"s´kaffeetratscherl zwischendurch"

Da schau her, is scho a Jausn herg'richt - dank schön, Franzl!

A guats Kaffeetscherl und a Stickl Sacha-Turtn, so, no a Löffal
Schlag dazua, und no ans schaut eh kana?

Des schmeckt ! :)

Da habts a paar Spagatkrapfn, falls a Schlag überbleibt.
Ah ja, a Preiselbeerkompott g'hört a dazua!
Laßt's Eichas schmecken!

Bis späda amoi!

nau bitte schdöd,s eich vua wos mia passiad is :mad: i dengg ma schau ma hoid a bissl auf a guade nochboarschoft und moch denan noadlichdan im teekammal a a sacher und an kafee
wisst,s wos da mister x gsogd hod? :mad: wisst,s wos a gsogd hod? naa danke hod a gsogd ich ess jetzt ein eirespeisbrot

*affektiert herumschau*

nau dea kaunn laung woadn bis i eam wieda wos bochn tua

*jetztgehrimeindrittnaufgussmochwosärgaimiübahaupt*

Hätt'st eam hoid de Turtn a wieda weg gnumma ! :mrgreen:

Aber ich staune: i hab 'glaubt, saunieren entspannt ?
Merkt ma oba bei Dia nix ! :mrgreen:

Hätt'st eam hoid de Turtn a wieda weg gnumma ! :mrgreen: Aber ich staune: i hab 'glaubt, saunieren entspannt ?Merkt ma oba bei Dia nix ! :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: gankal :daumen:

oojoooo bin jetzd total entschpaunt und de tuatn wieda wegnehma dad i jo nua de aundan schtrofn wos kennan de dafia

jo i hob ma im schweisse meines angesichts vua zwaa joa a sauna baut - is zwoa ned de scheenste da wöd oba mei scheenste :daumen:

*klopfklopf...darf ich reinkommen...trotzdem???*

Ja, franzl... sei doch nicht gleich beleidigt!! Mir war grad nach Rührei nach soviel Nutella!

Als Versöhnungsschmaus hab ich euch einen leckeren Schweinsbraten in Dunkelbier-Kümmelsoße gemacht. Dazu eine große Schüssel Kartoffelknödel (halb und halb) und Apfelrotkohl.

Den kann ich gut! Hab vor 30 Jahren einmal Koch gelernt, und das war meine Spezialität!!

Also: nicht gleich einschnappen, wennst grad mal ungelegen kommst!

Guten Appetit!!

Ach so: ähh, wegen der Torte... kannst die schon wieder rüberstellen jetzt?? MIR ist jetzt nach was süßem... :D

Den kann ich gut! Hab vor 30 Jahren einmal Koch gelernt, und das war meine Spezialität!![/SIZE]

echt da könnt ich mir ja den einen oder anderen typ holen oder schauen auf welchem level usw... :daumen:

schweisbraten runterschneid zwei knödel nehm saftdrübergeb und mich in ein eck verziehe
*eigentlichsolltersdannjazuschätzenwissen*
schmatz mampf

@ mister x wiedergutmachung gelungen :daumen:

Ach so: ähh, wegen der Torte... kannst die schon wieder rüberstellen jetzt?? MIR ist jetzt nach was süßem... :D

Die Torte steht noch auf dem Tisch, mister-x :roll:

Danke für den Schweinebraten, da nehm ich mir auch davon!

@ Franzl
Magst a Flascherl "Murauer" zum Schweinsbraten ?
I stell Dir's her !

yesssssssss :daumen: :daumen:
mei lieblingsbier :klatsch: :klatsch: :klatsch: wiaso waasd du des :mrgreen:
:daumen: daunggdaschee :daumen: :bussal:

I bin a Querulant. Waun i scho amal im Jahr a Bier trink, dann
entweder a "Ottakringer" oder eben a "Murauer"
Hauptsach', es hat paßt! :mrgreen:

Und jetzt verlaß ich Euch, morgen geht's wieder früh los :shock:
Wünsch Euch noch einen schönen Abend.

Und einen angenehmen Wochenbeginn ;)

...gibts no a sacher und a kaffeetscherl ??? :)

übrigens habens die spatzen vom dach pfiffen.... steira hat zwei löfferln schlag gnommen, 2 stück (in worten zwei) :p
gott bin i a schirche petzn :mrgreen:

...gibts no a sacher und a kaffeetscherl ??? :)

eh kloa hob jo a grosse gmocht :daumen: und schlogobas is eh gnua do do muasst ned glei wamms,n :nono:

so s,gschia vom schweinsbratal(danke mx) in gschiaschpüla gem und in letzt schluck murauer(danke steira) obelaan *ma is deees guad*

so und ois dessertschal nimm i ma jetzt a a tuatn mid schlog :daumen:

@pickats :bussal: hasibutzischatzimausibärli :bussal: deaf i mi zu dia setzn?..... nau geh rutsch ume .....daungdaschee :daumen:

*flüster du hosd da oba aa gaunz schee schlogobas aufglond :nono: :nono: i sog eh nix :mrgreen: *

jo i rutsch ja eh, franzlschnuckibärli, hetz a alte frau ned so :roll: derf des wahr sei, ka zeit mehr de "jungan buam" :mrgreen:

hetz a alte frau ned so

jetzt sei ned so kokett oid is ma easchd waunn ma im schädl oid is - und do bisd du a ausgereifer teenager :daumen:

*jetzt schnö de schleimschpua wegwischn bevua wea ausrutscht :mrgreen: *

schmeckts da de sacha und des schlogobas?

*gaunz leise ins ohr flüsta :nono: i hob jo gsogt i sog nix*

@eraser

woasd a poa tog weg :welcome: back hob ma scho suang gmocht - ollas in uadnung? :daumen:
Bei mir is scho alles in Ordnung!
Nur brauch i mir so blede Streiterein quer durchs halbe Forum net live geben!
Darum kurze Auszeit,Sinnfrage, usw.

. . .,Sinnfrage, usw.
Un? Sinn gefunden?

Griaß eich auf´d Nocht!

Urlaubswochenende vorbei! :mrgreen: Short Enspannung! Auf und frisch zu neuen Taten! :mrgreen:

Schweinsbraten in Dunkelbier-Kümmelsoße gemacht. Dazu eine große Schüssel Kartoffelknödel (halb und halb) und Apfelrotkohl.
Tellerchen zusammentstell und ab in die Mikro!

Mmmmmmmh, lecker! :daumen: Fast wie früher! :mrgreen:

Solltest wenigstens kosten, Eraser! Bevor Du ablehnst! Ein Löffelchen für den Radschi, ein Löffelchen für . . .

jetzt sei ned so kokett oid is ma easchd waunn ma im schädl oid is - und do bisd du a ausgereifer teenager :daumen:
wenn i jetzt rumweiberln würd, tät i sagen.... "wüst du damit sagen i bin bled und kenn mi no ned aus" :mrgreen:

"flüster" du hast des gsehn wievü schlagobers i mir gnumman hab ? :oops: sags bitte wirklich ned weiter, sunst heissts wieder "na de blade hats notwendig" :mrgreen:

sinnfrage..... frei nach ambros.... der sinn des lebens is es.........stärker zu sein :) hach i lieb den woiferl, scho mal erwähnt ?

wenn i jetzt rumweiberln würd, tät i sagen.... "wüst du damit sagen i bin bled und kenn mi no ned aus" :mrgreen:

:mrgreen: mit komplimenten umgeh kau ma/frau leana :mrgreen: :daumen:

"na de blade hats notwendig" :mrgreen:

"flüsta" des glaub i ned so unscharmant is do herin kana :nono:

hach i lieb den woiferl, scho mal erwähnt ?

der is a guad taugd ma aa :daumen:

wos is eigentlich min katzenaugal de mocht si södd,n in letzta zeit :(

Zurück
Oben