"s´kaffeetratscherl zwischendurch"

Weils heute ausnahmsweise so schönes Wetter gibt und im Eiskasten noch etwas Eis über ist, gibts ne Runde Eiskaffee!
Wer will bitte zugreifen!

muss jetzt kurz weg - mehr dann später ....

fotos kannst gerne haben (auch per mail oder so) .. noch schnell ein passendes (hoff ich)

Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt. "bilder schau" Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.

ich nehm ma daweil einen tröst-eiskaffee, danke eraser.... "an hellas denk" Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.

Da kommt man wirklich in Urlaubsstimmung! :(
Müssen uns halt unsere Freunde Samos und Metaxa über die schlimme Zeit helfen!

griass eich

so heit wea ma amoi a poa restl,n aufoabeid,n :daumen:

wos haumma denn do divease eigfuarane knedln(semme,eadäpfe und tiroler) an muadsmässig guad,n soft von da ant,n letzte wochn daunn no a poa frische paradeisa vom goat,n uuups diaftn de letztn sei ah jo an oidwiener hendlsuppntopf hob i ah no do passn de lebaknedln und de griassnockaln schee eine :daumen:

so aus de knedln moch i a poa knedlspiess – grässare wiaffen schneidn in speck eiwickln und aufs spiessal stecknd dazwischn gib i imma a paradeisahöfde und a zwiefehöfde

alufolie aufs bockblech de spiessal a bissl einölen (kräuter der provence min ö vamischn und passt scho) bockroah auf zwahundatfufzg grad vuahazn und daunn eine mid de spissaln fufzehn bis zwanzg minutn bis hoid da speck knusprig is :daumen:

jetzd gaach an paradeissolot mit keanö hearichtn :klatsch:

so da oidwiena suppntopf is a scho haas no schnö a poa frittaten eine der daumpfd richtig vabrennts eich ned (lebaknädln und griasnockaln lieng in da schissl und san ah scho woam)

so de spiessal san a featig :daumen: aurichtn ins antnsaftl leng :daumen:

nauchspeiss kane restln sondan palatschinkn (hob i fia de frittaten braucht) mit marünmamelad/nutella oda topfmcrem mit „vabotenen früchten“

moizeit

losst,s eichas schmeckn wer wü wer ned wü wü ned :mrgreen:

ah jo budweiser,mineral,und an guadn cabernet sauvignon :daumen:

und zum vadauhn an obstla oda woiweise an cocnac (seinerzeit no söba gschmuggld)

prost moizeit

danke franzl, aber.............. Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.

i mag a souvlaki Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt. und des in griechenland Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.
"meine gewürze und öl immer no festhalt"

i mag a souvlaki und des in griechenland "meine gewürze und öl immer no festhalt"

jo jo vakraumpf deine finga ned so i nimm das gauuunz bestimmd ned weg gewüazmässig bin i voi ausgerüstet :daumen:

jetzd hea auf zum raunzn wisd scho wieda noch greichnlaund kumma kumm hea do :bussal: :bussal: :trost: :trost:

so oba kostn känntasd jo amoi oiso nuuuuuuuuaaaaaa waunnsd wüsd eh kloa :mrgreen:

was wea wias da mOni gehd? - soll i wieda wadenwickel... :daumen:

was wea wias da mOni gehd? - soll i wieda wadenwickel... :daumen:

jö da franzl ... da anzige, der sich um mich kümmert *schluchz*

na, pickats, jössas, so war das nicht gemeint ... ich hab jetzt nur von meiner grippe gesprochen ... ned von meinem psychotherapeuten :mrgreen:

meiner grippe geht's besser, danke ... und sonst .... naja, heut abend geh ich weg, gibt ja nix, was man nicht im alkohol ertränken könnte!

*wadenwickel runterreiß, wegwirf und zum kasten schlurf*

überleg ... na, doch zerst ins bad ...

jö da franzl ... da anzige, der sich um mich kümmert *schluchz*
:shock:

na, pickats, jössas, so war das nicht gemeint ... ich hab jetzt nur von meiner grippe gesprochen ... ned von meinem psychotherapeuten :mrgreen:
achsooo, grad no de kurvn kriegt :mrgreen:

einsam und verlassen.....wirds auto wieder in wien lahnan :( :mrgreen:

und warum is keiner da, der mi vom fernweh-putzen abhalten kunnt?? :confused:

morgen gemeinde :daumen:

kaffee,gau gau,tee,oarauschnsoft und annanassoft heaschdöh

semmen(zwaa aufgschniddn)brot,kipfal hearleg

butta,marmelad,nutella und honig dazuagib

schnö a poaa wafferln moch mmmmh wia de guad riachn (natialich vabotene früchte frei)

wuaschd u käsplottn reinbring

ei im glas,spiegeleia und knusprign speck ned zu vagessn

obst,joghurt und müsli fia de gaunz gsundn

und a packal aspirin fia dee dee an koda haum (de mOni hod si gestan de kantn gem und i khennt ma vuaschdöhn dass a bissal a schädlweh und so einebringt)

:daumen: moizeit :daumen:

übrigens was wea wos min katzenaugal is? scho ewig nix mea ghead oda glesn ma mocht si jo suang

so schnö aan kaffee obelaa und glei a runde midn hund geh (dea hod scho vadächtig wassrige aung :mrgreen: )

einsam und verlassen.....wirds auto wieder in wien lahnan :( :mrgreen:

und warum is keiner da, der mi vom fernweh-putzen abhalten kunnt?? :confused:
Solltest dir einen Parkplatztreff mit den OÖlern ausmachen dann is zumindest das Auto bewegt worden! :mrgreen:

Guten Morgen übrigens!
mhhhhh wie es da gut duftet!!
Gleich mal über die frischen Waffeln drüberstürz ! Lecker :daumen:
Da brauch ich nicht mal ein weiches Ei! ;)
Aber Kaffee dazu muss sein!

Katzenaugerl ist glaub ich gemeinsam mit Benno auf Urlaub!

@ Miss Greece

Das mit dem Kiesstrand iss schon ok (die passenden Sandalen dazu gibts eh überall zu kaufen) - ausserdem würde Wind und Sonnenöl bei Sand a Schnitzeloptik ergeben :)

Wie gesagt, Greece steht somit im Programm - weitere Flüge mag ich eh ned so gerne ... somit auch keine Fernreisen ... ausserdem - Malediven oder so ... da würd ich weinen wenn ich hin müsste ... na wurscht ...

den Katalog werd ich schon nochmals schaffen :)

and now - nochmals was 4 u (und allen denen es gefällt)

kalimera

so a tolles frühstück (i trau mirs gar ned sagen), aber kunnt i vielleicht.... (ned lachen) nur an tee haben :confused:

eraser :mrgreen: i hab ja ned von meinem auto gsprochen, mei auto lahnt gern in wien rum, und nach oö kriegt mi so schnell nix.... :cool:

und flaschko, du bist schuld dass i heut wieder frust-putzen werd :( aber sei nur mei sadist....gibts no welche ??? :confused:
und warum würdest weinen, heulsuse ???

i bin nie nicht und das selten an was schuld !

könntest ja bei mir auch a wengale .. putzen und so .. kofferauspacken iss mühsam :)

nix heulsuse - aber dort iss ja gar nix .. wär ma a bissi zu ruhig - soferne ich ohne nette begleitung ...

auf eigenen wunsch: SM in Greece gehalten :)

and now - einkaufen - nix daheim .. till later

renn nur eraser renn nur :mad: und nachschrei: die küche hab i gestern scho gmacht :p

jössas flaschko, i dürft echt bei dir putzen ? :shock: i weiss gar ned was i sagen soll, des macht mi ganz verlegen :oops:

klar nach samos nimmt er mi ned mit, aber sei staubige wäsche dürft i dann ausräumen und glei bissl wohnung putzen :roll:

mehr flaschko mehr, gibs mir.... jaaa....jaaa.... jaaa....gleich komm ich.... :shock: oh ein sonderangebot da muss ich vorher schnell noch hin :mrgreen: (ich liebe den mittermeier hab i des scho erwähnt ?)

übrigens franzl, des katzenaugerl is bei ihre nockis und himmelt vermutlich grad den friedl an :mrgreen:

ok, jetzt check i den OÖ-Insider a... erst de secret dann die Jungfrau... bist du deppad!

Duffy

ok, jetzt check i den OÖ-Insider a... erst de secret dann die Jungfrau... bist du deppad!
:mrgreen: ned nur duffy, ned nur..... unter uns gesagt... i hab noch keinen einzigen "normalen" oö-ler kennengelernt... und ich kenn wirklich viele......
wollt di eh scho fragen, ob du zugereist bist, oder ob der tag noch kommt wo i ma denk "na bitte, auch keine ausnahme" :mrgreen: ;)

Zurück
Oben