euer 1. Auto war...

den bedford hatte mei papsch moi ois FFz... do woa i grod moi 6 oder so..... vergiss i nie :liebe:.
auf der stroßn zum haus hob i mi immer auf seim schoß hinters steuer setzn dürfn und lenkn🤗.
owa der woa kleana motorisiert, denk i
War auch nicht original....war nen 3,0l drin....aber da sie von aussen gleich sind.....hab ich den grossen eingesetzt

Türschnalln wern überbewertet. Da kann man ja a Ösn einischraubn zum Aufmachn. Hast du net was gsagt, der Bua lernt a Handwerk?
🙄jo..tuart er.oba gach an liter müch ko i so net vom Billa hoin. ...i kinnt max. durch fenster kraxln....🙄oba mei orthopäde würd des net befürworten

vastehst mi jetzt?!😣😣😣
Unserer wollt, nachdem Auto mit Flügeltüren net leistbar war (vielleicht hätt ma des Geld für a einzelne Tür aufstellen können, auf der hätt er dann rodeln können 🙄) unbedingt einen Mercedes, nix anderes. Kenn diese Spompanadeln also, die Töchter sind da viel problemloser, glücklicher und dankbar für an Golf.
es wird scheen....homs gsogt😅👩‍👦
Ich hab mir schon gedacht, ich verborg den Buben für Geld - als Verhütungsmittel. Ok, das war jetzt gemein, aber der kostet mir sicher 10 Jahre meines Lebens 😂

Unserer wollt, nachdem Auto mit Flügeltüren net leistbar war (vielleicht hätt ma des Geld für a einzelne Tür aufstellen können, auf der hätt er dann rodeln können 🙄) unbedingt einen Mercedes, nix anderes. Kenn diese Spompanadeln also, die Töchter sind da viel problemloser, glücklicher und dankbar für an Golf.

Ich hab mir schon gedacht, ich verborg den Buben für Geld - als Verhütungsmittel. Ok, das war jetzt gemein, aber der kostet mir sicher 10 Jahre meines Lebens 😂
i hau mi o mit dir!!😅

in soichn momentn bin i in herr gott daunkboar...jnior hätt jo an zwilling, leider im bauch verstorben , oba i wissat net, ob i derzeit 2 von der sorte dablosat in da L17 phase🙄

i hau mi o mit dir!!😅

in soichn momentn bin i in herr gott daunkboar...jnior hätt jo an zwilling, leider im bauch verstorben , oba i wissat net, ob i derzeit 2 von der sorte dablosat in da L17 phase🙄
😟 Das tut mir leid.
Und jetzt wieder zum (für mich lustigen Teil, weil mit dem Kleinen wird nur der Papa fahren, ich nimma): bist mit ihm schon mit dem L gefahren? 😁

😟 Das tut mir leid.
Und jetzt wieder zum (für mich lustigen Teil, weil mit dem Kleinen wird nur der Papa fahren, ich nimma): bist mit ihm schon mit dem L gefahren? 😁
nur auf wegerl bzw. am übungsplotz...im juni kimmt da bescheid, daunn wirds ernst und i werd mit rosenkraunz nebn erm sitzn

Zurück
Oben