- Reaktionen
- 84.083
- Checks
- 8
des is moi net da foi...denn wenn er leit, schlof i oft wengan nochtdienst.Wennst recht fesch bist kunnt i ma des so vorstön
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
des is moi net da foi...denn wenn er leit, schlof i oft wengan nochtdienst.Wennst recht fesch bist kunnt i ma des so vorstön
Aiso doch!des is moi net da foi...denn wenn er leit, schlof i oft wengan nochtdienst.
na na na, glaub ma, i bi eher da schlogaunfolltypAiso doch!
Schlofzimmerblick konn jo recht sexy sein, so mei Erfahrung
Konn i ned sogn?na na na, glaub ma, i bi eher da schlogaunfolltyp
san ma frohKonn i ned sogn?
Dia hängan jo die hoa ins gsicht
Doch: es gibt auch Segelflieger, die haben eine Tennisballähnliche Vorrichtung mit Schlauch dran. Da wird das Zumpferl reingesteckt und es kann schon losgehen. Unten rinnts einfach raus.oiso grauslicher wirds heit nimma
Siags positiv, donn kniest zumindest woachsan ma froh
....iwaunn hängt nu vüüü mehr de tittis üba de kniarscheim zb.
A Tennisball- Katheter?Doch: es gibt auch Segelflieger, die haben eine Tennisballähnliche Vorrichtung mit Schlauch dran. Da wird das Zumpferl reingesteckt und es kann schon losgehen. Unten rinnts einfach raus.
Na!A Tennisball- Katheter?
Okw, ich hatte gerade schlimmes KopfkinoNa!
Der Tennisball is halb offen. Nicht der Ball wird reingesteckt, sondern das Spatzi
stimmt...oda im herbst, wenn schu frisch is. bei jedn outdoorkonzert huck i woarm u wachSiags positiv, donn kniest zumindest woach
Owa i deng ma, des dauert nu...
Host leicht imma an Polster und a deckn mit?stimmt...oda im herbst, wenn schu frisch is. bei jedn outdoorkonzert huck i woarm u wach
jetzt nu, oba boid nimma nötig daunk meiner hängetittisHost leicht imma an Polster und a deckn mit?
Red ned ollaweil vo hängeglockn, du schmähdandlst sicher nuajetzt nu, oba boid nimma nötig daunn meine hängetittis
Kann durchaus passieren
Na, das wurde natürlich schon über unbewohntem Gebiet abgeworfen
i woits auf da küchenwog obwägn, ka chance, do siachst ka woog mehr.Red ned ollaweil vo hängeglockn, du schmähdandlst sicher nua
Die oamen duttln, die woog woa sicha koiti woits auf da küchenwog obwägn, ka chance, do siachst ka woog mehr.
hätt is in da mikro aufwarma soin??Die oamen duttln, die woog woa sicha koit
Für die gibts Trichter. Quasi wie a Umschnalldildo.Ah interessant! Jetzt weiß ich woher diese Sackln kommen die manchmal in den Bäumen und Büschen hängen.
Und ähm, wie macht das eine Fliegerin, wie geht das mim Sackerl?
Na bitte ned!hätt is in da mikro aufwarma soin??