"s´kaffeetratscherl zwischendurch"

heeee :mad: franzl ??? warum isn in mein germknödl ka powidl ??? weil i so bös bin?? :confused:

mi brauchsd ned :nono: bäs auschaun weu da benno :fragezeichen: uups varedt - i hob eh mea knedl,n higschdöt muasst nua schaun da benno hod eh in powidl ausn glasl schnabuliad und de knedl,n in ruah lossn :daumen:

*schweissvondastirnwisch*

Dann kennanma meine Eiswaffln dazua essn, ausm Eis vom Benno is
eh nix wurn! :mrgreen:

So wie? Wieso?

Da steht´s doch, des Eis! :mrgreen: Bedien Dich! *Eis hinterm Rücken am Tisch stell* Und am Herd sind die heißen Himbeeren mit bissl Himbeerlikör oder -schnaps, der allerdings noch im Kühlschrank is´!

Der Sheriff von X ist unterwegs! Achtung! Tarnt sich mit weißem Pferd!

Nein, Sissis, Du bist ned gemeint!

Und Kaffeetscherl hätt ich auch gern eins!

I bitte !! Da Steira.
Bledsinn, steht e links :roll:
:mrgreen: is auch verwirrend was gerade paar zimmern weiter abgeht :mrgreen:

franzlschnuckibärli, schau mi mal an :shock: also i kann ned glauben dass du an powidl vergisst in an knödl zum einegeben, also was is da passiert ??? :cool:

so Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt. Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt. Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt. Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.

fürn steira, fürn robbie :mrgreen: fürn benno und für mi....

:daumen: Paßt, Benno !

Dann stell i no a Schalerl Schlagobers dazu - das ist eine Spätjause!

Danke fürn Kaffee, Pickats!

Was ist heute wirklich los? Wo Du hinschaust, streitens, alle
rechthaberln herum, in Kambodscha suacht a Berliner "Lebendfutter"
und "Frischfleisch" und kriegt noch Auskunft, wie wenn das die
normalste Sache der Welt wäre :mauer: :mauer: :mauer:

Von weiße Reiter, die um jeden Preis komisch sein wollen, red i gar ned.
:shock:
Wenn's die Weana Partie ned gabad .....:roll:

des schlagobers nimm und mi mitsamt da ganzen schüsserl ins eckerl setz.....weus heut eh scho wurscht is :roll: :mrgreen:

.....weus heut eh scho wurscht is :roll: :mrgreen:
:daumen: :daumen: :daumen: :daumen: :daumen: :daumen: :daumen: Ja! :daumen: :daumen: :daumen: :daumen: :daumen: :daumen: :daumen:

Sitz schon bei meinem zweiten ziemlich BC! Komme gar nicht nach OÖ! Weil in den Lieblingsfotos geht´s rund!

Ich möchte mal wissen, warum wir zum Teufel unsere Meinung nie sagen dürfen! Laufend bekommst ans Bein pischt, weil irgendwer was net versteht. Was is´n . . . Naaaa, i wü hier in Ruhe ein Kaffeetscherl genießen und bissl relaxen.

Und dann geh i wieder!

Beten? Ohmen? Hat es Zweck? Ich glaube kaum!

http://www.mainzelahr.de/smile/essen/kaffeee.gif[/img] Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt. Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt. Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.
fürn steira, fürn robbie :mrgreen: fürn benno und für mi....

des is liab dasd aun mi denkst und kaan kaffee fia mi heaschdöhsd wieso waasd du eigentlich dass i um de zeit kaan mea vatrog? :mrgreen:

und geamknedl,n ohne powidl hob i no nie gmocht waas a ned wos do passiad sei kennt

i gib ma dafia a zuckat,s schlogobas auf mein lumumba woits ah aan (koida gau gau mit schuss weinbrand lecker :daumen: )

des is liab dasd aun mi denkst und kaan kaffee fia mi heaschdöhsd wieso waasd du eigentlich dass i um de zeit kaan mea vatrog? :mrgreen:
franzlschnuckibärli i kenn di jo, kannst dann wieder ned schlafen und fummelst wieder ume de ganze nacht :roll: :mrgreen:

aber was er für a schlagobers gnumman hat, tät mi scho no interessieren....

benno do hilft ned beten und ned ohmen, nur bissl testosteron :cool: :mrgreen:

Das hätte ich auch gewusst, franzisissischnuckibärli! :mrgreen: Du hast nämlich auf pickatsens Anfrage keinen bestellt! :mrgreen:

Äh ja, leiser werdend flüster: im Kühlschrank gibt´s noch in dem mittelgroßen Tappergschirrl, wo an :engel: draufgemalt ist (hinten links) ein Schüsserl mit Powidl, den ich mir für schlechte Zeiten aufheben wollte, aber wennst bei pickats nochmal glänzen willst, nimm eahm!

A schnell mich hersetz.

Pickats, ned alles Obers !! :mrgreen:
Da Steira mechat a a Patzl, so scho!
:shock: JaHerrgottderWelt, wer hat da an Zucker einigebn ?

Ziehe mein Schlagobers zurück. Und die Wafferln a !
Aber des Eis gib i ned her, und in Kaffee a ned.
Da muaß der Mike vermitteln.

I geh Foto anschaun! :mrgreen: Kurz !
Dann schau ich nochmal rein ! Auch kurz.
Dann geh ich schlafen. Lang, hoffentlich!

Pfiat Eich, darwäü!

Ähem, ist es an dem ? :roll:

Na schee, g'halt Da's Obers, i bin ja ned so :confused:

Ach, Ihr Lieben, ich verlaß' Euch jetzt. I geh allerdings nix lesen, sondern schlafen. Und i kumm a ned erst in drei Johr wieder, sondern morgen,
so Gott will und das Wetter günstig ist.

Alles nähere find'st bei de Lieblingsfotos. Oder Du laßt es Dir vom
Benno erklären. Bilder von der Front, gewissermassen.

Na dann - :n8:

Das hätte ich auch gewusst, franzisissischnuckibärli! :mrgreen: Du hast nämlich auf pickatsens Anfrage keinen bestellt! :mrgreen: ]

stimmt scheisse ibalesn wieda a gag beim teife :nono: :nono: hasibutzischatzimausibärli ned du deeees hosd oba jetzt wiaklich foisch vaschdaundn :mauer:

Äh ja, leiser werdend flüster: im Kühlschrank gibt´s noch in dem mittelgroßen Tappergschirrl, wo an :engel: draufgemalt ist (hinten links) ein Schüsserl mit Powidl, den ich mir für schlechte Zeiten aufheben wollte, aber wennst bei pickats nochmal glänzen willst, nimm eahm!

damits olle a ruah gebt,s spend i no a glaasl powidl aus eigen... hoiba lita soit fia a poa tog reichn :daumen:

@steirer schlof guad :n8: und dram wos geiles(is jo a schee)

In de Potschn no amoi einewackel:

Benno ! Wirst do ned ... BC ... des wird nix helfn !
Und was is alles wurscht - nix is wurscht.

AAAAAAHHHHHAAAAAAAAAA!!!! :!: :D :daumen:

Jetzt waß i, warum mir uns da so guat vastengan:
Weil wir ! In kurzen Sätzen ! Miteinander reden!
Is net so ? Sagtsasa !? :mrgreen:

Einmal im Jahr hab ich einen guten Einfall, und heute warts Ihr live
dabei. Also lebend, gewissermassen. Fremdwörter nix !

So, und jetzt hab i gnua Mutterwitze grissen, i geh schlofn!
Waun ned wieda ana was gschriebn hat, in der Zwischenzeit.

Guad Eich Nocht

:n8: Steirer!

Ich waas eh des nix hüft, aber momentan habe ich die wunderbare Leichtigkeit des Seins! Mir ist fast Wurscht, des i Deutscher bin!

I kenntat rehrn!!! Ehrlich!!! :oops: :mauer: :oops: :mauer:

Heute geb i mirn! Scheiß auf morgen!

Obwohl morgen wird´s ein streßiger Tag! Naja, momentan isses mir Wuascht! :mauer:

Wer schlafen geht, :n8: ; i bin sicher noch a Zeitl do!!!

:engel:

Zurück
Oben