Sowos hob i neddes is die, die des kloaneMitglied #431736 allweil beim Wirtn anhaut, weil mit seina Gummibux machta dortn kane Meter, wenna nach jeda Maß pullern geht
Dir werds glei de Hosenträger aus der Verankerung schnalzendes is die, die des kloaneMitglied #431736 allweil beim Wirtn anhaut, weil mit seina Gummibux machta dortn kane Meter, wenna nach jeda Maß pullern geht
Die Geierwaly gibt's ned mehr
Des Verhältnis meiner Brustwarzenhöhe zur Haxllänge meines GöGa's hod sich bis heut ned verändert.Wie alt worst do Ich frog für herrn bindegewebe
Vazöh!Jetzt bringst mi auf a Idee
Wieder mit meine Milchprodukte starten und Kevier häng ma glei dazua.Vazöh!