Heute schon gefickt?

Wir haben gestern einen schönen Abend gehabt, gekuschelt und dann wurde ich verwöhnt... mit OV und letzendlich brachte er mich mit seiner Hand zum Höhepunkt... am schönsten ist sein Lächeln danach, wenn er mich so weit gebracht hat.... als wäre er selbst gekommen! Er liebt es, mich so zu verwöhnen... Leider wurden wir dann beim (super schönen) Sex dann wieder mal von meiner Kleinen gestört, so daß danach wieder die Stimmung dahin war... Aber dafür war das miteinander einschlafen wieder traumhaft...

ich habe gestern zum glück nicht mehr angefangen, dafür aber dann in der früh. und das war gut so. das muss jetzt aber nicht jeder verstehen, ok?

gruß, matteo

i versteh heite sowieso nix mehr, die sonne is so grell......

laut statistik is 70 prozent von den menschen sex am morgn aum liabstn, kau ma moi wer sogn warum des so is?

3,5 stund , tolle leistung :daumen: :daumen: :daumen:
des schoffat i nur waune ma vurher a blaue 100mg einehau :mrgreen:

schatzale geh bitte, des schoft ziemlich jeder, da waren ja auch pausen dazwischen.... i bin jo ka viech...:mrgreen: :mrgreen:

laut statistik is 70 prozent von den menschen sex am morgn aum liabstn, kau ma moi wer sogn warum des so is?

Ich vermute daß du da was überlesen hast:
Wahrscheinlich heißt es "70% der Männer", weil mindestens 90% der Frauen sind in der Früh grantig bis nicht ansprechbar (Eigenerfahrung).:mauer:

2.Vermutung: Männer sind vielleicht deshalb morgens so geil weil er praktischerweise sowieso schon steht:daumen:

Hasta Luego
Lucky

2.Vermutung: Männer sind vielleicht deshalb morgens so geil weil er praktischerweise sowieso schon steht:daumen:

Hasta Luego
Lucky

kau sei owa i zumindest trog mein wossasteifn aufs heisl und ned zu meina oidn :mrgreen: aussadem bine in da frua meistns grantig bevor i ned mein kaffee und mei marlboro ghobt hob brauche kan sex :mrgreen:

hackln jetzt olle aum stabruch das ograckat hamkumman :mrgreen:

du na, auch andere arbeit kann für den einen oder anderen menschen anstrengend sein. es gibt auch menschen für die ist arbeit, in welcher art und weise auch immer, generell anstrengend.

Ich vermute daß du da was überlesen hast:
Wahrscheinlich heißt es "70% der Männer", weil mindestens 90% der Frauen sind in der Früh grantig bis nicht ansprechbar (Eigenerfahrung).:mauer:

Hasta Luego
Lucky

wo lest ma den so an schmarrn??
:mrgreen:

du na, auch andere arbeit kann für den einen oder anderen menschen anstrengend sein. es gibt auch menschen für die ist arbeit, in welcher art und weise auch immer, generell anstrengend.

jo des is kloa woman hob des ironieschüd vagessn des hole jetzt noch ;)

LÖÖÖÖÖÖL wos isa scherz dase weit üwa 40 bin oda weure nimma so kau wia vor 30 joa :fragezeichen:

sag mir bitte jetzt sofort das wenn ma weit über 40 ist immer noch sex hat, guten sex, B I T T E!!!!!!

sag mir bitte jetzt sofort das wenn ma weit über 40 ist immer noch sex hat, guten sex, B I T T E!!!!!!

jo sicha woman hodma den, sehr gutn sex sogoa, i woit eigantlich sogn dase vor 30 joa hoid 5 moi gspritzt hob in ana nocht und jetzt hoid 3 moi owa da sex is noch wia vor sehr guad :daumen:

jo sicha woman hodma den, sehr gutn sex sogoa, i woit eigantlich sogn dase vor 30 joa hoid 5 moi gspritzt hob in ana nocht und jetzt hoid 3 moi owa da sex is noch wia vor sehr guad :daumen:

schweißperlenwegwischend

hob ma scho docht wenn i über vierzig bin is mitn sex a vorbei.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

schweißperlenwegwischend

hob ma scho docht wenn i über vierzig bin is mitn sex a vorbei.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

nana ka aungst nur wennst amoi weit üwa 40 bist wia i (11.05.1965 geb.) daun dauert des gaunze hoid länger und geht a nimma so oft , owa diafia is umso intensiva :daumen:

Zurück
Oben