"s´kaffeetratscherl zwischendurch"

jo roxane, ich eh auch, allerdings glaub i dass mir diesesmal was anders auf de tasten liegt als dir ;)

was i dir no sagen wollt, also wenn ma jetzt beim thema menstruation bleiben... :shock: ui da steira, na lass mas sunst traut er sich ned eine :mrgreen:

na endli steira, wir warten scho stundenlang auf an kaffee........ jaaa i weiss eh geburtstagskind und so....
wieviel soll i runterdrücken, 1,2, roxane ???

Also pickats, falls Du gedacht hast, ich wollte ein Gerechtigkeitsposting zu diesem Thema (Ostfrauen) verfassen, hast Du Dich geirrt. ;)
No, der Steirer ist Kummer gewohnt...des Thema Menstruation ist doch so ergiebig :mrgreen: .
Ich hätt´ gern einen Cafe Latte....wenig Kaffee, viel Milch ....
Fischbrötchen gefällig? :mrgreen:

i muss zugeben..... kurz hab ich jetzt´n dran gedacht, allerdings sollte ich es scho bissl besser wissen und wenn i jetzt so nachdenk i glaub dir liegt ähnliches wie mir auf den tasten ;)

pfff jetzt kann i milch a no wärmen :roll:

zur kaffemaschine latsch, mei milchkanderl suach, klor im obersten eck weil i brauchs ja nie, milch rein....zur kaffeemaschin geh, den aufschäumer entlüft............ :shock: moment, is da was von einem brötchen mit sochn drin gstanden :shock: :mad:

sorry i hab ka milch mehr,
kaffee ohne kannst haben :cool:

Mir bitte a an Kaffee! Milch bringe ich mit !

Kann ich mein Fischbrötchen mit Marmelade haben? :mrgreen:

Bist Du gehässig Steirer...schäm´ Dich :mrgreen: ! Und das während pickatsens Menstruation. Und Du hast noch Rücksicht genommen pickats. :confused: :mrgreen: *mist, ich hab angefangen...hoffentlich merkts kaner...nervös auf den Nägeln kau*

So, mein Typ wird verlangt....ich wünsch´ Euch einen schönen Abend!

kana(e) do :?:
wieda amoi a guade gelegenheit in oschnbecha auszlahn,in tisch ohzwischn,zaumkheat hod a scho laung kana,so jetzt no,s fensta zua phuu 9 grad san ned grod üppig,gschiaschpüla ausrama und min dreckign wieda eirama eischoitn - de fruaschtucktruppn kennt eam jo ausrama waunns dazua kummt

:n8: ihr lieben und dramt,s wos geiles :daumen:

mir den aschenbecher wieder vom kastl hol und aufn tisch stell, fenster wieder aufmach, licht wieder aufdreh..... sowas :mad: :mrgreen:

nau guad daunn schoit hoid I in gschiaschpüla wieda ei :mad: bevua i s,fruaschtuck hea schdöh :D

kaffee,tee,gau gau,orangensaft frisch gepresst ehschowissnsoft

schinkn,eia(glas),wuascht,aubrodanan speck,kääs

semmen(ane aufgschnittn[unfallverhütende massnahme]) :mrgreen: bauernbrot,frz.kipfaln(hob de crorraaiioossants ned daschriem :mauer: )

schnö no a poa waffal mochn

ajo marmelad marün und ehschowissn

featig

an guadn und an guadn morgen

*a bislvuamihimotschkand no in gschiaschpüla ausram*

kalimera....

was der motschkern kann in aller fruah :roll: ...kaffee und stoff nimm und mi in a eckerl setz,....ma schauts euch des an, jetzt bitte schauts.....:(
warum sitz i eigentlich da und ned durt :confused:
ahja....noch was zu tun befiehlt die eitelkeit :roll: :mauer:

btw...weiss i schon auf welchen sender radio pickats spielt?

:shock: :shock: ähmm..... brav, sittsam ???? die "kirchenglocken" hör ich ned freiwillig, die werden mir quasi aufs ohr gedrückt, wie grad eben wieder :roll:

"sabber" noch ein gramm, noch ein gramm....bei einer überdosis fang i dann zum heulen an, ich warn euch nur vor :confused: :mrgreen:

konto ??? was´n des :shock:

aber i hätts wissen müssen, zuerst ein paar kostproben.. und dann wenn man mittendrin ist, wird verrechnet :confused: mei abhängigkeit wird mich noch in den finanziellen ruin treiben und dann ......:roll:

ins börsl schau...ein gramm geht noch :confused:

btw: ich kann mir echt ned vorstellen wie man lignano, caorle, bibione & co mit ihren faden langen sandstränden mit 1893 liegestühlen nebeneinander und ihren 43 spielhallen schön finden kann

Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.

na geh, war gerade auf so nen guten trip :confused:
des war jetzt fast wie "erster, gute nacht" :roll:

Tag, zusammen!

Da geht's ja wieder los. :mrgreen:
Nur weiter so, Flaschko, dann gibts in der Steiermark bald einen
Arbeitslosen mehr. Entlassungsgrund: abgehaut in den Süden :roll:

Hast noch welche ?

Pickats, i brauch ned amoi zahln dafia ! :daumen:

Schönen Tag noch! :)

so jausnzeit :daumen: (hob grod de noadlichta mid ana sacha ibaroschd

hob nadialich fia eich a ane gmochd :daumen:

so no an kaffee hischdöhn :daumen:

:daumen: an guadn :daumen:

und in zwanzg minudn moch i mein zweit,n aufguss :mrgreen: sau(na)wedda :daumen:

Zurück
Oben