"s´kaffeetratscherl zwischendurch"

Hereinschleich, mich über den Kaffee und Steirers Mehlspeisküche hermach. Whow, ich mag Rosinen :daumen:

Einen Strauß hab ich heute (noch?) nicht, aber auch ganz nett: sie ist ca. 2 Meter hoch und die Blüte (bestimmt) 40 cm im Durchmesser. Wäre doch ein schönes Thema: wer hat die größte... ;)

lg Bine

kalimera "augireib"nau vielleicht bringt ma da franzl alias grosser bär jo a decke und kreuzweh hätt ich auch....nurmalsoerwähn...

:mrgreen:

hallo hasibutzimausiheazi :daumen: grosser bär brauchs,d ned song :nono: -bin jo ka indiana - i kenn jo an schmeaz :mad: - apropo leg di hea :nono: ohne deckn-"herummaul" wia soi i di denn mid da deckn massian? *kopfschüttel* jetzd hea auf zum herumweiberln bleib lieng und geniess einfach :daumen: so is guat ----scheee gö!!

übrigens der spruch waunn,s hint aufaungd zum wehduan soi ma vuan aufhean is a totala bledsinn :mrgreen: :mrgreen:

ah jo scheene blume kabish :daumen:

ah hast dei schnuckihasibutziherzi no ned vergessen... naja bis aufs schnucki, des is mir wegrationalisiert worden :mrgreen:

weiberln tzz, ich tzz, bei aner massage tzzz. die decke war ja für danach..hab mir mal sagen lassen man soll sich nachher warm halten..

und des "grosser bär" hab i denkt is dei spitznamen, daweil heissts ja "alter bär"
"flüster" sonja, des alt is ma klar aber warum bär ?

zum dialekt: manchmoi is er scho a bissl deftig, aber auch wieder ned so dass ma di ned versteht, ausserdem bist des ja du, warum also verstellen..... wenn da ehrenwerter dreckskerl wieder da ist, dolmetsch i erm des scho aus ;)

und zu blunzngröstl .............. :confused: aber an erdäpfelschmarrn nimm i, wenn no was da ist.... jaaa i sag eh ned warum i a blunzn ned ess :roll:

@kabish wo zum henker soll i in wean a sonnenblumen herkriegen :confused: also i scheid aus beim "wer hat den... ähm die grösste"

mmmmmmmmm ideala tog fia de sauna :daumen: hob grod zwa aufgüsse hinta mia :daumen:

ah hast dei schnuckihasibutziherzi no ned vergessen... naja bis aufs schnucki, des is mir wegrationalisiert worden :mrgreen:

oba schnuckihasibutziherzi wia kennt i di vagessn?*schnö de schleimspur wieda wegwissch* :mrgreen: des hosd oba ned wiaklich glaubt :daumen: na na des passat mit dein söbstbewusstsein jo goa ned zaum :mrgreen: beinoh war i da eigfoahn - hosd mi richtig daschreckt :bussal:

weiberln tzz, ich tzz, bei aner massage tzzz. die decke war ja für danach..hab mir mal sagen lassen man soll sich nachher warm halten.."

frau soll sich immer warm halten(sad,s jo olle dafruan)

und des "grosser bär" hab i denkt is dei spitznamen,.

na na des is scho sissisfranzl

zum dialekt: manchmoi is er scho a bissl deftig, aber auch wieder ned so dass ma di ned versteht, ausserdem bist des ja du, warum also verstellen..... wenn da ehrenwerter dreckskerl wieder da ist, dolmetsch i erm des scho aus ;)

nau guat daungdaschee waun a si wieda aufpudlt schick in hoit zu dia :bussal: des is liab vo dia dass,d di do so uneigennützig aunbietest :mrgreen: na na ohne scheiss i was sowos zu schätzn :daumen:

aber an erdäpfelschmarrn nimm i, wenn no was da ist.... jaaa i sag eh ned warum i a blunzn ned ess :roll:

hauptsoch es schmeckt da :daumen:

so jetzt hol i ma in drittn und letztn aufguss :daumen: bis später

guat dann kumm i in 2 stunden wieder :p :mrgreen:

und geh jetzt moi mit meine 60% goschi gassln und dann mach i a pipihendi auf griechisch gewürzt, dazu einen basmatireis, a tzatziki (tsatsiki, tzaziki, suachts euch ans aus) und a selbstgebackenes knoblauchweissbrot.....mhhhmmmmmmm

also bis later oder so ;)

dann mach i a pipihendi auf griechisch gewürzt, dazu einen basmatireis, a tzatziki (tsatsiki, tzaziki, suachts euch ans aus) und a selbstgebackenes knoblauchweissbrot..mhhhmmmmmmm

drei bier(koid), a floschn ziabanan, tölla,seaviett,n, beschteck heatua - mia a bier aufmoch mi heasetz und af de pickats (mei hasibutzimausiheazi) mid,n hendl woat :daumen:

wäu de zwaa schdund san um und jetzt wiad,s (hoffentlich) glei featig sei :daumen:

drei bier(koid), a floschn ziabanan, tölla,seaviett,n, beschteck heatua - mia a bier aufmoch mi heasetz und af de pickats (mei hasibutzimausiheazi) mid,n hendl woat :daumen:

wäu de zwaa schdund san um und jetzt wiad,s (hoffentlich) glei featig sei :daumen:

pipihendi woa pipifein :mrgreen:
und da basmati sowieso :mrgreen:
dass´di eingladen hat, hats ma zspät gsagt (*petz*:eigentlich hats drauf vergessen, aber des hast ned von mir)
bleibst also heut auf deine tölla, serviettn & co sitzn und musst di von deine 3 flaschln grundnahrungsmittel ernährn :cool:
(aber vielleicht lassts di ja am selbergstrickten kuchen teilhaben)

ähm......nix kuchen................a art pudding is´wordn :cool:
schmeckt aber ....................... nach.......irgendwie nach.....................
sochn :cool:

nau guad daunn ram i in ziabanan hoid wieda weg-de leeren bierdosn in kibe schmeiss und beleidigt ohrausch :mauer:

Staat nördlich den USA?

Kana da?

Bin heit bissi spät dran! Also eigentlich schreibe ich ja aus dem Morgen! :shock: Oder so! :roll: :confused:

Blunz´ngrösstl gab´s? :mauer: Shit! Da habe ich was verpasst. Als Kind mochte ich das garnicht, aber heute . . .

Naja, wenn kana da ist, hob i Zeit und Muse zu sehen, was sich sonst so tut!

Bis späta!

...bis "späta" wird`s nix mehr werdn, weil i geh jetzt bald schlafen! Gute Nacht und Guten Morgen, Benno, hoffe, du hattest letzte Nacht süße :anspritzen: Träume ;)

da - *raschel raschel* hab dir noch ein Betthupferl mitgebracht...magst sowas überhaupt? Wenn nicht, lass einfach liegen, wird`s halt wer morgen zum Frühstück essen.

da - *raschel raschel* hab dir noch ein Betthupferl mitgebracht...magst sowas überhaupt? Wenn nicht, lass einfach liegen, wird`s halt wer morgen zum Frühstück essen.
Du weißt doch ganz genau, dass ich dazu nicht nein sagen kann! :mrgreen:
http://www.doit24.de/pics/150/9/94226149.gif

Danke!!! :bussal:

Aber ich lass ein paar über! Damit alle bissl Party feiern können. Geteilt schmecken sie noch mal so gut! :mrgreen:

Schlaf gut! Und wieder angenehme Träume! :mrgreen:

guten morgen gemeinde :daumen:

kaffee,gau gau,tee,annanassaft,orangensaft

semmerl,n(ned aufgschnitt,n :mrgreen: )

bauernbrot,kipferl

spiegeleier,eier im glas,rührei mit trüffelöl

featisch

moizeit

uuups beinoh de marmelad vagessn :mauer:

Ahh super!!
Schon Kaffee hergerichtet!!
Noch einen Apfinger (ohne R) dazuleg.
Vielleicht mag den wer!

GUTEN MORGEN!!

Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.

semmerl,n(ned aufgschnitt,n :mrgreen: )

oooooooooch, nau geeeeeeeeh, sei ned glei aso :roll: ;)
i kann ma dann anhörn dass i schuld bin an zerschnittene handerln usw.:cool:

(dabei wollt i nur mal probiern was passiert wenn ICH amal a bisserl "rumhengstl" :mrgreen: )
anscheinend eh nix :cool: damit :shock: kanns sicha ned ohne weiters umgeh :cool: :mrgreen:

ok, i gesteh´s: i habs zammpapperlt weils so lecka isch ihr kota :daumen: und nachdem i a bisserl näher an dieser quelle sitz als du, und i a egoitischer fresshaxn bin, hat sich dei hendi abrupt erledigt ghabt :oops:

mea culpa franzvondersissi :confused:

Guten Morgen, ein bisserl spät!

Also hier bei mir ist sehr trübes Wetter. Aber eh wurscht.
Hauptsache, unter der Woche ist's schön :mrgreen:

Dann nehm ich mir auch einen Kaffee und ein Kipferl, bevor ich mich
in den Tag stürze.

Grüß' Euch !
(Noch schnell ein Mini-Snicker stiebitz!)

nachdem i a bisserl näher an dieser quelle sitz als du, und i a egoitischer fresshaxn bin, hat sich dei hendi abrupt erledigt ghabt :oops:
a so a Henderl is ja wirklich nur was für 2!

Hoffentlich mit ordentlicher Fülle ! :mrgreen:

Zurück
Oben