"s´kaffeetratscherl zwischendurch"

Geh´ pickats, Du stehst net auf Biergeruch oder Bierfahnen? :fragezeichen: Schlechte Erfahrungen gemacht? :mrgreen:
ned wirklich, mei einziges bier des i trunken hab war a kleines puntigamer voriges jahr beim ackern, und des hab i nimmer mitkriegt weil i scho mitn zirberl abgfüllt war, i mag afoch den geruch ned, wenn einer fast täglich bier trinkt der hat scho so a ungute körperausdünstung sobald er zum schwitzen anfangt, und da möcht i erm am liebsten mitten ins gsicht :kotzen:

oba ge,

des derf do ned woa sein,

ohne bia het i do überhaupt koan sex,

wie stöst da denn des vur?

Ich überleg´ ja auch schon seit Ewigkeiten wegen einer Signatur und beim Stöbern im Forum kann man sich wunderbar inspirieren lassen:
-Ficken bis der Notarzt kommt. (OÖ-ler)
-klk (OÖ-ler)
- :anspritzen: :daumen: :shock: :mauer: :poppen: :fragezeichen: ´(OÖ-ler)
-Wer andern eine Grube gräbt, sollte nicht mit Steinen werfen :!: :!: :!: (OÖ-ler)
-Ja, ich hatte Hämorrhoiden (wie viele von uns)
Chirurgen und Gastro-Enterologen wollten mich operieren,
aber ich schaffte es selbst, lesen Sie mein Buch! (OÖ-ler)

Die OÖ-ler haben doch wirklich immer die besten Ideen, goi?
*Mist, ich kann des mit dem Dialekt net.*

@benno .... so lang bleib i sia nimma weg , komm ja mit dem lesen dann net nach :mrgreen:
:shock: Des hob i mir schon abgewöhnt - des hinterherlesen, wenn ich weg war. Zwei, drei Seiten zurückblatteln, damit man ungefähr weiß, worum´s geht, der Rest ergibt sich! Wenn ich was grob falsch mache, kommt eh irgendwer und sagt Bescheid!

"Bescheid!" :mrgreen:

Wie Ihr seht, bin ich etwas von der Linie abgegangen, . . .
Jeder wie er kann und will! :mrgreen: Der Fachmann empfiehlt das Mausrad, der nicht so Fachkundige die Liste! Die Ehschowissen-Liste! :mrgreen:

I fahr mit´m Mausradl drüber! :mrgreen: Hat sowas Schönes von überfahren! :mrgreen:

@matteo
Ich kann Bier einschenken, mir graust es nicht vor Bier und als :engel: bin ich die Vertrauenswürdigkeit in Person! :mrgreen:

Worum geht´s? *dummstellen kann i mi a!* :mrgreen:

oiso,

i gfrei mi jo narrisch,

dass i zerscht scho a sexperte wurdn bin im forum,

jetzat bin i scho a swinga,

obwoi i privat jo übahaupt koa swinga bin,

i woa no nie in an swinga-club

ehrli gsogt,

des wea ma peinlich,

dass ma do wer zuschaun tuat,

sehr peinlich wer ma des,

vülleicht würd donn sogoa gor nix mehr gengan,

so peinlich wer ma des,

obwoi,

muss i sogn,

mia kummts net drauf on, wievü postings i in dem forum moch,

sondan nua auf die qualitet,

und da bin i sicha ganz vurn dabei in dem forum, goi

NARRISCH GFREI

DAUMEN HOITN

fia RAPID !

moch fia olle Freinde Rapids extra

a Flascherl auf:

GRAN FREUDO

a roda Navarra aus Spanien,

so rot wia da Häupl,

oiso tiaf-rot,

Glaserl erheb auf an Sieg heit gegen Brügge,

war so wichtig,

dann kemma ma in Uefa-Cup

PROST MITANAND !

verdommt!

es steht 1:0 fia Brügge,

i dring trotzdem net mea Navarra,

wei i grod auf diet bin,

und da wein hot jo so vü kalorien

Ich werd' mir auch eine Signatur zulegen, aber heute nicht mehr.
Morgen!
Jetzt hab ich grad' im falschen Forum "Gute Nacht" gesagt.
Das frustriert ! :shock: Vorübergehend ! :mrgreen:

:n8: allseits !

Auch mit Schinken und Käse oder vielleicht mit Fleischsaucefüllung? :mrgreen:

Is´ aber wurscht! Ich nehm´ zwei leere Palala, streu ordentlich Kristallzucker eini, roll´s z´samm, knicks in der Mitte ein und steck die aufgerollten, geknickt aufeinanderliegenden Enden zuerst in den Mund!

Hmmmm, pschschguat! :daumen: ´Tschuldigung! :oops: Gut! :daumen: Sehr gut! :daumen: Weitermachen! :mrgreen:

ma gschwind zwei marün-pala nimm, danke franzlschnucklbärli... und mi in die eckn setz und umdrah, weil des kann sich kaner anschaun... jetzt nötigt er de pala mit an kristallzucker :roll:

dem steira no schnell nachschrei: hab i scho erwähnt dass i di ned leiden kann :cool: i hab des glesen :mauer: :mrgreen: nau dann schlaf halt guat "grmpfl"

Kristallzucker in die Palatschinken!! :mauer:

Kommt ma vor wie beim Urlaub in der Sahara!
Beim Essen knirschts immer zwischen den Zähnen!! :mrgreen:

:shock: jössas da nächste :roll: mi no weiter ins eck dreh und bissl umerutsch fürn eraser......hast du des gsehn? na jetzt frag i di :confused:

:shock: jössas da nächste :roll: mi no weiter ins eck dreh und bissl umerutsch fürn eraser......hast du des gsehn? na jetzt frag i di :confused:

*von draussd eineplärr*

dees kniarschn vom zucker zwischn de zähnd head ma bis ausse wahhh is dees grindig*ohbeil*

@matteo
Ich kann Bier einschenken, mir graust es nicht vor Bier und als :engel: bin ich die Vertrauenswürdigkeit in Person! :mrgreen:

Worum geht´s? *dummstellen kann i mi a!* :mrgreen:

also, warum ich da nicht gleich daran gedacht habe. da du ja nicht weißt, warum es genau geht, details dann morgen. muss jetzt zu bett und meine geschmacksnerven schonen.

gruß, matteo

Zurück
Oben