- Reaktionen
- 10.388
oiso quasi a zumpfilist? fgDie Esther hat eh alle Zumpfistn auf der Whitelist.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
oiso quasi a zumpfilist? fgDie Esther hat eh alle Zumpfistn auf der Whitelist.
Dann schul ich um auf Hausverwalteri mogs kaum tippn, oba i werd net jinga....u damit is rechtzeitig hob wenn i's brauch, hob i ma docht, i schreib heit mein heini vu da genossnschoft
im schlimmstn foi knoit er vu sein schreibtischsessl...
oba wenn der deal hihaut, hob i jedn 1. im monat ka zeit fiars EF...
wos kinnst du dir vurstön, dass du oboarbeitest?
gib gasDann schul ich um auf Hausverwalter
dafiar föhn da nur leider a poar cmoiso quasi a zumpfilist? fg
Du weißt ja nicht mal ob du das mit mir willstgib gas
du muasst nur mei miete zohln,ois aundre is blunznDu weißt ja nicht mal ob du das mit mir willst
ggg wieso is des 38 im Nick dei wunschgrösse? fgdafiar föhn da nur leider a poar cm
ois muasst a net wissnggg wieso is des 38 im Nick dei wunschgrösse? fg
Na wenn das so is…du muasst nur mei miete zohln,ois aundre is blunzn
muass i eh ned gg aber würd sicher paar interessieren dann ersparen sie sich dich zur wohnungsbeschau ein zuladen fgois muasst a net wissn
das is a langwieriges extrem schweres Studium....Dann schul ich um auf Hausverwalter
na, so unverschämt is vl da @Mitglied #78305 ...oba do net iNa wenn das so is…
Ich hab geglaubt er soll sie dir nur einfach erlassen
Da must du geistig und körperlichdas is a langwieriges extrem schweres Studium....
des is des Gewicht...so schwer muaß a sei)ggg wieso is des 38 im Nick dei wunschgrösse? fg
wieso geistig?, magst ihr des Hirn rausmieten? fgDa must du geistig und körperlich
extrem auf der Höhe sein.
Traust du dir das zu?
extrem fit und potent)Da must du geistig und körperlich
extrem auf der Höhe sein.
Traust du dir das zu?
oiso der Penis...ned des ganze Mandal)des is des Gewicht...so schwer muaß a sei)
Junge kein Ahnung was du meinst,wieso geistig?, magst ihr des Hirn rausmieten? fg
i bin überfordert..is des wieder Jugendsprach)???sagt ma nimmer rausvögeln)????wieso geistig?, magst ihr des Hirn rausmieten? fg
ich wäre hier füri bin überfordert..is des wieder Jugendsprach)???sagt ma nimmer rausvögeln)????