"s´kaffeetratscherl zwischendurch"

Na, Franzl, wennst so weitermachst, machst immer so weiter! :mrgreen: Grüße an die Sissi! :mrgreen:

:n8:

:engel:

I hob´n Verweigara g´sehn, i hob´n Verweigara g´sehn, i hob´n Verweigara g´sehn, i hob´n Verweigara g´sehn, i hob´n Verweigara g´sehn, zwar nur kurz und nix gered mit´nand aber i hob´n g´sehn!

Na, Franzl, wennst so weitermachst, machst immer so weiter! :mrgreen: [/SIZE]

frei noch dem motto:"waunn,s a weh brauchd,s ruaft,s mi au.... ":mauer:

ka suag i kaunn mi a zruckhoidn :mrgreen:

apropo mia zwaa soid,n jetzt endlich unsan

"grappa ala sis...." drinkn - a i siech du bisd nimma do :oops:

nau guad daunn hoid muang

:n8: ollaseids

tz tz tz ,des wird schamlos ausgnutzt das i am abend net schreiben kann beziehungsweise mi net aufs bettal legen kann zum massieren :mad:
franzl wennst übung bei der lendenwirbelsäule hast sog i net na :mrgreen: ;) ....
und weil i net neidig bin zu mein schatzal derfst as vur mir massiern oba sie hot gsd eh ka zeit mehr flieagt jo furt :mrgreen: ....
i kenntat ihr dann sogn obst es bringst oda net :oops: :mrgreen:

steiraaaaabuaaaaa we is boid :mrgreen:

@pickats ... hab es mir fast gedacht , kann ma nichts machen hätt di zwor gern dabei ghabt :oops: fallst es dir anders noch überlegst i bin durt ;) :mrgreen: ...
ajaaaa san ma wieda frau bundespräsidentin gggg woit da gestern sogn am abend das 20 bezirk von den toten auferstanden is :p

lg katzenaugal

tz tz tz ,des wird schamlos ausgnutzt das i am abend net schreiben kann . . .
Noch lieber würde ich es schamlos ausnutzen, wenn Du am Morgen mal das Frühstück hinstellen würdest! :mrgreen:

Dafür mach´ ich jetzt mal nur ´nen Kaffee. :zunge: Und stell frische Semmerl und Beläge für selbige am Tisch!

Und noch ein Sonnenblumerl als Zeichen: da kummt die Sunn, i gfrei mi!

kaffee,gau gau,milch(kalt+warm),annanassaft :mrgreen: ,apfelsaft,pfirsichnektar

waffeln(süss+pikant)

aufgschnittene semmeln

bauernbrot+bauernbutter (letzter rest)

ei im glas

rührei (zum auf die pikanten waffeln gebn-megalecker)

kipferln

nutella fias katzenaugal + marmelad

obst (frisch saftig steirisch fian steirerbua-deafst oba ois aundare ah)

ah ja wuerst,käse,schinken

gschirr aum tisch

geht scho

guten morgen mahlzeit

Franzl, Franzl, :nono: Viel zu viel! Und Gau gau extra für´s Katzenaugal! Ts, ts, ts, wo sie immer nur kurz einischaut und in letzter Zeit nie Frühstück g´mocht hot - so kriegt man sie nicht dahin, auch man eines zu machen! :nono:

Aber wer weiß schon . . . - ach vergiß!

Manchmal ist weniger mehr!

Franzl, Franzl, :nono: Viel zu viel! Und Gau gau extra für´s Katzenaugal! Ts, ts, ts, wo sie immer nur kurz einischaut und in letzter Zeit nie Frühstück g´mocht hot - so kriegt man sie nicht dahin, auch man eines zu machen! :nono:

Aber wer weiß schon . . . - ach vergiß!

Manchmal ist weniger mehr!

benno des hobn schun mehr versucht mich abzurichten :mrgreen: ,aber ich hab am verregneten montag das frühstück gmacht und niemand hats gsehn :mad: ......

franzlllllllllll auf di is hoit do valoss ,gau gau schlürf maaa is der heiss muass i blosn a nu :roll: ...

sooo i geh ins bettal miad bin weiss zwar net von was i sog mal arbeit :mrgreen:

lg katzenaugal

benno des hobn schun mehr versucht mich abzurichten :mrgreen:
Unter abrichten verstehe ich etwas anderes! :twisted: Und ich hätte es auch nicht mit Dir vor - naja vielleicht bissl zum Gemeinsinn erziehen! :mrgreen: So wie Du ja auch einiges bei mir probierst! :mrgreen: Und was genauso in die Hose geht! :mrgreen:

LG
Benno:engel:

franzl wennst übung bei der lendenwirbelsäule hast sog i net na :mrgreen: ;) ....
und weil i net neidig bin zu mein schatzal derfst as vur mir massiern oba sie hot gsd eh ka zeit mehr flieagt jo furt :mrgreen: ....i kenntat ihr dann sogn obst es bringst oda net :oops: :mrgreen:

nau do hosd oba a bissl wos vasamt :nix-ahn:

s,pickats is gestan scho aum breddl gleng und i glaub es hod ia dauggd sunsd wars ned a hoibe schdund länga liengbliem ois ausgmochd woa :mrgreen: :trost:

heit schleimsd di wieda ei midn gau gau :nono: - i hob glaubd meina schmeggd da ned? :oops: (hob i scho eawähnt das i ma des zwadeitige ohgwehna muass? :klatsch: )

@benno

jetzd hauma schowieda olle zwa ghacklt(singt"waunn,s zwa weh brauchd,s ruaft,s uns auh,..." :nono: )

nau wos is jetzd katzenaugal wüsd das i da dein lendenwirbel einricht :mrgreen: oda ned?
leg di hea brauchsd di ned fiachdn de easchde is imma kostenlos - i woa zwoa aus da übung oba de seschn mit dein schatzal hod mi wieda "eigoabeid" (hob i scho ea... :mrgreen: )

leg di hea brauchsd di ned fiachdn de easchde is imma kostenlos . . .
Sie liegt eh schon im Betterl! :mrgreen: Fang halt mal an zu massieren! :mrgreen: Aber nicht die Situation ausnutzen und sie zum leisen Wimmern bringen! :mrgreen: (Vgl im Forum Straßenstrich - Struwerviertel)

:mrgreen: :) :p :D :p :D :mrgreen: :)

I bin übrigens ka We! Hoffe ich jedenfalls! Weil glei immer rennen tu ich a ned! Und vum Fernsehreparier´n hob i eh a ka Ahnung! :mrgreen:

guten morgen, mahlzeit oder so...

also... warts.... bissl strecken, i glaub da franzl hat ma da zvü verschoben, i denk des muass er heit glei wieder richten...

@ Miss P. (i kann leida ned imma glei antworten)
kirie flaschko
ja ja , i versteh..... die frau, 7 kinder und da hund....aber i bin ja no a junges freches gör i kann warten :roll: :mrgreen:

... ich werd aber bei einem oder mehreren Glaserln Retsina darüber nachdenken ... versprochen
echt ?? :shock: so fad ist dir im urlaub, dass du über den katalog nachdenkst ??? maaa, warum sagst denn nix, i wär mit dir in urlaub gefahren....und hätt dir schon mal kapitel 1 "erklärt" :)
aber i warte geduldig (weil i bin ja no jung) und bin gespannt was dir bei 1,2,3..... retsina alles so einfällt... i sag halt mal yamas und kalo taxidhi ;)

so katzenaugal.... jo zwischen mein normalen stress schlaf i no a bissl :mrgreen:
echt ?? 20. lebt?? najo hat eh nur 16 monat gebraucht um des böse miststück zu verdauen :mrgreen: weil i a immer so bös bin und ned bis zum frühstück bleib :roll: selber nick oder ein neuer?
und wegen samstag werd i schaun, aber versprechen kann ichs halt ned... muss no meine rockerln bügeln gott hab i blede anwandlungen im urlaub... rockerln :roll: :mrgreen:

so franzl... eraser... i arbeits eh ab... fenster putzen kann i, STAUBsaugen, etc.... ka problem
mi sofort wieder am boden schmeiss und wart....dürfts euch ruhig zu zweit wenns wollts :oops: ...... MASSIEREN

benno... jo i hab verweigerer auch g´sehn und gelesen auch :cool:

so jetzt geh i mi mal durchlesen, dazwischen no bissl schreibtisch urlaubsfertig machen und so sochn halt

ned franzl... lass schlafen......des schatzerl is ganz grantig wenn mas aufweckt.... nimm mi daweil :mrgreen: ....... ned so :mad:...... anders..... na, a ned so :roll:... so wie gestern....:)

:falfor:
.... nimm mi daweil :mrgreen: ....... ned so :mad:...... anders..... na, a ned so :roll:... so wie gestern....:)
Bitte in die "Kommerziellen Inserate"! :mrgreen: :) :p :D :mrgreen:

Weil nur die easchde is imma kostenlos! :mrgreen:
leg di hea brauchsd di ned fiachdn de easchde is imma kostenlos -

:mrgreen: :) :p :D :mrgreen: :mrgreen:

@pickats
Bei Dir isses nit so aussergewöhnlich, wennst den Verweigara sickst - ob Du immer mit eahm redst, waas i natürlich ned!
:mrgreen:

guten morgen, mahlzeit oder so...
also... warts.... bissl strecken, i glaub da franzl hat ma da zvü verschoben, i denk des muass er heit glei wieder richten...

jo do woas jetzd wieda - :mauer: de kretzn in dia :oops:

gestan a hoibe schdund ibaziang schnuarrn wia a tigerbaby,eibüsln vua laudda entschbaunnung und heit in franzl ane einewiang :nono:

(ma kennt fost mana sie weiberlt a klans bissl umadum :mrgreen: )

najo vielleicht is nua neavös wäus boid in ualaub is und mia ia jetzt scho ohgengan :haha:

oba ka suag des renggd si von söba ei wauns,d a booa schriad mochsd-hob i da eh gsogt :daumen:

ned franzl... lass schlafen......des schatzerl is ganz grantig wenn mas aufweckt.... nimm mi daweil :mrgreen: ....... ned so :mad:...... anders..... na, a ned so :roll:... so wie gestern....:)

ui jeggal :mauer:

do hob i wieda amoi zfruah gmotschkat :nix-ahn:

nau leg di hea do amoi is kamoi und so is heit des easde moi und i richt di no amoi hea-bleib ruhig lieng und entschbaunn di :mrgreen: :mrgreen:

jo jo i hob mi quasi eh scho entschuidigt :oops:

Bei Dir isses nit so aussergewöhnlich, wennst den Verweigara sickst - ob Du immer mit eahm redst, waas i natürlich ned! :mrgreen:
sicher..... immer ;) , weil er is ganz und gar ned weiberlhaft :cool:
und ob des ins kommerzielle ghört, des bin i ja no am aushandeln, tz

franzl, jo jo so kumman die missverständnisse raus, zerscht motschkern aber ned wissen wie´s gmeint is, aber i verzeih dir.."niederleg"

und i richt di no amoi hea-bleib ruhig lieng und entschbaunn di :mrgreen: :mrgreen:
des richt i di her hab i scho oft g´hört aber des no amoi hat sich dann keiner mehr zuatraut :cool: :mrgreen:

und wie is des jetztn mit´n deal, i saug (staub) du growelst (rücken) ?

franzl, jo jo so kumman die missverständnisse raus, zerscht motschkern aber ned wissen wie´s gmeint is, aber i verzeih dir.."niederleg"

das ist wahre grosse :daumen:

des richt i di her hab i scho oft g´hört aber des no amoi hat sich dann keiner mehr zuatraut :cool: :mrgreen:

womid i wieda amoi bewiesn hädd - i bin aundas und fiacht mi ned :mrgreen: :daumen:

und wie is des jetztn mit´n deal, i saug (staub) du growelst (rücken) ?

und des middn deal vaschdeh i ned gaunz i bin jo ned schdaubigg - oiso saung scho :daumen: oba warum soi i mi zeaschd eischdaum?? :mrgreen: :mrgreen: sama im fetischthread :D

so oba jetzt konzentria di auf di söba und geniess de hoibe schdund(kostenlos natürlich :)

guat franzl dann ohne staub aber i mach des mitn staubsauger, gell??? aber wennst in diesen sachen ned sehr verwöhnt bist, wirst den unterschied kaum merken ;) :mrgreen:

so oba jetzt konzentria di auf di söba und geniess de hoibe schdund(kostenlos natürlich :)
hoibe stund aha, hab i ned was glesen von "i bin ned wie de andern" ?? lasst ja beim zweiten mal a scho nach... es is a jammer... hoibe std.... da zahlt sich ja des leiberl ausziehn gar ned aus :cool:
i saug ja a ned nur 5 minuten und oberflächlich, i fahr mitn sauger ja auch bis ins letzte winkerl :mrgreen:

Was macht´s denn grad? Massieren oder saugen? :mrgreen:

Is´ des heute fad: hier und in der Arbeit. Hier muss ich bald mal ein Päuschen machen, glaube ich, steht bald in jedem Forum Benno als letzter Threadverfasser! :mauer:

Vielleicht sollte ich langsamer hackeln oder weniger schnell schreiben. Oder mal eine Kaffeepause einlegen.

That´s it! Coffeetime! :mrgreen:

Zurück
Oben