G
Gast
(Gelöschter Account)
von irgendwo kenn i des a, wir san uns mit der temperatur im schlafzimmer nie einigGeht meiner Angetrauten ebenso. Unter 23 Grad herrscht gar "Lebensgefahr" ...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
von irgendwo kenn i des a, wir san uns mit der temperatur im schlafzimmer nie einigGeht meiner Angetrauten ebenso. Unter 23 Grad herrscht gar "Lebensgefahr" ...
is bei uns ned aundasvon irgendwo kenn i des a, wir san uns mit der temperatur im schlafzimmer nie einig
wenn´s mich passt friert sie und wenn es ihr passt fühl i mi gekochtis bei uns ned aundas
deshoib schlof i nockat und sie im piyamawenn´s mich passt friert sie und wenn es ihr passt fühl i mi gekocht
scho wieda so wia bei uns, sie schaut neben mir wia des michelin männchen ausdeshoib schlof i nockat und sie im piyama
is deine auch aus wärmeren Gefilden?scho wieda so wia bei uns, sie schaut neben mir wia des michelin männchen aus![]()
nee, eigentlich ned, owa hot trotzdem gern wormis deine auch aus wärmeren Gefilden?
wos sogst zu meiner Frau?nee, eigentlich ned, owa hot trotzdem gern worm
wär schon a heimsuchung wertwos sogst zu meiner Frau?
Genauso uninteressant, wie mit all euren alten Nickswos sogst zu meiner Frau?
Du desd echt ois nemawär schon a heimsuchung wert![]()
danke, lieb von dirwär schon a heimsuchung wert![]()
sei ned so zickigGenauso uninteressant, wie mit all euren alten Nicks
jo, di würd i a nehmenDu desd echt ois nema![]()