- Reaktionen
- 84.660
- Checks
- 8
host du deine puiverl heit schu gnumma?^^immer wann du da bist bin i vui gstresst, weilst mi sooo schoaf mochst und i mit dir knuuutschn mog!!!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
host du deine puiverl heit schu gnumma?^^immer wann du da bist bin i vui gstresst, weilst mi sooo schoaf mochst und i mit dir knuuutschn mog!!!
immer wann du da bist bin i vui gstresst, weilst mi sooo schoaf mochst und i mit dir knuuutschn mog!!!
na, i hob an kaffee drunkn und a croissant gessn...schadet der niere weniga!host du deine puiverl heit schu gnumma?^^
wie gsogt, wos is scho sche?
Er hat schon sehr viel Spaß bereitet und da bin ich froh drüber
u hoffentli hoit er nu ewigwie gsogt, wos is scho sche?
Er hat schon sehr viel Spaß bereitet und da bin ich froh drüber
u hoffentli hoit er nu ewig
du bist ma a oft net koscherstellts eich vor, a Smartphone warad so zuverlässig wia a penis, was der ois aushoitn kann
du bist ma a oft net koscher
hmmm..Du Esther, ich denk die ganze Zeit an das Popcorn in deiner Unterhose, raschelt das nicht die ersten paar Meter beim gehen?
... da xandl hot si do eh schu gopfert,bessa wirds nimmasogts amio is dem @Mitglied #470971 schon geholfen oda kenn ma nu wos tuan fia di?
Du Esther, ich denk die ganze Zeit an das Popcorn in deiner Unterhose, raschelt das nicht die ersten paar Meter beim gehen?
... da xandl hot si do eh schu gopfert,bessa wirds nimma
stimmt :*drs is des schene an weihnochtn, dass si olle gegenseitig helfn
do hob is ernta aufgfuttertdie verlierts eh nach zwanzg, dreissg Meter.
drs is des schene an weihnochtn, dass si olle gegenseitig helfn
do hob is ernta aufgfuttert
heast?! du host mi,vagessn??Mia hüft wiederamoi kana
i kinnts obaa vakafn. trogende untergatti gehngan jo aweg wiar woarme semmerljo, warate eh schad drum, wenns die Hendln aufpickn.