"s´kaffeetratscherl zwischendurch"

wollt di eh scho fragen, ob du zugereist bist, oder ob der tag noch kommt wo i ma denk "na bitte, auch keine ausnahme" :mrgreen: ;)
Zugereist, na ned wirklich... außerdem bin i fü, nur sicha ned normal! Mag ob sein, daß i a bissal an Depscha griegt hob, weil i in da Berufsschui 35 Wochn in NÖ woa, 9 Monat in Salzburg beim Heer und sunst a fü umadum foa in gesamt Ö... nur hoit selten noch Wien...

Duffy

übrigens franzl, des katzenaugerl is bei ihre nockis und himmelt vermutlich grad den friedl an :mrgreen:
:?: ah so :?: baunhof :?: :nix-ahn: hob i ma eh denkt :nix-ahn: baunhof :?: haase der name :mauer:
oba is jo wuascht

wia,sd gesdan so zum plean augfaungd hosd,hosd ma richtig daboamt und i bin schnö eikaufn gaunga :daumen:

daunn hob i des fleisch(moga) in wiaffaln gschniedn und hob obwechselnd fleisch-paprika-zwiefe auf spiessaln gem – ibad nocht mariniert (hoibe zitron,olivnö,weissweiessig,knofe frisch presst,souvlakigewüaz,pfeffa,soiz,miniatua prisal zucka oba wiaklich gaunz miniatua quasi bonsai prisal) fest shaken und de spiessaln eineleng deckel drauf und in ruah lossn :daumen:

jetzt vua zehn minutn hobis aussegem ohtupft (kuchlroin) und ins vuakhazte bockroah gehm (zwahundatfufzggrad plus eigschoitn grülla) fia sex bis ocht minutn :daumen:

im salamanda is dawäu des knofebrot featigwuan (baguette in scheim butta,soiz,knofe presst,griebana kas[gouda]) vier bis fünf minutn im salamanda woalaaaa (na jo min französich schreiben hob is ned so) :mauer:

dazua griechischn wei,budweiser,mineral an gau gau fias katzenaugal (vielleicht kummts jo doch) an ehschowissnsoft und nadialich samos und metaxa

featisch

losst,s eichas schmeckn

*gaunz besonders du mei*

Hasibutzischatzimausibärli

nau wos sogsd zu de zwaa diaprojekta oda beama (woswasiwiadeshaasd) :mauer: de, dawäu mia essn ,griechische impressionen aufd waund schmeissn und de cd hob i grod na dagaddat :daumen:

jetzt wiad ned taunzt :mauer: des kennts späda essts dass ned koid wiad

umgottswün jetze häddi beinoh des tsatsiki vagessn ( :mrgreen: nau do häds wieda umgmurrt :mrgreen: ) so heaschdö und in benno mid aufzogane aungbraun auschau wia waunns ea vaschdeckt häd

so und gaunz zum schluss schdö i da no an eiskoidn ziabanan hea oba sauf ned ois auf amoi wia letztns :mrgreen: des is mei letzta und dea oaganisiat si ned so afoch

:shock: :shock: jo franzerlschnuckibärli... i bin wieder so richtig dei hasibutzischatzimausibärli ??? :shock: was´n leicht passiert ?? :oops: :mrgreen:

und maaa, a griechischer abend :) schee (hättest was gsagt hätt i da a bisserl echt griechisches olivienöl und richtig griechische gewürze bracht, weisst eh, de was ned de kurvn bei da fabrik machen)

so bemüht hast di, na dann schiab i hoit mein tee weg, und nimm ma was.... ah is eh do, jetzt woit i scho motschkern aber da stehts ja eh.... mei tsatsiki Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.
geh franzl, kann i bitte a leitungswaser haben... na ka mineral.... a wasser ohne gas quasi, daunkdaschee und den zirberl stell daweil wieder in eiskasten, den heb ma uns no wengl auf, mir is ned so danach, weisst ?

ma do schau hi..... de kieselsteinderl, de buchten, des meer... hach franzerl :(

ahso jo, nockis und friedl.... also sie is (nachdenken ob ichs sagen derf, jo glaub scho) in kärnten bei den nockis (nockalm quintett) und durt flirtets grad mitn friedl (gottfried, der sänger von de buam)

weisst eh so "und über rhodos küss ich dich, dann scheint die sonne nur für dich...... denn zwischen himmel und dem meer gibts keine sehnsuchtstränen mehr :confused:

kennst di aus, franzerlschnuckibärli ?

hättest was gsagt hätt i da a bisserl echt griechisches olivienöl und richtig griechische gewürze bracht, weisst eh, de was ned de kurvn bei da fabrik machen)

oba hasibutzischatzimausibärli wos glaubsd denn i bin a hobbykoch (aungeblich hod des der ane oda aundare do scho gmeakt) :daumen:

olivenö hob i aus de vaschiedensten gegenden (toscana,südspanien[oba des unpaunschde],griechenland,sizilien,fraunkreich[ans mit kräuta da provaus drinnan],zypern und ans aus istrien) :daumen:

und fia meine gewürze hob i drei eigane dandla zwaa aum noschmoakt und aan im meislmoakt :daumen:

also sie is nachdenken ob ichs sagen derf, jo glaub scho) in kärnten bei den nockis (nockalm quintett) und durt flirtets grad mitn friedl (gottfried, der sänger von de buam)
weisst eh so und über rhodos küss ich dich, dann scheint die sonne nur für dich...... denn zwischen himmel und dem meer gibts keine sehnsuchtstränen mehr kennst di aus, franzerlschnuckibärli ?

jetzt scho :daumen:

bei de nockis :p *niedabrich* :p

ah so häd i beinoh vagessn( *kopfschüttel*) de nockis

do host an kruag bestes gekühltes wiener leitungswossa (leida kenn i do kan dandla der ma a griechisches...)

Mittermeier - jedes Programm ein highlight (bäck to life hab ich quasi live gesehen) ... schon als er noch als jüngling midn blaun pulli ...

.. ooOO ..(erstens hätt ich sie ja nach greece mit genommen und zweitens bin ich ja grad midn wegräumen und waschen fertig gworden)

nau dann is eh alles klar franzerlschnuckibärli :)
wenn i erm jetzt sag dass ichs zeitweise auch hör, dafangt er sich gar nimma :confused:

.... er hätt mi nach hellas mitgnumman :roll: ja freili, deswegen hab ich auch zeitgerecht a einladung bekommen :roll: jetzt quält er mich auch noch mit büderln und sieht ned dass i eh scho heul... najo wenn er wüsst dass er den ultimativsten sex seines lebens gehabt hätte in hellas, wird er wenigstens auch bissl weinen :cool:

nau dann is eh alles klar franzerlschnuckibärli wenn i erm jetzt sag dass ichs zeitweise auch hör, dafangt er sich gar nimma ][/size]

:nono: :nono: passt scho jeda wia a wü is so wia min griechischn :mrgreen: (oiso essn jetzt eh kloa :mrgreen: )

is hoid ned so meins oba woahscheinlich wäu i fria daham imma des zeigs singa hob miassn :mauer:

bin wieder daaaa !

zu sich selber: schrei ned so, kopfweh!

kopfwehpulver suchen geh ... ich hab afoch zu wenig getrunken, sonst hätt ich jetzt ned so kopfweh, ganz sicher ... :mauer:

.... er hätt mi nach hellas mitgnumman :roll: ja freili, deswegen hab ich auch zeitgerecht a einladung bekommen :roll: jetzt quält er mich auch noch mit büderln und sieht ned dass i eh scho heul... najo wenn er wüsst dass er den ultimativsten sex seines lebens gehabt hätte in hellas, wird er wenigstens auch bissl weinen :cool:

.. oo OO (hätt a doch .. nachdem der EZ Zuschlag ja eh ned ohne war, warad die Differenz zum echten Doppel nur 300.- gwesen glaub ich .. EZ Zuschläge sann ja generell a Hammer .... Büdaln gibts nun nixxe mehr - will ja ned lästig sein :mrgreen: und ultimativ iss relativ - und a hagliches thema ..)

kopfwehpulver suchen geh ... ich hab afoch zu wenig getrunken, sonst hätt ich jetzt ned so kopfweh, ganz sicher ... :mauer:

geh mOni i hob das doch extra scho zum fruaschduck heagricht wäu i ma genau des denkt hob :trost:

geh mOni i hob das doch extra scho zum fruaschduck heagricht wäu i ma genau des denkt hob :trost:

franzl, dank dir recht schön, was tät ich nur ohne dich :bussal:

kopfwehpulverl eineschmeiß und aufn sessel fall

ma, was bin ich fertig :confused:

(hättest was gsagt hätt i da a bisserl echt griechisches olivienöl und richtig griechische gewürze bracht, weisst eh, de was ned de kurvn bei da fabrik machen)

Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt. MEI Ö????? MEINE GEWÜRZERS??????

......nur über mei Leich´!!!!!!!

Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt......da gibt´s jetz´glaub ich nix blöd zum lachen Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.

...dein Wunschzettel ans Christkind?......Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt................VERGISSES!!!!

...der Blitz Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.soll euch beim Schei**en treffen wenn´s mi um MEINE Mitbringsel aus MEIN` HELLAS bringen wollt´s!!!

Bagasch :shock: *tz*

:mrgreen: :cool:

morgen gemeinde :daumen:

kaffee,gau gau,tee,oarauschnsoft und annanassoft heaschdöh

semmen(zwaa aufgschniddn)brot,kipfal hearleg

butta,marmelad,nutella und honig dazuagib

wuaschd u käsplottn reinbring

ei im glas,spiegeleia und knusprign speck ned zu vagessn

und a packal aspirin fia dee dee schädlweh haum oiso i zum beischpüh :mauer:

so jetzt drah i no a runde midn hund und daunn gfrei i mi scho auf eich :daumen:

moizeit

ganz langsam reinschlurf in der Hoffnung das es schon Frühstück gibt...

Jööö!
Franzl war schon fleissig!
Gleich nen Kaffee einschenk, in meiner Tasche herumkrame und ne Malakofftorte am Tisch stelle!
Hoff die mag wer!

Mal schauen wer da aller zu den Frühaufstehern zählt und vorbeikommt!

kalimera

.....klor zuerst macht er mi süchtig, dann entzieht er mir den stoff, und mitgnumman hätt er mi nur wegen geldersparnis, i bin doch echt ein armer hund :confused:

verwei...verwei...kekserl.... :shock: du bist schon zurück :shock: :mrgreen: ...
weisst er hat ja für mi kocht, drum hab i mir denkt er kann a fingerspitzerl von de gewürzers und a tropferl öl...... i habs ja eh glei wieder reingestellt :( .... simma wieda gut ? Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt...... ich greif da auch nie wieder hin Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt....

so und jetzt....brieferl an den weihnachtsmann wieder aufs fensterbrett leg,.... brieferl ans christkind :roll: des war der vom goschi, den er da z´rissen hat, wie wenn ich da tussi schreibn tät....

franzerlschnuckibärli, i denk mit "eich" hat er sicher jeden gmant der seine hellas sachn angreift, ausser mich natürlich..... mi straft er anders :confused:
nie wieder kipferlpizza
nie wieder gurkensalat
nie wieder carbo
mei dienstags-fernsehtime wird mir gstrichen
meine gere-filme haut er weg
mei bärli setzt er in aufzug
mei poisti verbrennt er...... na des traut er sich dann doch ned :mad:

so und jetzt nimm i ma an kaffee und a semmerl (warum werden eigentlich immer zwa aufgschnitten, soviel friss i a wieder ned) mei glasl mit de eier, einen man weiss ja nie... mi in a eckerl setz und auf die zeitung wart, die mir franzls goschi hoffentlich mitbringt.... ui no schnell a blattl wurst hol fürs zeitungsbringer-goschi......

Zurück
Oben