"s´kaffeetratscherl zwischendurch"

Jetzt kommt´s ma erst - ist das der Dank dafür, dass ich mir Sorgen mach. Hätten ja tatsächlich noch alle pennen können?! (Gleichzeitigaufgurgelundschmoll)

so :cool: ........hab nur miassen was erledigen..
gibts no so a bananenschnitte ??
"furchtbarliebschauundmitdezopferlspiel"

und dann muass i euch was erzählen... also i war heut in der früh in den neuen einkaufszentrum in döbling, des heisst... ich wollte..... also sowas hab i no nie erlebt... des ganze parkhaus voll mit öwd-ler, hat mi ja no ned gstört und dadurch dass i gleich an parkplatz kriegt hab, hab i sogar in den ersten stock geschaut :shock: :shock: :shock: ... beim interspar hast des ende von de kassaschlangen gor ned gsehn, hätt ma vielleicht a no nix ausgmacht, aber.......... vor drei aufzügen warens angstellt mit de einkaufswagerln najo so ca. 50 wagerln pro aufzug und je 2 haben de öwd-ler dann reinlassen :shock:
also wenn mi wer gsehn hat, mit der rolltreppe rauf, ein imaginäres "grüssgott, an rundumblick, ein imaginäres "wiederschauuuuun" und rolltreppe wieder runter....
scheiss auf de corona um 4,44 des sechserpackl, des is ja wirklich ned normal :roll:

und nun zu halloween...i bin gerüstet... die zuckerlschüssel steht neben der wohnungstür und wehe heuer kummans ned de gfrasta :cool: :mrgreen:

Darf ich mal blöd fragen? Was san ÖWD-ler? Ich denk´ schon die ganze Zeit drüber nach. :roll:
Wo ist in Döbling ein neues Einkaufszentrum? Ich versteh´ die Leute a net. Wegen ein paar Cent sich stundenlang anzustellen und dann noch wegen Bier. :mrgreen:
Soso, Du willst ane Bananenschnitte, obwohlst ma mit Halloween in den Rücken fallst? :nono: Ich hätt´ noch Krapfen mit Fischfüllung. :mrgreen:
Und was hast nur immer gegen Blumen?

Darf ich mal blöd fragen? Was san ÖWD-ler? Ich denk´ schon die ganze Zeit drüber

es gibt kane blödn fragn nua blöde aunwuatn - hoffe das is jetzt keine :mauer:

ÖWD=österreichischer wach dienst (privatscherriffs)

i woa vua joahren amoi beim ikea - do hods nua den in vösendorf gem - dau haum si de leid de regale vom foahrenden hubstapler obegscmissn wäus im sondaaungebot woan - do sans bluadig weggrennt zum däu :mauer:

do vageht,s ma und i bin wieda gfoahn - waunn mas ned ealebt glaubt mas need :mauer:

öwd, hat franzlschnucklbärli scho richtig erklärt... und i fall dir doch mit halloween ned in den rücken :shock: nur voriges jahr habens angeläutet und i habs total vergessen, verweigerer macht auf, ein freundliches "warts a bissl" zu mir hamma was ?? ich: pfff, na wart i schau was ma haben... tja und dann warens weg :mrgreen: i würd auch ned 5 minuten warten :cool: .... na und zwecks schlechtem gewissen und "weihnachten-kommt" hau i mi halt a bissl bei erner rein, vielleicht siehts ja der weihnachtsmann "frommschau"

und was i gegen de blearmerln hab :mrgreen: .... ich kanns ned leiden wenns am tisch stehen, weil i dann ned drüber seh und wenn a runde beim tisch sitzt hab i hab gern immer alles im aug :mrgreen: im fensterkistl mag ichs schon gar ned, weil i dann a ned drüberseh und mir der dreck von der oberen nachbarin schon reicht..... darüber hinaus gibts nur ganz wenige bleamerln die mir gefallen.... ;) hab i di jetzt aufgeklärt ?

ps: ahja und des mitn einkaufszentrum... ohne worte... i versteh sowas auch ned...und des corona wär ja ned einmal für mich gewesen....sondern für cheffes privates kellerlokal, die bierpreise und alko-preise in an supermarkt san mir auch sowas von wurscht weils nie gekauft werden ;)

i weiss ned von was du redest...."unschuldigschau" oder meinst du des ding was i heute in des dafür bestimmte "kastl" umegräumt hab :cool:

...."unschuldigschau"

:mauer: jetzt schau i oba schee bleed drei :mauer:

*miinoaschbeisswäuinedaufpassdhob*

:mauer: is ma goa ned aufgfoin :mauer:

*miazweitsmoiinoaschbeisswäuinedaufpassdhob*

nau guad daunn sans ma ah ned odgaunga :daumen:

*majetztdaoaschwehduat* :mauer:

:mrgreen: jo bei sowas bin i schnell :mrgreen: zumindest schneller als da granatane :confused: aber einer is heut fällig, i wü scho endlich probieren :roll:

aber einer is heut fällig, i wü scho endlich probieren :roll:

loss da zeit i hob mein scho und zum vagessn :mauer:

schoafes messa viertln und auf an tölla schneidn sunsd vasaut da da soft de wohnung - daunn de keandln ausekletzln und mmmmmmmmmmm :daumen:

i mag aber nimma warten :confused: der eine schaut mi eh scho so hell an, der wird heut dran glauben...und wenns nix is, lass i den andern halt länger liegen... aber i wüüüü scho :mrgreen:

:mrgreen: jep moch i..... sobalds wieder pipi gibt....
weisst eh wie des is mit da vogelgrippe :mrgreen: na spasserl.... aber apropos vogelgrippe hab i euch gar ned erzählt wie boshaft verweigerer is.....

wie i krank war, hab i erm gfragt "duhuuu... krieg i jetztn de vogelgrippe?" sagt er doch glatt zu mir "na du ned, du hast eh scho beides" :shock: :confused:

so gehts mir.... aber i habs weggsteckt...ganz ohne raunzn :cool: :mrgreen:

aber natürlich san die pipis und die spareribs vorläufig gestrichen.... weil des kann i afoch ned ungestraft durchgehn lassen :cool: :p

Ich glaube die Masche mit dem Kinder-warten-lassen merke ich mir. ;) Und glaubst mit den Zuckerln dieses Jahr kannst Dein Verhalten vom ganzen Jahr rausreißen? :mrgreen:
Was für Blumen gefallen Dir denn Frau Obermeckerin? *An allem hat sie was auszusetzen.*
Warum sind soviele ÖWD-ler (hab´ im I-net auch nochmal nachgesehen) im Einkaufszentrum? Und wo war noch genau das Zentrum? Ich fahr´ immer zum Interspar beim Kaufpark Alterlaa. Ist net soweit weg und net so überlaufen. Allerdings ist der Kaufpark Alterlaa selbst nicht besonders besuchenswert.

Was für Blumen gefallen Dir denn

wuaschd :mrgreen:

i hob do aan wundascheenan ficus benjamin (ikea :mrgreen: ) und denn schdö i jetzt do ins eck - vis a vis vom tisch nehm da tia wo kaana dribaschaun muas und a kaana vorbeischaun muas :mrgreen:

@böses miststück

waunn a da ned gfoid sogs nimm in mid haam so schee wia der is :daumen:

so aa aufgschniedane hirschsalami und aan aufgschniedanan wüdschweinschinkn schdöh i hea mit an bissl an brot

an guadn

Hallo, Ihr Lieben !

Das muß gerade mir passieren ! :mrgreen:
In Zeiten, wo die Grippe um sich schlägt, habe auch ich mir einen
Virus eingefangen, blöderweis' am PC. Wär ja net die Katastrophe,
aber das ganze am Freitag, d.h. wie ich nach Haus gekommen bin
hab ich zwar meinen Computer neu aufgesetzt usw., aber wie ich
dann die Telekom verständige hab', daß sie mir meinen Zugang
wieder entsperren, HATTEN DIE "WOCHENENDE" !!! :mauer::mauer::mauer:
Mußte ich eben bis heute warten .....

Hab' aber nicht wirklich etwas versäumt, wie mir scheint.
Na - ich fahr' noch einmal nach Wien ...... nööööö !!!

Wird wohl noch öfter sein ! :mrgreen: :mrgreen:

Muß nochmal weg, bis später dann ! :)

Zurück
Oben