"s´kaffeetratscherl zwischendurch"

Worauf willst Du eigentlich freie Sicht haben? Auf´n Sextalk? :mrgreen:

na auf alles was sich so tut im forum :mrgreen:

endlich die voyeuristische (scheissfremdwärda) ader ausleben und werweiss was uns noch einfällt oder wozu wir eingeladen werden und oder.................
:hss: :oral: :rubbel: :titten: :sandwich: :quickie: :poppen: :anspritzen: :sperma: :blasen :brueste: :affe: :bananen: :bussal: :klatsch: :klatsch:

"augi aufmach"... war was ??? :shock: ....maaa woher kommen de bröseln da im bett....goschiiiiiiiiii :shock: du sollst ned im bett leckerli mampfen...ahso ??? ja klar des warst ned du, war da bärli.... :roll: vergiss es goschi, wir geben den dicken ned ins heim :cool:

jöööö riesenfrühstück mit allen drum und dran und a teller voll mit rosinen zum spielen, gleich paar aufn eraser schmeiss, da.... für deinen kuchen den du für mich backen willst :mad:

meinst du schaffst es bis am strand :mrgreen: :mrgreen: ....
:mrgreen: auf alle viere wirds ma scho gelingen, i weiss ja warum i a hotel nur 30 meter vom strand weg aussuch :roll: :mrgreen:

@mister flaschko, na na so geht des ned zeig her des manuskript bin ja schliesslich noch bis sonntag da
und danke für den kurzgrundkurs in sachen a/o... allerdings.... i hab des schon geschnallt, aber wenn dir lieber ist wenn ich dich mit "freundin" anrede.... ok "achselzuck" aber eines sag ich dir gleich, so weibergetratsche wie über menstruationsprobleme kannst mit mir ned führen, auch ned welcher nagellack dir besser passt, für so frauenklump bin i ned zu haben :cool:
aber falls du es vermutet hast wegen den anführungszeichen, die waren keine anspielung auf a/o... ;)

so und jetzt spuck i no bisserl mit den rosinen rum "ptui" :cool:

:shock: franzl ,wers guat mocht der derf :mrgreen:

ahhhh wird wieda mal gemalt ? i bin zur zeit sooooo im stress das ich keine zeit aufbring ans malen zu denken :mrgreen: .....

aberrr wenn dein pinsel schön geformt ist eraser probier ich ihn schon aus :mrgreen: ;) ,nur die farbe weiss ich immer no net :oops:

soooo mich noch ein bissal ins bettal vazupf .
@pickats ..... wobei 30 m auch lang sein können :mrgreen: ,duuuu vagiss net samstag is soweit ;) .....

lg katzenaugal

.... a unmoralisches angebot durch die blume hab i gmocht,
Jaja!!
Aber nur, weilst genau weißt das ich das nicht annehme!

Wieso wollts ausmalen??
Gefallen euch die Glasfronten mit Blick auf den Palmenstrand nimmer?? :shock:

Wieso wollts ausmalen??
Weil die pickats doch gespuckt hat!
Weil´s Katzenaugal gerne mal mit Deinem Pinsel probemalen würde!

Glasfronten? :confused: Blick auf Palmenstrand? :shock: Wo sitzt Du denn? :roll: Die EF-Küche hat höchstens einen Blick auf den Regen, der momentan gerade nicht fällt, weil ich wieder arbeite. Wenn ich aufhöre, oder tan.... aber das gehört in´n Tanzraum! :mrgreen:

:shock: franzl ,wers guat mocht der derf :mrgreen:

nachdem ich mit massieren vor vielen monden meine butter aufs brot verdient habe glaub ich schon dass ich gut bin(war!?)oda so

mogsd an deamin haum? :lol: :haha: oda :zzz: no?
:mrgreen:

jetzt schauts mi ned olle so bees au i hob jo ned gsogd wea guad is der deaf... :mauer: :fragezeichen:

@katzenaugal, für samstag seh i daweil schwarz.. weil i no dazu am wochenende no einmal ins büro muss und einige sachen erledigen sollt und des wird ma dann zu stressig no dazu wenn i denk dass i sonntag dann zu nix fähig bin :confused:

@eraser... ahso wusst ich das??

@franzl :shock:
bist a weichei.. ähmm handmasseur oder a fester gscheiter griffler masseur?, wennst a fester bist wo ma nach einer std nur mehr heiderln wü weil ma des gfühl hat ma hat an marathon grennt, dann..... katzenaugal wegstess, leiberl auszieh, mi am boden schmeiss und wart..... :)

oiso anaseits sois ned zu fest sei wäü waunn,s weh duad vakraumpfst di und es hot kan effekt :mauer:

aundaraseits waunnsd zu wach bist (gott bin ich zweideutig :mrgreen: ) hot,s kan nutzn - oba nochdem ca 95% meiner kunden frauen woan denk i ma i hobs meisstn,s hikriagt - hob meisst a guade rückmödung kriagt :daumen:

so mei programm dauad 45 minutn bin gschbaund wos,d sogsd :?:

na bleib lien,g i hob eh a öl mit - jo a biologisches - na ka siassa gruch-jetzt gib a ruah und entschbaunn di
:daumen:

@katzenaugal des hosd jetzt davau wea zueast kummt( :daumen: i muass ma des zwadeitige ohgwena :mrgreen: ) mahlt zuerst :mrgreen:

i bin nur äusserlich so verspannt, innen bin i ganz locker....ehrlich... und wenns ned geht des entspannen dann muasst nur trick 17 anwenden, hat zumindestens mei masseur anno dazumals immer so gmacht, einmal wirbelsäule runter einmal rauf, und de gansln rennen um de wett und i pick wie zerprackt am boden.....
aber da nimmst da viel vor gö, weil jahrelanges semmerl schupfen und anschliessend jahrelanges büro sitzen ham ma halt meine muskeln verschoben, richt des halt wieder und was du für a öl nimmst is ma wurscht hauptsach es flutscht :oops: rutsch halt ned ab....:cool:

geht scho...... wo soll i meine händ hingeben?? neben mi legen... nur growel mi ja ned so zach ab, des mag i ned... greif zua :mrgreen:

Wenn´s was kosten soll, ab in den kommerziellen Bereich! :mrgreen:

Wenn´s nix kostet: massierst Du auch Herren?

:mrgreen:

moment - bin grod auf de pickats konzentriert :daumen:

erste massage woa fria imma kostenlos - woa fair :daumen:

daunn hast,s zua kasse mister :mrgreen: :mrgreen:

is scho aus ??? :( na geh, nur a pauserl gö??? mi wieder hinleg und wart....
aber.... zahlen tu i nix, bin ja a arme frau :confused: aber i muss nix zahlen gell gell gell?? nur die herren, oder??

is scho aus ??? :( na geh, nur a pauserl gö??? mi wieder hinleg und wart....
aber.... zahlen tu i nix, bin ja a arme frau :confused: aber i muss nix zahlen gell gell gell?? nur die herren, oder??

hob eh scho a hoibe schdund draufgoob gem(vun dreivialdrei bis viere) noamalaweis moch i a dreivial schdund wäusd so :mrgreen: - oba des sog i do ned :nono:

nochdem,sd so schee büsld host bin i gaunga :daumen: :mrgreen:

@ Miss P. (i kann leida ned imma glei antworten)

Please do me not mit Freundin und so - i wollt ja nur ausdrücken ... na weisst es eh ... die "" "" ...

Das mit dem Katalog - das mach ma dann nach unserem Urlaub (ähmm ... nach deinem und nach meinem - sind ja doch a paar Tage und a paar kilometer dazwischen ... meiner beginnt erst am 9.) ... ich werd aber bei einem oder mehreren Glaserln Retsina darüber nachdenken ... versprochen

Guten Abend, zusammen!
Kann mir einer von Euch erklären, warum man sich im Stuwerviertel
unter gar keinen Umständen per pedes ein Mädel suchen kann....?
Wahrscheinlich eh net - vergeßt es einfach, gehört eh nicht daher ...:mrgreen:

I nimm ma no a Butterbrot und an Apfel, wenn i derf, zum Frühstück
is's ja reichlich spät.
Liebe Grüße an alle

vom miadn Steira :(

ach ja - sorry den anderen wenn ich da so mittendrin mitschreib quasi ...
Macht nix! :mrgreen: Ist pickatsens Kaffeetratscherl (also sie hat´s mal eingerichtet)! :mrgreen: Da geht´s öfter drunter und drüber und hin und her und durcheinand! :mrgreen:

Wenn´s Dir nix macht, uns stört´s sia a nit!

@Steirer
Isch kann´s Dir nischt sache! Isch hun kan Dunst! Isch geh, wennsch such meist ä Sticksche zu Fuß!

:engel:

nau guad daunn ram i hoid des gschia weg und moch abissl sauba :mauer:

bennos und franzl,s frühstück dürfte angekommen sein :daumen: fost ois weg :klatsch: :klatsch:

nua a boa rosinen de de pickats wieda umadumgschpuckt hod :mad:

zum schpün hob i gsogt :fragezeichen: - de züscheim is jo no ned ausdiskutiat geschweigedenn aufgmoind:nono:

so no de bresln zaumkhean - passt :D :D

Zurück
Oben