"s´kaffeetratscherl zwischendurch"

oiso des lavendelöl im duftlamperl kann i no irgendwie eineschummeln, aber beim inhalieren streikt er ma, des hab i scho voriges jahr erfolglos probiert, da miasst i erm vurher bewusstlos schlagen (und des trau i mi ned :mrgreen: )
und zum arzt .... no chance... :confused: aber daweil hat er eh ka fieber

na schmier i halt weiter mitn vapo rub

danke für die genesungswünsche ;)

griass di steira, jep so spät.....schau ma nebenbei green mile an.... aha langer donnerstag, bei mir auch hab ja scho weekend ;)
na rauchst halt no 1,2,3,4..... mit mir, hast eh morgen kurz, oder?

Ja, kurz scho, aber dafür zeitig in da Fruah, wennst jetzt de Arbeit
meinst. Aber bitte, rauch ma halt no ane oda zwa :mrgreen:
Is eh wurscht ...
Warst scho in de Bundesländer? Warad zum empfehln!;)

Ja, kurz scho, aber dafür zeitig in da Fruah, wennst jetzt de Arbeit meinst.
ähmm, jep... die meinte ich :mrgreen:

i war kurz in wien, hab den gesehen der sich die rechnung teilen will, aber keinen gratissex sucht sondern ein mädl das geld dafür will ??? :fragezeichen:
des hat ma scho greicht, den habens uns sicher g´schickt... de linzer :mrgreen:

Ja ! Ja !

Aber ich mach jetzt Schluß - spät genug.
Liebe Grüße an Deinen Kranken.

Euch und allen eine :n8:

Euch und allen eine :n8:
dia a steira und draam wos scheens

@hasibutzischatzimausibärli

nau geh hea leg di aum bauch(ned auf mein do vua olle leid - auf dein) und moch in obaköapa :hss: frei so

a zwanzg minudn massagal muass da heit oba reichn :mrgreen:

:mrgreen: hab erm eh scho einmal g´sehn, aber is a spitzenfilm, den kunnt i mir immer wieder anschaun....

38 min ?? :confused: :mrgreen:

:mrgreen: hab erm eh scho einmal g´sehn, aber is a spitzenfilm, den kunnt i mir immer wieder anschaun....38 min ?? :confused: :mrgreen:

nau und des eadbebm in pakistan :mauer: is a ka leachalschaas do waas i daun imma in wos fia aan paradies mia wohnan :daumen:

in 12 minuten hab i mi ned amoi bequem hinglegt :roll:
soll i jetzt fragen ob bei dir alles so kurz dauert :mrgreen:

des is wie beim sex....für 8 minuten verzicht i lieber drauf, brauch i wenigstens ka freundliches gsicht machen :mrgreen:

des is wie beim sex....für 8 minuten verzicht i lieber drauf, brauch i wenigstens ka freundliches gsicht machen :mrgreen:

jo jo de zeid vagehd oid wea ma

:daumen: hoffendlich :daumen:

p.s.:dees min freindlichn gsicht kaun frau oba übm dees is ned wiaklich schwea brauchsd da nua a vieazg minutn massag vuaschdöhn :mrgreen:

bei 40 minuten massage schau i ned freundlich, da bin i entspannt und da entgleisen ma sämtliche gesichtszüge :mrgreen:

bei 40 minuten massage schau i ned freundlich, da bin i entspannt und da entgleisen ma sämtliche gesichtszüge :mrgreen:

:mrgreen: nau hob i jo gsogd :mrgreen:

so hasibutzischatzimausibärli i geh jetzd schlofn schee laungsaum hoid wäu muang hob i an teamin im spitoi

:n8: :zzz:
schlof guad und draam wos scheens

Zurück
Oben