- Reaktionen
- 117.903
- Checks
- 15
Einigewer vanoscht di in dein traum?
Den Fehler etwas öffentlich zu schreiben, mache ich nie wieder
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Einigewer vanoscht di in dein traum?
oiso dir wünsch i fiar 2021 a dickers föEinige
Der ist mir zu Mama bezogenoiso wenn de masaro auf alfons haider steht, hom ma a problem...a sehr großes sugoar
Einige
mir is des so blunzn....de kinnan do gern wissn, wen i zb schu gedatet hob... wems net passt, soi da neid auffressnEinige
Das will ich sehen...Kniean is eh cool, auf des steh i
mir is des so blunzn....de kinnan do gern wissn, wen i zb schu gedatet hob... wems net passt, soi da neid auffressn
Mich nicht ich sehe ja nicht mal ihr Profil [ihr kennt sie besser- ist das mein Glück oder Pech? ]Ich hätte gerne mal eine Liste, wen @Mitglied #473397 noch nicht hatte
A guade Einstellungmir is des so blunzn....de kinnan do gern wissn, wen i zb schu gedatet hob... wems net passt, soi da neid auffressn
Da bruada vum buric ....hats mitn willie kreiz.....wer is johann k.? ihr postler?
... Ja? Wen denn nun? Sag... Wir wollen es wissen...die elster spart sich für
Gut, das bin dann nicht ichden richtigen auf
ostbahnkurti,bulsi, yassi,wassermann,ronin, loewe, stefan,...u nu einige mehr...de meistn schreibn net öffentlich u doher sicher unbekaunnt f eich ... u do ihr durch de stammis sicha mehr user troffn hobts, wissts ihr sicher a, dass net jedes treffn pricklnd endn muass
ostbahnkurti,bulsi, yassi,wassermann,ronin, loewe, stefan,...u nu einige mehr...de meistn schreibn net öffentlich u doher sicher unbekaunnt f eich ... u do ihr durch de stammis sicha mehr user troffn hobts, wissts ihr sicher a, dass net jedes treffn pricklnd endn muass
Dich kriegt sie nicht... Ja? Wen denn nun? Sag... Wir wollen es wissen...
...sofort jo a pestgruabn.....ostbahnkurti,bulsi, yassi,wassermann,ronin, loewe, stefan,...u nu einige mehr...de meistn schreibn net öffentlich u doher sicher unbekaunnt f eich ... u do ihr durch de stammis sicha mehr user troffn hobts, wissts ihr sicher a, dass net jedes treffn pricklnd endn muass