- Reaktionen
- 84.622
- Checks
- 8
oiso bei dir?!spoa da des wifi, lern beim MEISTER höchstpersönlich !!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
oiso bei dir?!spoa da des wifi, lern beim MEISTER höchstpersönlich !!
oiso bei dir?!
so is es
bin bei der WKO als Prüfungsvorsitzender nominiert !!
des zöd mehr ois des WIFI
i muass i mit dir schlofn, dass i des blos-zertifikat kriag?
Ahja?ich weiß, weshalb du fragst!
oiso wenn du olle meine lecher schoffst, ohne vorher obzuspritzn, wü i jedn tog a zertifikatsprüfung mochnhmm, die Gesamte Prüfung betseht aus 3 Teilen
Oral
Anal
Vaginal
nur ein Teilzertifikat wird in der Wirtschaft nicht angenommen, also JA
das sollte ja nun nicht das problem seinoiso wenn du olle meine lecher schoffst, ohne vorher obzuspritzn, wü i jedn tog a zertifikatsprüfung mochn
oiso wenn du olle meine lecher schoffst, ohne vorher obzuspritzn, wü i jedn tog a zertifikatsprüfung mochn
i glückskindOK, moch ma, des schof i locka.
Du hast Glück, morgen beginnt zufällig der erste Kurs!!
ist durch Lockdown nicht verboten, also die Weiterbildung
Diese Frage richtet sich an Frauen und Paare. Bitte liebe Männer zeigt Respekt und haltet euch mit Kommentaren zurück.
Ehrlich...inzwischen glaube ich...es ist unmöglich jemand passenden zu finden.
Quasi jedn Dog unzertifiziad üba Di herfoinoiso wenn du olle meine lecher schoffst, ohne vorher obzuspritzn, wü i jedn tog a zertifikatsprüfung mochn
i würd jedn tog übn, wü jo mit ausgezeichnetn obschliassnQuasi jedn Dog unzertifiziad üba Di herfoin
Des liagt ganz und gar an Dia ob übahabt obgeschlossn wern konni würd jedn tog übn, wü jo mit ausgezeichnetn obschliassn
heeee .... i üb mir de mumu wund!des muass guad ausgehDes liagt ganz und gar an Dia ob übahabt obgeschlossn wern konn
Werd ned reichn, dass Du Di grod wund übstheeee .... i üb mir de mumu wund!des muass guad ausgeh
aber nicht vergessen... am Abend vor der Prüfung nicht mehr üben! Der Körper braucht auch seine Zeit alles zu verarbeiten!heeee .... i üb mir de mumu wund!des muass guad ausgeh
is deina so kla?Werd ned reichn, dass Du Di grod wund übst
stimmt...obwoih...hot net da jogi de fuaßboiweiber extra eifliang lossn domois, ois wötmasta woarn san??aber nicht vergessen... am Abend vor der Prüfung nicht mehr üben! Der Körper braucht auch seine Zeit alles zu verarbeiten!
Da is so gloa, dass ea passn kanntis deina so kla?
i würd jedn tog übn, wü jo mit ausgezeichnetn obschliassn