- Reaktionen
- 687
- Checks
- 6
..... wer no ?
I bitte !! Da Steira.
Bledsinn, steht e links

Dann kennanma meine Eiswaffln dazua essn, ausm Eis vom Benno is
eh nix wurn!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
..... wer no ?
heeeefranzl ??? warum isn in mein germknödl ka powidl ??? weil i so bös bin??
![]()
Dann kennanma meine Eiswaffln dazua essn, ausm Eis vom Benno is
eh nix wurn!![]()
I bitte !! Da Steira.
Bledsinn, steht e links![]()
.....weus heut eh scho wurscht is![]()
![]()
http://www.mainzelahr.de/smile/essen/kaffeee.gif[/img]![]()
![]()
fürn steira, fürn robbiefürn benno und für mi....
franzlschnuckibärli i kenn di jo, kannst dann wieder ned schlafen und fummelst wieder ume de ganze nachtdes is liab dasd aun mi denkst und kaan kaffee fia mi heaschdöhsd wieso waasd du eigentlich dass i um de zeit kaan mea vatrog?![]()
Das hätte ich auch gewusst, franzisissischnuckibärli!des is liab dasd aun mi denkst und kaan kaffee fia mi heaschdöhsd wieso waasd du eigentlich dass i um de zeit kaan mea vatrog?![]()
lass ma ja mei schüssel, i hab meine tage i fang sonst glei zum heulen anPickats, ned alles Obers !!![]()
I geh Foto anschaun!![]()
Mir is´ auch zum Heulen! Kriege ich jetzt auch meine Tage?lass ma ja mei schüssel, i hab meine tage i fang sonst glei zum heulen an![]()
![]()
schau ned so verzweifelt, in drei tag is ois wieder vurbeiNa schee, g'halt Da's Obers, i bin ja ned so![]()
Das hätte ich auch gewusst, franzisissischnuckibärli!Du hast nämlich auf pickatsens Anfrage keinen bestellt!
]
Äh ja, leiser werdend flüster: im Kühlschrank gibt´s noch in dem mittelgroßen Tappergschirrl, wo andraufgemalt ist (hinten links) ein Schüsserl mit Powidl, den ich mir für schlechte Zeiten aufheben wollte, aber wennst bei pickats nochmal glänzen willst, nimm eahm!
ähmmmmhasibutzischatzimausibärli ned du deeees hosd oba jetzt wiaklich foisch vaschdaundn
![]()
ähmmmmhüf ma, i bin heut ganz frau
![]()