"s´kaffeetratscherl zwischendurch"

Eistee......
Hoffentlich gibts noch einen!
Komm gerade vom Einkaufen, das sind die Regale mit den Getränken noch nicht einmal mehr halbvoll, manche gibt es gar nicht mehr.
Den Getränkelieferanten gehen die Pfandflaschen aus.
Wo soll das noch hinführen????
Na, hauptsache unser Trascherlkühlschrank bleibt gefüllt :mrgreen:

jetzt markierts do ned de unschuidign es zwaa:mad:

du oder da christoph :mauer: --> wer hot do :rubbel: und daunn ned weggwischt :shock: :mad:

dusd,s des weg bevua de pickats eineschaut

nur so a tip a guadgmaanda

also - i sogs glei - i woa's ned...warum soid i :rubbel: waun ma am Schwimmteich ... ah egal ... ich schnapp ma jetzt des Zewa Wisch&Weg ... so daun nu den Antibakteriellen Bodenreiniger ... sodala ... is wieder sauber ...

also - i sogs glei - i woa's ned...warum soid i :rubbel: waun ma am Schwimmteich ... ah egal ... ich schnapp ma jetzt des Zewa Wisch&Weg ... so daun nu den Antibakteriellen Bodenreiniger ... sodala ... is wieder sauber ...

So ist brav...
Hast auch den Mülleimer geleert? :mrgreen:

jetzt markierts do ned de unschuidign es zwaa:mad:

du oder da christoph :mauer: --> wer hot do :rubbel: und daunn ned weggwischt :shock: :mad:

dusd,s des weg bevua de pickats eineschaut

nur so a tip a guadgmaanda

Und woher soin wir wissen das du net von dir oblenken wüst?
i wor scho am Grillstand´l gwesn und der christoph is noch dir kumma so woast du no der anzige der do woar und du host di nochher am Grillstand´l aufgregt weil i der jelly an Handtüachl überreicht hob i glaub wir hoben di bei wos gstert gibs zua.

:n8: Franzl.

@ Luxi.
Ich hoffe, die Massage zeigt ihre Wirkung
und du bist schon entspannter.

Zurück
Oben