- Reaktionen
- 23.392
- Checks
- 1
gschrim hob i nu nie mit ihrAlso hast sie auch schon kennengelernt.
waunst des manst
oba i oarbeit drann
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
gschrim hob i nu nie mit ihrAlso hast sie auch schon kennengelernt.
hiatzt hob i mail schu weggschicktsiagst @Mitglied #473397 der namad a ödare
vielleicht soids bei eam einziagn?
Vielleicht host a glickhiatzt hob i mail schu weggschickt
Lifting?oba i werd net jinga..
In Würde alternLifting?
moanst du miSchade das ich dir nicht schreiben kann
I glob, die Rechnung geht nit aufi mogs kaum tippn, oba i werd net jinga....u damit is rechtzeitig hob wenn i's brauch, hob i ma docht, i schreib heit mein heini vu da genossnschoft
im schlimmstn foi knoit er vu sein schreibtischsessl...
oba wenn der deal hihaut, hob i jedn 1. im monat ka zeit fiars EF...
wos kinnst du dir vurstön, dass du oboarbeitest?
Mit Foto? A Sadistin bist schon.i hob mei mimi frisch gwoschn u kammpit...u erm a foto mit an aunsuchn gschickt... hiatzt haßts wortn
Das nennt man doch eigentlich Marketing oder?Mit Foto? A Sadistin bist schon.
Hm meinst egal ob positiv oder negativ, Hauptsache es bleibt im Kopf?Das nennt man doch eigentlich Marketing oder?
Du erwähnst do a ganz schlimmes Wort "ödare".siagst @Mitglied #473397 der namad a ödare
vielleicht soids bei eam einziagn?
Èinfocha warads wonn i vier moi im Monat kim donn konnst dei Miete locker zoini hob mei mimi frisch gwoschn u kammpit...u erm a foto mit an aunsuchn gschickt... hiatzt haßts wortn
Eben!
Weshalb sollte dein Genossenschaftsheini a Oide knattern, wenn er des von ana Jungen mit an unverbrauchten Körper a hobm kann?
@Mitglied #473397 da schau. Problem gelöstÈinfocha warads wonn i vier moi im Monat kim donn konnst dei Miete locker zoin