- Reaktionen
- 84.871
- Checks
- 7
1.geile sauwerd mei Listn a umschreiben![]()
2.3loch stute
3.riesnfotze....

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
1.geile sauwerd mei Listn a umschreiben![]()
Dazö der nix vom EF, die weist di sonst ein.zum x-tn mol, i waß, oba ob heit ändert sich wos. de
ltante wü mi heit auf da reha sehng☝
bei mein schüchtern wesn würds ma des eh nie okafnDazö der nix vom EF, die weist di sonst ein.
Nie und nimma. De hoit di dann für schizophrenbei mein schüchtern wesn würds ma des eh nie okafn![]()
des wär jetzt oba a bissl goar übatriebn, i menstruier doch nur grodNie und nimma. De hoit di dann für schizophren
des wär jetzt oba a bissl goar übatriebn, i menstruier doch nur grod![]()
warat da der ned scho vü zoid?zruck zum thema:
es wärnu imma da kevin costner, der mei bettal vurwarma derfat![]()
warat da der ned scho vü zoid?
Der muas do scho fast 70 sein... gg
i geh jetzt googln...u wenn du mi auglogn host, host du a ernstes problem, mein freund!!Der muas do scho fast 70 sein... gg
echt jetzt?zruck zum thema:
es wärnu imma da kevin costner, der mei bettal vurwarma derfat![]()
und bevorst fragst... der Peter Alexander is scho gstorbn.... ggi geh jetzt googln...u wenn du mi auglogn host, host du a ernstes problem, mein freund!!
waß i, mit dem woarst im kindagortn,opiund bevorst fragst... der Peter Alexander is scho gstorbn.... gg
Nur 4 Jahre? Oag...
Ned ganz, wie ich im Kindergarten war, war der Peter scho in da Voiksschui... lachwaß i, mit dem woarst im kindagortn,opi![]()
opa?Wie nennt man denn die Männer.... also was bei den Frauen die GILF´s sind.... ???