"s´kaffeetratscherl zwischendurch"

flüster eraser: san wirkli kane drin ??
zurück flüster: leider nein! aber vielleicht hat er die R. erst pürriert und dann in den Teig gemischt!

@Sonja4you
Is eh Platz genug!
Sonst kommen da noch Redereien auf, da muss man vorsichtig sein!! ;)

Jössasna der Sissifranzl verwöhnt uns heute!!! Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.
Danke!

zurück flüster: leider nein! aber vielleicht hat er die R. erst pürriert und dann in den Teig gemischt!

Der Mann mit Geschmack würde das sofort erkennen !
Ganz stolz umanand schau

Die Idee mit dem Extrag'schirr is guat, Franzl.
Verbotene Früchte - wie wir ab heute die R... nennen wollen,
werden zukünftig extra serviert! :daumen:

no a platzerl bei euch

passt scho so wias is :mrgreen:

sonjaforme rechtes knie :daumen:
pickats linkes knie :daumen:

na na do brauch ma kaa neichs tischal :nono:

:daumen: a gschiaschbüla warad guad weu des hängd si maunchmoi gaunz schee eine des gschia vom gaunzn tog :daumen:

@Sonja4you
Is eh Platz genug!
Sonst kommen da noch Redereien auf, da muss man vorsichtig sein!! ;)
ah-geeh, jetz kemma uns alle scho so guad, da brauch ma doch wirklich net haglich sein...
Jöö, Rosinen mit Guglhupf!!!

Die Idee mit dem Extrag'schirr is guat, Franzl.

steirer steirer :nono: :nono:

a reindling is aaa a guglhupf dea wiad oba (kärntner rezept) mit geamtaag und "verbotenen früchten" gmochd :mauer:

michwunderndmeinebeiden "kniegäste" geniesse :mrgreen:

Nunjadennso, Majestät :roll:

Obaihrtuatssoschnöposten,daßinurjedszweitePostinglesenkau,unddaunwaßide
zehntenSachnned,unddaundenkidonedanaKärnterMöhspeis,undihabglaubt,Du
hastaGschirrlhergstödund :shock:

I bin grad no im Ausschnaufn von der Arbeit, und i bin halt nur so
langsame Poster von ennsländischen Jungfrauen gewöhnt.

Aber jetzt paßt wieder alles, hoff' i !
Und nehm mir ein Eckerl von Deinem Reindling!

Nebstbei: Servas, Pickats!

:shock:

franzl, du danke i mag keinen kuchen (oder hat den da steira hergstellt... jössas oid werd i ), i bin no so voll vom frühstück :confused: :roll:

lass dei knie aber ruhig gö franzl, ned tua hin und her rutschen, weil sunst ..... :oops:

griass di steira ;) dei knie no frei ??? ned dass ma "graust" :mrgreen: vur da sonja, aber sie rotzt ma bissl zvü umanand, und i wü ned a no krank werden :confused:

ned dass ma "graust" vur da sonja, aber sie rotzt ma bissl zvü umanand, und i wü ned a no krank werden :confused:

haubs doch ehh massenhofd puvaln eigwuafn gestan - so wia ii des midgriag is nua no de mOni ziemlich bedient :trost: :trost:
do foid ma ei i muass ihre wadenwickel wieda wechsl,n und daunn geh i glei mid mein hundsi a runde :daumen:

oiso bis schbäda :daumen:

Kumm nua her - heute kniefrei !
na gsd bin i rechtzeitig aufgstanden und hab mi auf dei knie g´setzt.....
hast des gsehn, da franzl steht afoch auf und rennt zur moni und vergisst dass er sonja no auf da schoss sitzen hat.....

wart i helf ihr gschwind wieder auf..... "sonja hochzah" da franzl der, wos? tzz :roll:

ach, lieb, dass sich wer um mich kümmert ...

zu pickats umeplärr: meine wadenwickel sind wichtig, ja?!

Na, dann setz Dich auf den kernigen Steirer, a wengal bleib i no
sitzen, dann muaß i a weg, muaß no zum Arzt, und dann muaß i ja
a zruck sei, "wenn der Schrecken heute vielleicht wieder postet" :mrgreen:

Haglich eh net, aber vielleicht eifert dann irgendwer!
Wer soll eifern, die pickats?*brauchst ka Angst ham, steck di scho net an, geb dir eh kein Bussl, dafür ein Abschiedsküsschen dem franzl, der is immun, gelt ;) na doch ka Küsschen, wenn er für die mOni so schnell aufspringt, dass ich an halberten Köpfler mach, autsch, danke pickats!
pickats und ich ham a guads offenes Verhältnis, also nur keine Hemmungen, Eraser! *auf Erasers Knie wechsle*

zu pickats umeplärr: meine wadenwickel sind wichtig, ja?!
ja freilich moni, ja sicher... er eilt ja schon.... tschuigung..... natürlich ist deine pflege wichtig.....verzeih mir bitte meine blöde bemerkung :)

sagts ja nix dagegen, des san die nebenwirkungen von de tabletterln, sie kriegt zwar nix heiliges mehr mit aber sie fangt zum weibaln an :roll: bitte gebts ihr nur recht, wurscht bei wos, des bleibt sunst :confused:

was flüsterst du denn da, ha?
sag des laut oder traust dich ned

*mich versuch aufzurichten und pickats mit der faust droh*

na?

"am steira sitzenbleib"

pickats und ich ham a guads offenes Verhältnis,

:shock: ähmmm....."nachdenk"........"genaunachdenk".... "mikonzentrier"
bis du narrisch die tabletterln des vergessens fahren voll ein :cool: :mrgreen:

eraser, jetzt mach dei knie für´d sonja frei, i bin ned eifersüchtig, wir haben nämlich a offenes verhältnis... :) ......hats gsagt

i hab do ned geflüstert :shock: ......gehüstelt hab i, i glaub die sonja hat mi do abbusslt und hats vergessen und jetzt werd i auch no krank..... :confused:

*mich versuch aufzurichten und pickats mit der faust droh*

na?

Aber hallo - Deine Genesung grenzt ans Wunderbare ! :mrgreen:
Freue mich, daß es aufwärts zu gehen scheint!
Liebe Genesungswünsche vom Steira ! :)

Zurück
Oben