- Reaktionen
- 32.297
- Checks
- 75
geil...des reicht locka vir zwa...des olta is mir egal, bin jo a nimmer der jüngste.....scheen braucht sie a net sein, oba geil
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
geil...des reicht locka vir zwa...des olta is mir egal, bin jo a nimmer der jüngste.....scheen braucht sie a net sein, oba geil
geil...des reicht locka vir zwa...
her damit....hob wos zum nochholn-
zu unsicher des gschäft...zerst vögelst sie und daun sogst..na taugt nix..retour an den absenderi zohl die fohrt zu mir....wennst net taugt kriagst sie per UPS zruck! porto zahlt empfänger
zu unsicher des gschäft...zerst vögelst sie und daun sogst..na taugt nix..retour an den absender
is bleds is nur...wem hob i daun zum vögln..na, sicher net! wenns guat is, bleibts. in meiner dezeitigen situation nimm i olls, wos net schneller rennen konn wia i.
is bleds is nur...wem hob i daun zum vögln..
najo i hob scho liaba a gscheits weib zum vögln...so ehrlich bin i scho...die rechte, oba net vergessen, bei 99 hondwechsl
i wissat a guate adress in floridsdof......nympherl!!najo i hob scho liaba a gscheits weib zum vögln...so ehrlich bin i scho...
do musst sicher blechn davir...sunst häst das du scho eizogni wissat a guate adress in floridsdof......nympherl!!
na hob i net braucht, oba i hob in ana wochn 3 mol verschlofn, und da chef hot mir mit da kündigung droht. do hob is aufgebn miassn....do musst sicher blechn davir...sunst häst das du scho eizogn
Schöne Bilder,ich finde wenn eine ehefrau freundin vor dem mann sich selbst verwöhnt die hat selbstbewustsein.
beste grüße udo
ps meine ehefrau macht es vor mir...