guten morgen, mahlzeit oder so...
also... warts.... bissl strecken, i glaub da franzl hat ma da zvü verschoben, i denk des muass er heit glei wieder richten...
@ Miss P. (i kann leida ned imma glei antworten)
kirie flaschko
ja ja , i versteh..... die frau, 7 kinder und da hund....aber i bin ja no a junges freches gör i kann warten
... ich werd aber bei einem oder mehreren Glaserln Retsina darüber nachdenken ... versprochen
echt ??

so fad ist dir im urlaub, dass du über den katalog nachdenkst ??? maaa, warum sagst denn nix, i wär mit dir in urlaub gefahren....und hätt dir schon mal kapitel 1 "erklärt"
aber i warte geduldig (weil i bin ja no jung) und bin gespannt was dir bei 1,2,3..... retsina alles so einfällt... i sag halt mal yamas und kalo taxidhi
so katzenaugal.... jo zwischen mein normalen stress schlaf i no a bissl
echt ?? 20. lebt?? najo hat eh nur 16 monat gebraucht um des böse miststück zu verdauen

weil i a immer so bös bin und ned bis zum frühstück bleib

selber nick oder ein neuer?
und wegen samstag werd i schaun, aber versprechen kann ichs halt ned... muss no meine rockerln bügeln gott hab i blede anwandlungen im urlaub... rockerln
so franzl... eraser... i arbeits eh ab... fenster putzen kann i, STAUBsaugen, etc.... ka problem
mi sofort wieder am boden schmeiss und wart....dürfts euch ruhig zu zweit wenns wollts

...... MASSIEREN
benno... jo i hab verweigerer auch g´sehn und gelesen auch
so jetzt geh i mi mal durchlesen, dazwischen no bissl schreibtisch urlaubsfertig machen und so sochn halt