X
Gast
(Gelöschter Account)
Heast es zwa, PN reicht da nimma, a Zimmer warad gscheiter...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Mir is kalt...i brauch thermofor...brrrrrr..dann geh...
Zschpät, bin schon in der Wann'...Heast es zwa, PN reicht da nimma, a Zimmer warad gscheiter...
De männer san nie verfügbar wenn ma se brauchtMit an Thremophor ist dir nicht mehr zu helfen,du brauchst an Mann
Zschpät, bin schon in der Wann'...
Des Lieadl kennan wia Männer owa a üba de Fraun singa...De männer san nie verfügbar wenn ma se braucht
Mil-Standard
Genau ggg da hat ma gschwiten schutz..da ip68 lapis san oag geil gggg..aber sauteuerMil-Standard
wieso?...brauchst jo eh nua ind Nochtkastllod greifnDe männer san nie verfügbar wenn ma se braucht
wieso?...brauchst jo eh nua ind Nochtkastllod greifn
Wenn ich eine hätte...wieso?...brauchst jo eh nua ind Nochtkastllod greifn
....stimmt...ned bedocht...i hob jo a ka NochtkastlWenn ich eine hätte...
Ggg gumo ausserdem hob i sowos ned........stimmt...ned bedocht...i hob jo a ka Nochtkastl
SSKMGgg gumo ausserdem hob i sowos ned....
Jo du gehst jo ned mit einkaufen und alleine trau i mi ned...kennst mi jo eh...
nau waun ma daun glei testen a, kunnt i mi vl. zum shoppen übaredn lossnJo du gehst jo ned mit einkaufen und alleine trau i mi ned...kennst mi jo eh...
Mrs. Pepper hilft da da liebend gerneJo du gehst jo ned mit einkaufen und alleine trau i mi ned...kennst mi jo eh...