"s´kaffeetratscherl zwischendurch"

gulaschsuppe mit wachauerlaberl,n eineschdö

und amoi an guadn appetit wünsch :daumen:

nochdem i heit söba (aun mia) ziemlich hoat (fia mi) festschdön hob kena dass ma olle midanaund (heit hoid i) ned föhlafrei san und mia dees (noch a poa schrecksekundn) daugt hod dass ma ana ( :engel: ) ane aufglegd hod bin i draufkumma dass i an schaas gmocht hob

jetzt bin i oba a scho anafufzg und no ollawäu maunchmoi uandlich bleed im positiven(und dees güd jo eigendlich fia uns olle) und vaschbüd und do wiad si woascheinlich a nimma füh ändern -eventuö kaunn i de grässdn bleedheitn in griff griang

i deng ma hoid es is a untaschied waun si zwaa männa min ehschowissn ins gsicht foan dee damit umgeh kennan - und dee des vielleichd a scho a poamoi gmocht haum

i kennt jetzt zum beispüh auf,n vuawuaf vom "unwürdign balzgehabe" grantig eigeh oda mi ned betroffn fühn - i hob mi fias ned betroffn fühn entschiedn - ees kennt oba sei das dees ned a jed(e)r kau

und waunn,s haasd ma soi ned meer in,s gschriebene interpretian ois wos drin is daunn vaschdeh i dees oba dees güd daunn fia uns olle - und i hobs aum aufaung aa ned keena und leana miassn

i find hoid dass si de büdln von da blue_dreamer wohltuend vo de meissdn untascheidn es gibt no a poa aundare -biest,mOni,kabish,peach,noukie,gweni- woascheinlich hob i de ane oda aundare ibasehng oba fakt is doch dass de wiaklich guadn büda eher södn san

und mia kenndn jo -i hobs jo a gmochd wia da verweigerer mi midn siassln oklopfd hod- a mid humor mit de leid umgeh de 1 um a eck jinga und somit unerfoafena san ois mia und des 2 eigentlich guad manan

i bin scho dafia dasma dem an oda aundan min ehschowissn ins gsicht foat oba dees moch i hoid waunn ana glaubt ea muas unguad sei oda obwerdent oder rassistisch oda so

:daumen: so haubds des gulasch scho zaumgessn :daumen: - soi i no wos aundas einehoin :daumen:

p.s.:i bin heit a bissl untn(mei bleedheit gift mi no imma) oba mochts eich kane suang i wia scho wieda :mrgreen:

i deng ma hoid es is a untaschied waun si zwaa männa min ehschowissn ins gsicht foan dee damit umgeh kennan - und dee des vielleichd a scho a poamoi gmocht haum
"aufzeig" derf i dann bitte als "mann" gelten, i mag des ned wenn ma sich hinterm titel "frau" versteckt und austeilen darf aber nix einstecken braucht :confused: :mrgreen:

und dass sich blue-dreamers und einige andere bilder diverser userinnen (moni lasst da bissl nach in letzter zeit :( ) deutlich abgrenzen von "i-fahr-euch-mitn-muff-ins-gsicht), das hat auch keiner bestritten ;)

p.s.:i bin heit a bissl untn(mei bleedheit gift mi no imma) oba mochts eich kane suang i wia scho wieda :mrgreen:
und jetzt wo i als "mann" gelt :mrgreen: ............dürft i dann auch endlich erfahren was du heut angstellt hast :shock: :fragezeichen:

p.s.:i bin heit a bissl untn (mei bleedheit gift mi no imma) oba mochts eich kane suang i wia scho wieda :mrgreen:
Mehr Deutsch hätte hier notgetan! :mrgreen: Ich habe w.o. gegeben und möchte nicht wissen, wie es meinen deutschen Landsleuten geht! :mrgreen:

Hör auf, Dich anzugiften! Ich habe Dich runtergeholt und beim nächsten Mal erwarte ich das von Dir! Passt so! :mrgreen: Habe heute dem Steirer gegenüber über´s Ziel rausgeschossen (nach einigem Nachdenken); aber ausser ihm hat´s keiner gesehen, zitiert schon gleich gar nicht und so bin ich relativ ungeschoren weg gekommen. Die Steirerwatsch´n, die ich noch bekomme, werde ich tragen wie ein Mann! :roll: :mrgreen:

@pickats
Danke! Du kannst das wohl am Besten! So weit kann ich mich dann doch nicht in die Frauen reindenken!

Mal sehen, ob die Desperate-Housewifes-Schauende das auch so sieht! Ich hoffe es!

@Steirer
Belgische Meeresfrüchte! :mrgreen:

:shock: wolltest mi ´leicht lüstern anschaun? :mrgreen:
Gegenfrage: Hättest Du es gerne? Und hätte ich dann Schantzen? :mrgreen:

Weil wenn´s so ist wie bei pickats, pack ich meinen lüsternen Schlafzimmerblick erst gar nicht aus! :mrgreen: *brüll, auf die Schenkel klopf* :mrgreen: :) :D :p :mrgreen:

Habe heute dem Steirer gegenüber über´s Ziel rausgeschossen (nach einigem Nachdenken); aber ausser ihm hat´s keiner gesehen, ....

Eine Einstellung, die Dich ehrt !
Aber bei Menschen, die er mag, sieht sogar der Steirer nicht alles.
Also wird's aus der Watschen nichts werden :mrgreen:

Obwohl der Steirer bei Menschen, die er mag, gerne lieber gibt,
als sich geben läßt.

Das hat aber jetzt nichts mit Gewalt zu tun. Im Gegenteil. :)

--------

PS: Danke für den Tipp !

i kennd ma vuaschdöhn dass ia gfoin däd waunsd ihr des söba sogst (zb-pn)
So hatte ich mir die Hilfe nicht vorgestellt. Und es wird auch nix draus. Ich gehöre nicht zu den Bittstellern, um weitere geil-geil-Fotos. Auch wenn ich sie gerne anschaue und sicher den einen oder anderen so gearteten Kommentar abgebe, dass mehr Bilder nachgepostet werden. Schließlich bin ich doch auch ein Mann! :mrgreen:

@Steirer
Vorsicht! Die Einstellung kann teuer werden! :mrgreen:

ZB in einem Lokal: "Der junge Steirerbua durt´n zahlt!" :mrgreen:

PS: Danke für den Tipp !
Nichts zu danken! :mrgreen: Wenn Du Dich vielleicht noch an die Rolle vom letzten Mal erinnerst! :mrgreen: Die, mit der ich gewunken habe! :mrgreen:

so leidl,n der urlaubstog hod a gewisse härte ghobd oba so is dees maunchmoi
i geh jetzt lieng

:n8: :zzz:

schlofts guad und dramts wos scheens

Ja, ich werd' auch Schluß machen für heute.

Ich träum' was schönes !

Wünsche Euch allen eine :n8: !!

Einen schönen Urlaub, Sonja, for you ! :)

Gegenfrage: Hättest Du es gerne? Und hätte ich dann Schantzen? :mrgreen:

Weil wenn´s so ist wie bei pickats, pack ich meinen lüsternen Schlafzimmerblick erst gar nicht aus! :mrgreen: *brüll, auf die Schenkel klopf* :mrgreen: :) :D :p :mrgreen:
na dann lass erm lieber stecken (dein Schlafzimmerblick) :mrgreen:

ähm :shock: .......................... wos´n do heut los????

wos´n leicht mit dir wieder franzlowitsch? :roll:

des mit der "siasslarei" kann ja ned wirkli dermaßen diffamierende Wirkung haben?!? :confused:
maaaaah bin i denn wirkli umzingelt? Mochts doch wos woits! :daumen: Man i ernst! :daumen: Geht mi erstens gar nix an, und wenn eich der Schlecker tatsächlich bis zu de Knia hängt, is des a eicha Soch´. Dem Ego jener weiblichen User tuts jo anscheinend gut, also was solls? :roll:
Mochts nur!:daumen: I schau mas jo a gern an ............... manche halt :cool:
I bin halt nur eben keiner, der deswegen dauernd "Goderl kratzt" damits ja ned aufhörn Fotos zu präsentiern. Deswegen find ich einige Fotos aber ned weniger schön anzuschaun als de paar Leut, die dauernd danach drängen.

Oiso ................. i sags jetzt einfach einmal ganz derb ................ scheissts euch ned an, und "siasslts" weiter bis euch da Zucker niederstreckt, oder euch der Schmäh ausgeht, oder wos a immer..........................lossts euch ruhig gehn :daumen:

@franzl direkt:
i kann ma ned vorstelln, dass des wirklich der Grund war für die "ins-Gsicht-foa-Gschicht" do, aber irgendwas wird scho gwesn sein, und da i a klitzekleines bisserl (wirklich kaum der Rede wert :mrgreen: ) neugierig bin ..................... spuck :cool: ........ wos woa? :shock:

@Benno direkt:
deine Erklärung is fürs männl. Verständnis sicher ausreichend gwesen und auch treffend formuliert (eben selbiges mit anderer Wortwahl, aber bracht hats eh a nix :mrgreen: ), bis auf die Sache mit der Postinganzahl ( de is ma nämlich genau wurscht :mrgreen: ), aber mei "Besondere" kann des eben (nicht zuletzt schon aus anatomischen Gründen) erheblich besser. :p

@Steirerbua direkt:
tjo ............................ eh afoch im Grunde die gleiche Wö´n :mrgreen: :daumen:

@mei "Besondere" direkt:
"Ohne Worte" (is nämlich absolut ned nötig bei dir):daumen: nur.......... ob des die Arbeit wert war?! :confused: Dein Wort in mein´ Ohr :mrgreen: aber i glaub i lieg ihr hoit afoch ned und "mit weiblicher Diplomatie" hats jetzt eben die Chance am Schopferl packt und "versteift" si eben auf..............jo wos wass i?! :roll: :mrgreen: ............ auf Sochn eben :mrgreen:

@Mister-X direkt:
:roll: tjo............ am besten an dir gfallt ma a Meldung an/über dich: ................... "Mister-X, um keine Namen zu nennen" ................. und de "Wuchtl" woa ned von dir :cool:
Mag sein, dass du in D als Mann giltst ............... bei mir :roll: naujo ................aber des tangiert di sicher eh a ned, und brauchts a ned ..................... weils wurscht is
I hab auch nix gegen dich ....................... zumindest nix, was hilft ..................... na, scherz :mrgreen: ............ hast an eigenen Schmäh, und mit deinen Launen ..................... i muss der pickats da uneingeschränkt beipflichten ................. is ned "Mann-like" .............. aber auch hier: was solls!? Geht mi nix an, regt mi eigentlich a ned auf oder so, nur des "und tschüss" irgendwann von dir an mich ................. des hindert mi daran mi auf "deine Art von Schmäh" einstellen zu wollen. Aber auch hier wiederum: was solls!

Scheiss langes posting :roll: ...............kann i eh so guat leiden :mauer:

Zurück
Oben