"s´kaffeetratscherl zwischendurch"

warum werden eigentlich immer zwa aufgschnitten, soviel friss i a wieder ned

nau wäu des söbabochane joursemmaln(scheissfranzösischschreibarei) oiso de glaanan semmen san *kopfschüttel*des hosd woahscheinlich ned gmeakt wäu deine finga von ö und so festhoidn no gaunz vakraumpft san :mrgreen:

eianockal grüna solot featisch

moizeid

ah jo zeidunghealengnedvagessn :daumen:

eianockal grüna solot featisch
Na, geh, schad!! Jetzt komm ich zu spät zum Mittagessen :( , wo ich doch Eiernockerln sooo liebe!

Dafür bring ich an selbstbackenen Obstfleck mit und setz mich her da auf an Kaffee.*zurücklehn, genieß, und mich über so an schönen Sonnensonntag freu*

*zurücklehn, genieß, und mich über so an schönen Sonnensonntag freu*[/SIZE]

Recht hast Sonja, des ist wirklich schön draußen. Ich hab´ ma heute im Wienmuseum die Ausstellung "Die Sinalco-Epoche" angesehen. Des ging um Essen und Trinken vom Krieg bis in die 80er. War ganz witzig, hat viel an meine Heimat erinnert, aber ´n bißchen anders war´s schon.
Mahlzeit mit d oder t.... :roll: des is doch wurscht bei dem Dialekt. Auch wenn des sicher ned nett ist, aber ich wart´ immer drauf, daß der franzl seinen Dialekt desöfteren vergißt, weil im allgemeinen überflieg ich des....aber Markenzeichen ist halt Markenzeichen.

es ist nie zu spät :bussal:

is jo virtuell :mrgreen: de kaunnsd a no in da nocht eischneidn wean jo ned koid :mrgreen:

:bussal:
Jööö, frische Eiernockerln, noch ganz warm ;) und ein knackiger grüner Salat dazu, da schlag ich gern auch noch spätabends zu, danke sissisfranzl ! *mampf,mampf*

Jööö, frische Eiernockerln, noch ganz warm ;) und ein knackiger grüner Salat [/SIZE]

:bussal: hauptsoch gschmeckt hod,s da :bussal:

so nochdem kana do is wia i glei de gelegenheit nutzn um a bissl zu lüften und zaumzrama

gschia ohgwoschn
oschnbecha :kotzen: wieda amoi auslaan
tisch ohwischn
de ohglaufanan sochn ausn eiskostn weghaun
zaumkhean

so fensta wieda zua a poa bleamaln fia de frühstücksrunde hea schdön

:n8:

schlofts guad und dramds wos geiles :mrgreen:

einen wunderschönen guten morgen :mauer:

kaffee,tee,gau gau,ehschowissnsoft

semmen,brot,

butta,marmelad,nutella,

wuascht,schinken,

obst,joghurt,müsli

kurier,krone,

moizeidt :mrgreen:

scheenan tog :daumen:

Fassen wir zusammen ...

Der Typ (also ned i) iss unmöglich - red nur blah blah, vergesslich (wichtiges Schriftstück), knausrig (Zimmerpreis), hört mittendrin auf (Fotosession), ....

hmmm ...

Auf olle Fälle - a schönes Tagerl an @ll

kalimera....

2 joursemmerln nimm (san ma ja glei so kla vorkommen) an kaffee und einen manweissjanie....:shock: :shock: kane aufgschnittenen :confused: wieder verloren dasteh mit meine semmerln in der hand :(
daweil leer i immer mein aschenbecher aus und stell erm in de abwasch und wenn i da bin is sowieso des fenster immer offen :mad: .....aber man sagt ja nix, ma red ja nur davon

darf ich weiter zusammenfassen....

nix derf i (punkt 1), nix glaubt er ma (ultimati[v]ef)... und mitn herumweibaln fangt er jetztn scho an... na gratuliere :mrgreen: :p

überhaupt keine Kavaliere mehr da??? :nono:
Die arme Pickats muss da vor dem vollen Semmelkörbchen verhungern!

Schnell mal alle Semmerln aufschneide!
Komm Pickats:
Such dir welche aus
Mahlzeit!!

heit gibt,s koide kuchl
( :mauer: i wia mi aun so aan suupa tog hintan head vakräun :mauer: )

brot,butterbrote,schnittlauch(garten),paradeisa(garten),radi,söba auslossanas schmoiz,mozarella,münsta,olivenö................( :nono: gehsd weg mid de finga...patsch...des is meins naaaaaaaa i waaaaaaaaas neeeeeeeeeeed wo de pickats deiiiiiiins higschdöhd hod :mauer: [gehd mi a jo nix au :mrgreen: ])

oiso olivenö aus da toscana a poa kräuta da provance(scheissfranzösischschreibarei :mrgreen: )

saure müch,wossa(mid eiswiaffaln) bier.ehschowissnsoft

ollas verbotene früchtefrei :mrgreen:

i hoff es mocht eich nix das i auf da terassn aufdeckt hob oba des tagal is a traum und wea waas wiavüle öis no gem wiad

an guadn :mrgreen: :mrgreen: :daumen:

Guten Morgen der Frühstücksgemeinde !

Darf ich heute wieder ? :)

Kaffee, Tee, Gaugau
Orangensaft, frisch gepreßt
1 "Extrawunsch"-Flascherl für Pickats

ordentliche Semmeln, davon 1 aufgeschnitten fürs bM
Kornspitz, Mohnstriezerln, Laugenbrezeln

Wurst, Käse, Aufstriche
Eier weich und im Glas
Butter, Marmelade, S & P

1 Steigerl gute kernlose Weintrauben, fürs "g'sund"

Bitte Platz zu nehmen !

Einen schönen Tag wünsch' ich Euch allen ! :D

*auf´s Frühstück stürz´....kein Pflaumenmus...hmmm*

Steirer, was arbeitest Du eigentlich, daß Du immer um dieselbe Zeit wach bist wie ich? Ist mir mal so aufgefallen. ;)
Noch eine Kaffeetratscherlfrage: was eßt Ihr mittags eigentlich? Mir gehen schon die Ideen aus...und des wird sicher noch schlimmer. Eine halbe Stund´ reicht net für´s sonstwo hingehen. Mensa kann man nur selten ertragen (na, ich bin net verwöhnt), zu abends vorkochen kann ich mich selten aufraffen usw. Ich hab´ Sorgen, ich weiß.

kein Pflaumenmus...hmmm*
Piefkeouting? :mrgreen:

Steirer, was arbeitest Du eigentlich, daß Du immer um dieselbe Zeit wach bist wie ich? Ist mir mal so aufgefallen. ;)
Gebt´s zu! Ihr steigt nur mal eben von zu Hause aus ein, bevor Ihr in die Arbeit hatscht! :mrgreen: Mach´ ich nicht! Noch früher aufstehen? :shock: :roll: :mrgreen:

was eßt Ihr mittags eigentlich? Mir gehen schon die Ideen aus...und des wird sicher noch schlimmer. Eine halbe Stund´ reicht net für´s sonstwo hingehen. Mensa kann man nur selten ertragen (na, ich bin net verwöhnt), zu abends vorkochen kann ich mich selten aufraffen usw. Ich hab´ Sorgen, ich weiß.
Ich ess zu 90% Brote! Mit Käse oder Wurst! Ab und zu einen gekauften Salat. Meist ein bissl Obst oder Rohkostgemüse (und da hauptsächlich Karotten und Kohlrabi).
Zu Abend gibt´s dann warm zu Hause. Wenn ich alleine bin (oder wie ich noch alleine war), war das hauptsächlich Dosengerichte oder Spiegeleier oder sowas Schnellgekochtes! :confused:

Schönen Tag Euch allen!

:engel:

jö da steira hod fruaschtuck gmocht suupa danke :daumen:

kaffee und buttasemmal nimm mi heasetz und de zeidung a bissl durschblattl

min essn kummt da appetit jetzt schrauf i ma no a ei im glos ei - megalecka -:daumen:

schänen tog no jetzt muas i leida in de hockn :mauer:

Zurück
Oben