blunznfetttttttttttttttt im internet
maaa, i sags euch, kumm grad heim, geschlossen bis obenhin von meiner weihnachtsfeier.........
es gab "de hinichen" und austropop ahjo und zum essen a wos... und a klitzekleinesbisserl zu trinken.... ned vüüüü
ehrli... ma bin i dicht, aber.......... i wü was loswerden...
ois ersters ihr gutmenschen... des leben is hart und grauslich, ned alle menschen san gut und wollen nur euer bestes....
i hab von unserm herrn per-sie spencer a liabe aussage glesen, i bin zu ko zum suachen aber irgendwie so mit "flowerpower kannst heute a nix regieren" i muass jetzt no schmunzeln.....des is so echt meins..... leut de immer nur des gute im menschen suachen, da frag i mi halloooo lebst du scho???
des klingt bissl depri-mässig, aber bin i voll ned, i mag leute de beinhart san und trotzdem ned zu an arschloch herangwachsen san, i mag leut de erner meinung sagen a wenns allanich damit stehen, aner der ma sagt mädl des war a arschzug hat den grösseren respekt von mir sicher als aner der ma hint einekreut und sie in mein windschatten mitdraht..........
i steh mit an wort auf "unbequeme" leut wer des liadl vom cornelius kennt, weiss wie ich´s man
jetzt sitz i do und suder euch an, nur weil i blunzdicht bin, mir wurscht, nur i hab so a schreibgfühl in mir ggg
apropos "unbequeme" leut, i hab an "unbequemen" freund, auf den i hoit wia a 1er, er hat mi heute a abgholt und sicher hambracht, und des obwohl er "fette" weiba wie de pest hasst, i weiss es und grad darum find i des no mehr wödklasse von erm, dass er mi bsuff heut eingsammelt hat.... und wenn i mei fahne selber riechen miasst............ wähhhhhhhhhhhhhhhhh
i hab manchmoi des gfühl, i sag mein "unbequemen" vü zu wenig danke für des was er tuat, wie er´s tuat und warum er´s tuat.......
i schreib hoit ganz afoch.........DANKE..... für ois....
so schluss mit´n senti
BENNO ???? i hoff es geht da guat, mach wos, start durch, i glaub an di
katzenaugal..... bleib sauber
samchen..... in 10 jahr "zwinka"
grünbaum.... dein mitmischen beim dom wor spitzenmässig, und dabei hab i gmerkt dass i di richtig eingschätzt hab
moni, mike, hasi.... passt und lasst´s euch von wichser ned bled kumman, de´s nie vastehn werden, aber des lasst´s euch eh ned
santa opp......... vergiss mei wunschlisterl ned
admin & mod´s ......... a wenn i ned immer aner meinung mit einigen entscheidungen von euch bin, aber a thx ghört euch amoi für euer bemühen
und zum schluss.......
verweigerer.......... Danke, dass du da bist für mi und das i di kenn....... auch wennst mi heut ned riachn kannst
an den rest: an scheen guten morgen bzw gute nacht,....
und verzeiht´s dass i euch angsudert hab
gottt bin i geshclossen............
hammmmmmmmm
aso bin i scho
betttttttttttttttttttttt
dass i ins forum pass.......... himmelherrgott würd i jetzt gern ficken, aber des geschaukel kummert jetzt ned guat