"s´kaffeetratscherl zwischendurch"

jo so san,s de katzenaugaln mei haasse schoklad bleibt imma iba :mauer:
Naaa, naaa, nicht ärgern. Die kipp ich mir jetzt mit Verlaub und Erlaubnis in ein halbes Häferl Kaffee und habe dadurch einen supergut und lecker schmeckenden Capuccino, wie ihn der :engel: liebt: schokoladiger Kaffee! Ein Engel auf Wolke 7!

Dank dem Kaiser! :mrgreen:

franzlschnucklbärli, für des wochenend bin i scho gehelft worden.... a rezepterl von generationen bis über generationen vererbt....
bei dir hab i bissl angst, du treibst ma letzter zeit zvü kult mit "unaussprechlichen grauslichen dingen" des find i vielleicht in an kuchenrezept a no :confused: :mrgreen:

jo katzenaugal, hackelst du gar nix mehr :p :mrgreen:

bei dir hab i bissl angst, du treibst ma letzter zeit zvü kult mit "unaussprechlichen grauslichen dingen" des find i vielleicht in an kuchenrezept a no :confused: :mrgreen:
hä ...nixverschdehn :mauer:

nau glaubsd i gib dira rezept von ana schrimpstuatn oda an fischguglhupf :mauer:

:confused: i bin entdäuscht wia du vo mia denggsd :confused:

oba wia hod mei voda imma gsogd -wea ned wü dea hod scho

*beleidigtindieandererichtungschauundaussegeh*

gm zusammen .... weil i solang net da war mach i wieda des frühstück fia heute ..... :oops:

bier , wein schnaps ..... aso des is jo foisch :mrgreen: ...

tee , gau gau , den weis ma nie saft und natürlich darf der kaffee net fehlen
grosse servierplatte hernimm ..... wurst schinken eier käse rauf geb mit tomaten und gurken verziehr
ein schüssal mit müsli herstell , dazu milch ,früchte auf den teller geb ... jeden einzelnen heut des teller mit tasse auf den tisch stell
sooo nehmts euch
jessas maaaaa ..... das gebäck fehlt ja noch was i grod vom bäcker geholt habe .... semmaln (keine aufschneid) mogs wieda moi herumfuzzeln sehn :mrgreen: sesamstangaln und kornspitz und wer möchte gibt auch speckstangaln mit käse überbackn hmm de san lecka mir gleich eines nimm .....

lassts euch schmecken

@roxane ..... mir is den ganze nacht etwas im hals gelegen , nimm doch die des böse miststück die bügelt gerne und putzt :mrgreen:

@pickats .... du hast es verschrien , wor jetzt 5 std in der arbeit weil der chef im ulaub is und do miassns mi aunruafn :mauer: :mrgreen:

lg katzenaugla

Sowas. Jetzt war Katzenaugal schneller...
Dabei wollte ICH euch heut Frühstück machen...*schnief*

Guten Morgen!

gm zusammen .... weil i solang net da war mach i wieda des frühstück fia heute

s,schmeckt jo glei dopped so guad waunn,s so a södana gost mocht :daumen:

mi in mei eckal setz mid an ehschowissn und ana butta semme fia.s hasibutzischatzimausibärli ane aufschneid (bevuas wieda hüflos umescheangld) und a bissl woat wea no eimeschaut

morgen gemeinde

.... semmaln (keine aufschneid) mogs wieda moi herumfuzzeln sehn :mrgreen:

. . . und ana butta semme fia.s hasibutzischatzimausibärli ane aufschneid (bevuas wieda hüflos umescheangld) und a bissl woat wea no eimeschaut
Manchmal kannst Du so gemein sein, Sissis! :twisted:

Guten Morgen!
Hmmmm! Endlich wieder mal Käse am Morgen! Und Ei! Und überbackene Speckstangerl! Lecker! Wie lang wirst denn nachher wieder weg sein, Katzenaugal? Weil soooo darfst Dich immer zurückmelden! :mrgreen:

Mein Engelshäferl schnapp, Kaffee reinlaufen lass, Kandisin und büssi Milch eini. Auf mein Engelssesserl setz und frühstück!
:engel:

GUATN MORGN !!

Ochtung:

Jetzat kimmt a medizischs Geheimnis,

für des es normalaweis a poa Tausender zoan miassats

und a poa Joa schlechte Erfohrungn wern a dabei

WIE KRIEGT MAN HÄMORRHOIDEN LOS ?

v. Gonz-Kloan

i hob johre braucht, um sie loszuwern,

und sogts ma ned, dess es koane hobts,

wie wia in östarreich essn sea ungsund

das GEHEIMNIS:

o Glasl Wossa,

gonz normales Leitungswossa,

55 Sekundn long

bei 900 Watt in da Mikrowön warman,

und des drinkst sofuat nach`m Aufstengan

(nu vuam Friahstickerl)

und ois letztes vurm Schlafngehn

und noch a boa monat

san eire hämoridn gons weg !!!

Vergessts olle Gastro-Enterologn,

und bsundas de Chirurgn,

de woin eich nua am Hintan operiern,

mei Mittel oba hüft wirklia

und is gons oafoch

kalimera

@pickats .... du hast es verschrien , wor jetzt 5 std in der arbeit weil der chef im ulaub is und do miassns mi aunruafn :mauer: :mrgreen:
siehst..... des war weilst so bös warst und auf mei "putzen" rumreitest :mad: :mrgreen:

danke franzlschnucklbärli... "mi zu de andern umdrah" es gfrasta :mad:
naja wos will ma sich erwarten von einer die "gaugau" schreibt und einen der sichs kandisin ins soda citron einehaut :p :mrgreen:

"stolzmitmeinaufgschnittenensemmerlinmeieckerlgeh"

:shock: Wieso? :shock: Du bist doch das böse Miststück! :mrgreen: Also bist Du das Gfrast und wir sind lediglich Deine Opfer, die sich auch mal vergnügen wollten! :twisted:

Aber es gibt ja immer wieder auch so "Spielver-schnuckimäuschens" :mrgreen:

Von einem der sich´s Kandisin überall einihaut, kannst Dir auf Sicht einen Astralleib erwarten, oder so, vielleicht, äh ja, hoffentlich :oops: :confused: :shock:

:mrgreen:

:engel:

Von einem der sich´s Kandisin überall einihaut, kannst Dir auf Sicht einen Astralleib erwarten, oder so, vielleicht, äh ja, hoffentlich :oops: :confused: :shock:
ja, vor allem wenn man getränke süsst, die eigentlich sauer sein sollten :mrgreen:

ja, vor allem wenn man getränke süsst, die eigentlich sauer sein sollten :mrgreen:
Zitronenlimonade sauer? :roll: Das kenne ich aber anders! :mrgreen:

Ausserdem habe ich gerade bei "Reward! Only alive!" einen ausgegeben! :mrgreen:

:engel:, pickatsens Rolle kurzfristig übernehmend! :mrgreen:

Zurück
Oben