U
Gast
(Gelöschter Account)
Offenbar weisst du nicht, wie weh es tun kann, wenn man einen Schwanz auf einem harten Boden oder einem Teppich reitet.
a bissl leiden muass schon sein ;-)
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Offenbar weisst du nicht, wie weh es tun kann, wenn man einen Schwanz auf einem harten Boden oder einem Teppich reitet.
... na geh...gibt so vü mimoserl do draußna bissl leiden muass schon sein ;-)
Zu viel Info!!!!offenboar waßt du net,dass i im ordensinternat woar u somit genügend hornhaut hob....
.... salü mit ü!!!Zu viel Info!!!!
mimoserln solange sie hinter der tastatur sitzen jo, beim real date dann e nimmer ;-)... na geh...gibt so vü mimoserl do draußn
... ui... do hob i schu gaunz aundre sochn gheart u glesnmimoserln solange sie hinter der tastatur sitzen jo, beim real date dann e nimmer ;-)
so schlimm wird es net sein... ;-) nur wie schon erwähnt, hinter den tasten sans meist stoak und zickig - im real life passt däs dann schon ;-)... ui... do hob i schu gaunz aundre sochn gheart u glesn
...wie man kann dir auch die Beichte abnehmen ...offenboar waßt du net,dass i im ordensinternat woar u somit genügend hornhaut hob....
A Leidensgenossin, ich hab 5 Jahre bei den Schulbrüdern "überlebt "offenboar waßt du net,dass i im ordensinternat woar u somit genügend hornhaut hob....
uh... i hob 4j mei es lebns dem schworzn ordn widmen derfnA Leidensgenossin, ich hab 5 Jahre bei den Schulbrüdern "überlebt "
...olles wos im kniarn mögli is...wie man kann dir auch die Beichte abnehmen ...
Scheitelknian mit gesenktem Kopfuh... i hob 4j mei es lebns dem schworzn ordn widmen derfn
2x/tägl. beten u 1x/mo beichtnScheitelknian mit gesenktem Kopf
da muss dir ja am abend das Kiefer weh tun.2x/tägl. beten u 1x/mo beichtn
2x/tägl. beten u 1x/mo beichtn
Yössas, mit dem Gwandluh... i hob 4j mei es lebns dem schworzn ordn widmen derfn
uuuh ... wieso denn?Yössas, mit dem Gwandl
I hob mi nie um die Saf buckt beim Duschen
Amen!Vergieb mir Vater, ich habe gesündigt...
na du host a auhnungda muss dir ja am abend das Kiefer weh tun.
Aber, bei täglich beichten bleibt jo ka Zeit für a gscheide Sünde...
war selber in an Internatna du host a auhnung