- Reaktionen
- 84.285
- Checks
- 8
moooment!!!... obn-ohne oder wos host da vurgstöt?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
moooment!!!... obn-ohne oder wos host da vurgstöt?
i hob erm gedaunklich eh schu 3x durchn fleischwoif draht!!Du erwähnst do a ganz schlimmes Wort "ödare".
vl konn i daunn endli de dochgeschosswohnung hom? quasi hochgevögltBei einer Genossenschaft kann der Heini ned soviel machen...
Aber er wird das schon nach oben weiterleiten, dann bekommst nächste Woche gleich ein Jobangebot als "Assitentin der Geschätsleitung"... die suchen immer fähige Köpfe
is de de parkplotzgebühr inkludiert??@Mitglied #473397 da schau. Problem gelöst
a bisserl optimistischer bitte...nu hot er mir net zruckgschriemI glob, die Rechnung geht nit auf
i wü a kumma!!Èinfocha warads wonn i vier moi im Monat kim donn konnst dei Miete locker zoin
VL war er schon kurz vor der Pension, und jetzt hast ihm einen Herzinfarkt beschert.a bisserl optimistischer bitte...nu hot er mir net zruckgschriem
. Pass nur auf, dass net teurer wirdi mogs kaum tippn, oba i werd net jinga....u damit is rechtzeitig hob wenn i's brauch, hob i ma docht, i schreib heit mein heini vu da genossnschoft
im schlimmstn foi knoit er vu sein schreibtischsessl...
oba wenn der deal hihaut, hob i jedn 1. im monat ka zeit fiars EF...
wos kinnst du dir vurstön, dass du oboarbeitest?
tipp doch net so am topfnde lofe is ernst und im nu steht mei 30ger vur der tiar ....meine chancn sinkn quasi roschVL war er schon kurz vor der Pension, und jetzt hast ihm einen Herzinfarkt beschert.
wie? a fickgebühr??. Pass nur auf, dass net teurer wird
Wer weiss...wie? a fickgebühr??
Vielleicht.... Kann. Ma sich so au h a groesser Wohnung +Garten.... Ervögeln?Klingt eher nach einem Flatrate-Konzept.
i hob mei mimi frisch gwoschn u kammpit...u erm a foto mit an aunsuchn gschickt... hiatzt haßts wortn
A 30er tut net weh. Glaub mirtipp doch net so am topfnde lofe is ernst und im nu steht mei 30ger vur der tiar ....meine chancn sinkn quasi rosch
moch kan schmäh.... d.h. . i hob a mieterhöhung??Wer weiss...
vl bei 3beiner netA 30er tut net weh. Glaub mir
A net bei Melonenträgervl bei 3beiner net
ervöglndes wird mei wort des joahresVielleicht.... Kann. Ma sich so au h a groesser Wohnung +Garten.... Ervögeln?
Sauerei nur..... Das diese Option tendenziell nur bzw fast nur den mädels offen steht....
Ich möcht ja net ausfallend und anmaßend sein fg.i mogs kaum tippn, oba i werd net jinga....u damit is rechtzeitig hob wenn i's brauch, hob i ma docht, i schreib heit mein heini vu da genossnschoft
im schlimmstn foi knoit er vu sein schreibtischsessl...
oba wenn der deal hihaut, hob i jedn 1. im monat ka zeit fiars EF...
wos kinnst du dir vurstön, dass du oboarbeitest?